EcoOn The RoadTest Drives & Rides

MG4 64 kWh 204 PS: Πειστήριο…

8.7

Πειστήριο…

Σαν Έλληνες «έχουμε στο αίμα μας» τη δυσπιστία, που ενίοτε -αν όχι ως επί το πλείστον- μετατρέπεται σε αρνητική προκατάληψη για κάτι που είναι νέο ή μη συνηθισμένο σύμφωνα με τα βιώματα ή τον κύκλο μας…

Λίγο οι παλαιότερες εμπειρίες, λίγο οι ξεπερασμένες αντιλήψεις που συνεχίζουν και στις μέρες μας (λανθασμένα), λίγο η γνώμη των άλλων στην οποία δίνουμε παραπάνω βαρύτητα απ´ όσο πρέπει, ή και όλα αυτά μαζί και άλλα τόσα, μας έχουν κάνει γενικά «κολλημένους» σε κάποια πράγματα και καταστάσεις ως Έλληνες και αρκετά δύσπιστους σε κάθε τι νέο αλλά και διαφορετικό…

Όταν αυτό μάλιστα είναι και “Made in China”, τότε το «κακό» πολλαπλασιάζεται μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιος από εμάς απέκτησε ένα αγαθό από τη συγκεκριμένη χώρα και του βγήκε «σκάρτο», με αποτέλεσμα να είναι ήδη «καμένος» και κατ’ επέκταση αρκετά δύσπιστος απέναντι σε ό,τι προέρχεται από εκεί.

Ωστόσο, καλό είναι να γνωρίζουμε ότι πέρα από τις «κινεζιές», οι συνάνθρωποί μας στην άλλη πλευρά του πλανήτη κατασκευάζουν και προϊόντα ποιοτικά, όπως και προϊόντα για κάθε βαλάντιο ή επιθυμία, αναλόγως με το τί επιζητεί ο πελάτης.

Έχουν πραγματικά τη δυνατότητα να φτιάξουν τα πάντα (αν δεν με πιστεύεις, ρίξε μια ματιά στα αντικείμενα γύρω σου) και σε επίπεδο αυτοκινητοβιομηχανίας, η ηλεκτροκίνηση τους ανοίγει την πόρτα που περίμεναν για να κάνουν τη μεγάλη παγκόσμια επίθεσή τους και να διεισδύσουν σε κάθε αγορά του πλανήτη μας, μιας και τόσο η τεχνογνωσία όσο και οι «πρώτες ύλες» ξεκινούν από εκεί…

Καλό είναι λοιπόν να μην τους «σνομπάρουμε» γιατί πλέον έρχονται με φόρα και σκοπεύουν να επιτεθούν σε κάθε κατηγορία, όντας πλέον αποδεσμευμένοι από τις «παιδικές ασθένειες» που είχαν τα πρώτα αυτοκίνητα-δείγματά τους. Ας μην ξεχνάμε ότι έτσι ξεκίνησαν και οι Γιαπωνέζοι (και μετέπειτα οι Κορεάτες) και δείτε τώρα πού βρίσκονται… οπότε καλό είναι να μην είμαστε κακοπροαίρετοι και αν μη τι άλλο να αφήνουμε τον απαραίτητο χώρο στις κατασκευές τους, ώστε να δείξουν αυτά που έχουν να δείξουν, που ως φαίνεται πλέον είναι πολλά.

Σε όσους τώρα είναι δύσκολος αυτός ο διαλλακτικός τρόπος σκέψης ή θέλουν επιπλέον «κίνητρα» για να πειστούν, να αναφέρουμε επιγραμματικά (μιας και τα έχουμε «ξαναπεί») ότι η MG πλέον υπάγεται στην SAIC Motor (6η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο) και το MG4 μόλις στο πρώτο εξάμηνο του λανσαρίσματός του στην Ευρώπη ανέβηκε στην 3η θέση των πωλήσεων (σε επίπεδο ηλεκτρικών), ξεπερνώντας ακόμη και το πολυεπιτυχημένο Model 3 της Tesla, αποτελώντας έτσι το πειστήριο ακόμα και για τους πιο δύσπιστους, όπως άλλωστε είναι και ο υπογράφων…

Εξάλλου -επί προσωπικού- δεν έχω κρύψει την επιφυλακτικότητά μου απέναντι στην ηλεκτροκίνηση και πολλές φορές μάλιστα να την εκφράζω ευθαρσώς μέσα απ’ αυτόν τον ιστότοπο (δες εδώ), ώστε να μπορείτε και εσείς να σχηματίσετε μια όσο το δυνατόν πιο αληθινή – αντικειμενική άποψη για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, που αποτελεί ως καταναλωτικό αγαθό και το κοινό μας σημείο.

Έτσι λοιπόν θα κάνουμε και με το MG4 στη σημερινή μας δοκιμή και αφού πλέον έχουμε «γευτεί» τη μάρκα μέσα από τα ZS και HS, έχουμε ξεπεράσει τα κόμπλεξ καταγωγής παραπάνω και ο όμιλος Συγγελίδη έχει καταφέρει να συστήσει με τον καλύτερο τρόπο την MG και πάλι στους ομογενείς μας (εντυπωσιακό το γεγονός ότι όσοι μας «έπιασαν» την κουβέντα ήξεραν ακριβώς ποιο μοντέλο είναι και τι γίνεται με τη μάρκα πλέον) μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες, ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό…

Ανατροπέας παιχνιδιού

Το MG4 είναι ένα κλασικό μικρομεσαίο χάτσμπακ και το πιο πρόσφατο ηλεκτρικό της MG (μετά τα EV5 και ZS EV), που σκοπό έχει να εγκαθιδρύσει την κινεζική πλέον εταιρεία στο ηλεκτρικό αυτοκινητιστικό στερέωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: MG: Η ιστορία ενός αιώνα…

Φαινομενικά ανταγωνίζεται τα Volkswagen ID.3, Cupra Born και Nissan Leaf (εν αναμονή των Peugeot e-308, Astra-e και Megane E-Tech), ως προς τις διαστάσεις, μιας και αυτό μπαίνει στα στεγανά της κατηγορίας, με μήκος σχεδόν 4,3 μ., πλάτος λίγο μεγαλύτερο από 1,8 μ. και ύψος κοντά στο 1,5 μ.

Από εκεί και έπειτα, το κινεζικό μικρομεσαίο χάτσμπακ δεν έχει μάλλον καμία άλλη σχέση με τα μοντέλα που αναφέραμε παραπάνω, μιας και εκείνα (ID.3, Born και Leaf) είναι κάπως ιδιαίτερα σε σχεδίαση (κακά τα ψέματα, δεν τα λες και σχεδιαστικά επιτεύγματα), ενώ το MG4 με τη σειρά του ανατρέπει το παιχνίδι και παρουσιάζει ένα άκρως δυναμικό παρουσιαστικό που εντυπωσιάζει (ειδικά από εμπρός) και φυσικά δε μοιάζει τόσο με κανένα άλλο μοντέλο της μάρκας, όσο και με κανένα άλλο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, με αποτέλεσμα να προσελκύει τα βλέμματα ακόμα και σ’ αυτό το μουντό γκρι χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής.

Είναι ιδιαίτερα αιχμηρό μπροστά, με τις εντυπώσεις να κλέβει ο μυτερός προφυλακτήρας με τις ενεργές γρίλιες και τα αεροδυναμικά ανοίγματα στα άκρα του, τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και το αρκετά «νευριασμένο» καπό, που με την εσοχή στο κέντρο του θυμίζει αντίστοιχα του είδους που συναντάμε μόνο σε ακριβά υπεραυτοκίνητα…

Στο προφίλ η σχεδίαση δεν είναι τόσο εντυπωσιακή, αλλά διακρίνεται από καθαρές γραμμές, κάποιες ακμές και την εσοχή των πίσω φωτιστικών σωμάτων στα πίσω φτερά, και δημιουργεί μια ομαλή εικόνα, σύμφωνη με αυτά που προστάζει η κατηγορία, τη στιγμή που οι τροχοί είναι 17 ιντσών (πράγμα σπάνιο για ηλεκτρικό) και κρύβουν μέσα τους και μια ιδιαιτερότητα.

Πιο συγκεκριμένα, μπορεί στο μάτι να μοιάζουν σαν κανονικές ζάντες αλουμινίου, αλλά στην πραγματικότητα οι ζάντες αλουμινίου βρίσκονται πίσω από τα τάσια που σχηματίζουν την εικόνα που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία και αυτό γίνεται πέρα από αισθητικούς λόγους και για καλύτερη αεροδυναμική, καθότι τα πλαστικά καπάκια κλείνουν μεγάλο μέρος των ανοιγμάτων για να μειώνεται η αντίσταση του αέρα.

Με την ίδια λογική έχει σχεδιαστεί και το πίσω μέρος, όπου στο μέσο της πέμπτης θύρας εξογκώνεται μια μαύρη φάσα (φωτιζόμενη στις πιο πλούσιες εκδόσεις) και στην κορυφή έχει προστεθεί -με ιδιαίτερο τρόπο- το μεσαίο στοπ (σαν aftermarket μοιάζει), ενώ ο προφυλακτήρας έχει έναν κλειστό διαχύτη με αρκετά κάθετη διάταξη.

 

Όλα αυτά κάνουν το πίσω μέρος του MG4 κάπως ιδιαίτερο, που -στα μάτια μας τουλάχιστον- είναι και το πιο άσχημο μέρος του αυτοκινήτου, χωρίς ωστόσο να φτάνει για να χαλάσει τη γενική εικόνα. Γούστα όμως είναι αυτά…

Σε αντίθεση

Αν η εξωτερική εμφάνιση χαρακτηρίζεται από τυμπανοκρουσίες, η εσωτερική εν αντιθέσει έρχεται να «ισορροπήσει» λίγο την κατάσταση, με την σχεδίαση να είναι αρκετά απλή και μίνιμαλ, αλλά εξαιρετικά μοντέρνα και τεχνολογικά εξελιγμένη, με δύο οθόνες (μία του πίνακα και μία του infotainment), μερικούς φυσικούς διακόπτες, joystiks στο τιμόνι και μια αιωρούμενη κονσόλα που φιλοξενεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τον περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων και μια θήκη εμπρός του.

Βάζοντας τα σε σειρά, η οθόνη πίσω από το τιμόνι είναι επτά ιντσών και χαρακτηρίζεται για την υψηλή ευκρίνεια της, αν και η πληθώρα των πληροφοριών έχει περιορίσει κάπως το μέγεθος της γραμματοσειράς, με αποτέλεσμα να είναι κάπως δύσκολη σε ανάγνωση, ειδικά όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει.

Αυτό ισχύει και για την οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος infotaiment, αλλά εκεί η κατάσταση ομαλοποιείται χάρη στους φυσικούς διακόπτες που βρίσκονται κάτω από αυτήν (on/off για το A/C, αυξομείωση της έντασης του ήχου, κτλ.) και από τα δύο joystick -που λειτουργούν σε λογική συντομεύσεων (δηλαδή μπορείς να βάλεις εσύ τις λειτουργίες που χρησιμοποιείς συχνότερα)- στο τιμόνι. Το τελευταίο μάλιστα είναι κομμένο επάνω – κάτω και έχει ωραία αίσθηση στο κράτημα, ενώ είναι ντυμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας, ανεβάζοντας έτσι την αίσθηση της ποιότητας, κάτι στο οποίο συνεπικουρούν και τα μαλακά πλαστικά που υπάρχουν στα εμφανή σημεία του εσωτερικού.

Από άποψη χώρων τώρα, το γεγονός ότι το MG4 βασίζεται σε μια πλατφόρμα (την MSP) που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου (και όχι γι’ άλλα με θερμικούς κινητήρες), του έχει δώσει την ευκαιρία να παρουσιάζει ένα αρκετά ευρύχωρο εσωτερικό -που μπορεί να φιλοξενήσει με σχετική άνεση τέσσερις (με παραχωρήσεις και πέντε) επιβάτες και τις αποσκευές τους (363 λίτρα)- και συγχρόνως διακρίνεται για την πρακτικότητά του.

Για παράδειγμα, η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα γίνεται εξαιρετικά εύκολα μέσω του μεγάλου ανοίγματος των θυρών (90 μοίρες), χαρακτηριστικό που είναι εξαιρετικά ευπρόσδεκτο από τους γονείς που «αγωνίζονται» να βάλουν τα παιδιά τους στο αυτοκίνητο. Εκεί, θα βρουν σημεία στήριξης ISOFIX στα δύο εξωτερικά καθίσματα, ενώ η πλάτη τους αναδιπλώνει σε ποσοστό 60:40 με χαρακτηριστική ευκολία, αν και δημιουργεί ένα «σκαλοπάτι» με το πάτωμα του πορτμπαγκάζ και όχι μια πλήρως επίπεδη επιφάνεια.

 

Πίσω από το φαίνεσθαι

Το MG4 όπως προαναφέραμε έχει χτιστεί επάνω σε μία αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική MSP (Modular Scalable Platform), η οποία σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας είναι πισωκίνητη (τα υπόλοιπα είναι προσθιοκίνητα) και κάνει το ηλεκτρικό χάτσμπακ να έχει κατανομή βάρους 50:50, νούμερο που επιδιώκουν πολλοί κατασκευαστές, αλλά συναντάται μόνο σε κάποιες, εξαιρετικά σπορ, κατασκευές!

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι ικανή σύμφωνα με την MG να δεχθεί τάσεις έως 800V και μπαταρίες από 40 έως 150 kWh, με τη σημερινή γκάμα του MG4 στην ελληνική αγορά να περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές -σε χωρητικότητα- μπαταρίες και τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις σε επίπεδο απόδοσης.

Η πρώτη (Excite) είναι 51 kWh (50,8 ωφέλιμα), δέχεται ταχύτητα φόρτισης έως 88 kW (DC) και αποδίδει 170 ίππους. Η δεύτερη (Exclusive) είναι 64 kWh (61,7 ωφέλιμα), δέχεται ταχύτητα φόρτισης έως 135 kW (DC) και αποδίδει 204 ίππους, ενώ η τρίτη (επίσης με την ονομασία Exclusive) είναι 77 kWh (74,4 ωφέλιμα), δέχεται ταχύτητα φόρτισης -και αυτή- έως 135 kW (DC) και αποδίδει 245 ίππους.

Και φυσικά υπάρχει και η έκδοση XPower που εφοδιάζεται με τη μεσαία μπαταρία (αυτή των 64 kWh) και χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός και έναν πίσω) είναι τετρακίνητη (όλες οι άλλες είναι πισωκίνητες) και αποδίδει 435 ίππους και 600 Nm ροπής, με αποτέλεσμα να κάνει το MG4 να εκτοξεύεται στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα!

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ήταν η έκδοση Exclusive με τη μεσαία μπαταρία, δηλαδή με αυτή των 64 kWh, η οποία είναι NMC (ιόντων λιθίου) και δέχεται ταχύτητα φόρτισης έως 135 kW σε DC (συνεχές) και έως 11 kW σε AC (εναλλασσόμενο), με αποτέλεσμα να απαιτεί για το 10 – 80% σχεδόν μισή ώρα σε ταχεία φόρτιση και 6 ώρες και 45 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση σε κανονικούς ρυθμούς φόρτισης.

Όσο για την αυτονομία, που αποτελεί και έναν από τους βασικούς ισχυρισμούς των δύσπιστων απέναντι στην ηλεκτροκίνηση, τα πράγματα με το MG4 δεν είναι όπως με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα που έχουμε οδηγήσει κατά καιρούς.

Και για να ακριβολογούμε…

Οι περισσότεροι κατασκευαστές ανακοινώνουν αυτονομίες που δύσκολα μεταφέρονται στην πραγματική ζωή ή επιτυγχάνονται από ανθρώπους που δεν σκοπεύουν να πηγαίνουν «με τα πανιά» στην κατηφόρα Δεκαπενταύγουστο με κλειστό κλιματισμό! Ναι μην γελάτε… κάτι τέτοιες «προϋποθέσεις» χρειάζονται για να καταφέρεις να πλησιάσεις τα νούμερα που ισχυρίζονται.

Στην περίπτωση του MG4 τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Η MG ανακοινώνει 450 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, γεγονός που δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα. Και όπως είπαμε και σε όσους μας συνάντησαν κατά την περίοδο της δοκιμής, ρωτώντας «πόσα χιλιόμετρα βγάζει;», έτσι θα «πούμε» και εδώ: «400 χαλαρά και βλέπουμε!»…

Ναι, αυτό το ηλεκτρικό δεν είναι μόνο «θεωρία», δείχνει -χωρίς τις παραπάνω «προϋποθέσεις» και με την οδήγηση ενός φυσιολογικού ανθρώπου που θέλει να ζήσει και δεν περιμένει απλώς να φτάσει στον προορισμό του- νούμερα εύκολα κοντά στις 15 kWh/100χλμ., με τη μικρότερη στα χέρια μας να βρίσκεται στις 14,6 kWh/100χλμ. και τη μεγαλύτερη (κατά τις μετρήσεις) στις 19,2 kWh/100χλμ., όταν η μέση τιμή διαμορφώθηκε στις 15,8 kWh/100χλμ.

Η δεύτερη έκπληξη

Αφότου εκπλήσσεσαι θετικά με την λογισμένη κατανάλωση ενέργειας και κατ’ επέκταση με την επαρκή αυτονομία που δεν σε στέλνει συνέχεια σε σταθμούς φόρτισης, έρχεται η οδηγική συμπεριφορά του MG4 να σε εκπλήξει ευχάριστα για δεύτερη φορά…

Μπαίνεις, κάθεσαι σε μια σχετικά χαμηλή -για τα δεδομένα των ηλεκτρικών- θέση οδήγησης (λόγω μπαταρίας, στα περισσότερα κάθεσαι αρκετά ψηλά) και με το αρκετά προσαρμοστικό κάθισμα έχεις πεντάλ και τιμόνι εκεί που πρέπει για να νοιώσεις ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν κατασκευάστηκε μόνο για να σε μεταφέρει, αλλά για να σε κάνει να γευτείς την χαρά της οδήγησης, ακόμα και σε αυτή, την κατά τ’ άλλα, ξενέρωτη ηλεκτρισμένη εποχή.

Η εκκίνηση γίνεται όπως και σε άλλες κατασκευές του είδους (με πρωτοστάτη την Tesla), δηλαδή μόνο με το πάτημα του φρένου και επιλέγοντας το D ή R από τον περιστροφικό διακόπτη (χωρίς να υπάρχει διακόπτης εκκίνησης) και το MG4 ξεκινάει με χαρακτηριστικά ήσυχο τρόπο, ενώ επιταχύνει με τρόπο που μόνο σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορείς να συναντήσεις.

Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το πρόγραμμα οδήγησης που έχεις επιλέξει από τα τέσσερα διαθέσιμα προφίλ (Normal, Eco, Sport και Snow), αλλά σε κάθε περίπτωση το MG4 καταφέρνει και «μαζεύει» χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία, δίνοντας σου την αίσθηση ότι οδηγείς ένα πολύ ελαφρύτερο αυτοκίνητο απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα (1.685 κιλά).

Η συγκεκριμένη «αέρινη» αίσθηση σε κάνει να το «οικειοποιείσαι» γρήγορα και κατ’ επέκταση να το εμπιστεύεσαι τόσο σε γρήγορα προσπεράσματα εντός πόλεως, όσο και σε επαρχιακά τμήματα του οδικού δικτύου.

Εκεί μάλιστα το MG4 αποδεικνύεται εξαιρετικά απολαυστικό (θυμίζει καυτό χάτσμπακ), με εξαιρετική ισορροπία, σωστό σύστημα διεύθυνσης και καλά φρένα (εμ δεν έχει ταμπούρα σαν τα περισσότερα ηλεκτρικά, αλλά τέσσερα δισκόφρενα), ενώ η πλήρης απενεργοποίηση του ESP σου δίνει τη δυνατότητα και για κάποιες υπερστροφές ισχύος. Ναι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο όλα αυτά! Εύγε στην MG…

Τώρα μάλιστα!

Στην εξ’ ηλεκτρισμένη εποχή που ζούμε το να μπορέσει κάποιος κατασκευαστής να εστιάσει στην απόλαυση του οδηγού (πέρα από τις άμεσες επιταχύνσεις), όπως φαίνεται είναι ένα δύσκολο εγχείρημα λόγω αυξημένου βάρους και άλλων παραμέτρων, ή απλά πλέον οι περισσότεροι εν δυνάμει αγοραστές βλέπουν το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης και όχι ως ένα «ελιξήριο χαράς».

Η MG ενσωματώνει στο μικρομεσαίο ηλεκτρικό χάτσμπακ της όλες τις αρετές της ηλεκτροκίνησης, με τον πλέον πειστικό τρόπο (αποδόσεις, αυτονομίες, ταχύτητες φόρτισης, κ.α.), αλλά δεν παραβλέπει την ευχαρίστηση του οδηγού και αυτό την κάνει να ξεχωρίζει, και εμάς να την εκτιμούμε όσο πάει και περισσότερο.

Αν τώρα στην εξίσωση προσθέσουμε και τις χαμηλές τιμές (το MG4 είναι σε αρκετές περιπτώσεις φθηνότερο από ένα συμβατικό χάτσμπακ με κινητήρα εσωτερική καύσης) που ξεκινάει το MG4 (από 24.448 ευρώ με την κρατική επιδότηση), την 7ετή εγγύηση και την αξιοπιστία που προσδίδει ο όμιλος Συγγελίδη, μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα «πακέτο» που είναι ικανό να πρωτοστατήσει σε επίπεδο πωλήσεων, όντας ικανό να μυήσει και νέο κοινό στην ηλεκτροκίνηση, μπαίνοντας τελικά στο «κάδρο» κάθε νέου υποψήφιου αγοραστή…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος
Σύγχρονος, μόνιμου μαγνήτη
Θέση
Πίσω, εγκάρσια
Μεγ. Ισχύς(ίπποι)
204
Μεγ. Ροπή(Nm)
250
Κιλά/ίππο 8,3
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
Χωρητικότητα (kWh)
64 (61,7 ωφέλιμη)
Τάση (V)
400
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός
Πίσω
Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ΤΙΜΟΝΙ
Σύστημα
Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση
Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,7
Διάμετρος στροφής(μέτρα) 10,6
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση
Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο
Αυτόματο μονής σχέσης
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση
17x7,0J
Υλικό
Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Continental PremiumContact C
Διάσταση ελαστικών
215/50 R17
Ρεζέρβα
Κιτ επισκευής
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
ΜήκοςXπλάτοςXύψος(χλστ.)
4287x1836x1516
Μεταξόνιο(χλστ.) 2705
Μετατρόχιο εμπρός(χλστ.) 1550
Μετατρόχιο πίσω(χλστ.) 1551
Βάρος(κιλά)
1685
Χώρος αποσκευών(λίτρα)
363 – 1177
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 χλμ./ώρα (δευτ.) 3,6
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 7,4
0-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 10,7
Τελική ταχύτητα(χλμ./ώρα) 160
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(kWh/100χλμ.)-ΡΥΠΟΙ(γρ./χλμ.)
Μέση τιμή κατασκευαστή 16,0
Μέση τιμή δοκιμής 15,8
Μέγιστη τιμή δοκιμής 19,2
Ελάχιστη τιμή δοκιμής 14,6
Αυτονομία(χλμ.)
360 – 440
Εκπομπή CO2
ΤΙΜΗ(ευρώ)
Βασικής έκδοσης
32.250 (24.448 με την κρατική επιδότηση)
Αυτοκίνητου δοκιμής
36.750 (28.750 με την κρατική επιδότηση)

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής:

Συμπερασματικά...

8.7
Το MG4 είναι ένα πειστήριο τόσο για τη μάρκα MG, όσο και για ολόκληρη την αγορά αυτοκινήτου. Είναι εντυπωσιακό σε εμφάνιση, εξελιγμένο σε τεχνολογία και με την πρακτικότητά του ικανό να καλύψει τις ανάγκες ενός σύγχρονου οικογενειάρχη, που θέλει να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να δαπανήσει μια περιουσία. Αν μάλιστα αυτός είναι και ανήσυχος, τότε το MG4 θα τον εκπλήξει ευχάριστα με την οδηγική συμπεριφορά που προσφέρει, τη στιγμή που δεν θα τον αναγκάζει να ψάχνει συνεχώς πρίζα, χάρη στην αξιοπρεπή αυτονομία του. Ξεχωρίζει...
9.0

Εξωτερικό

7.0

Εσωτερικό - Χώροι

9.0

Κινητήρας - Κατανάλωση

8.0

Επιδόσεις

9.0

Οδική Συμπεριφορά

10.0

Σχέση Ποιότητας - Τιμής

Υπέρ

  • +Εμφάνιση
  • +Ποιότητα
  • +Πρακτικότητα
  • +Οδηγική συμπεριφορά
  • +Επιδόσεις
  • +Ηλεκτρικό σύστημα
  • +Αυτονομία
  • +Τεχνολογία
  • +Εγγύηση
  • +Τιμή

Κατά

  • -Μέγεθος γραμματοσειρών σε οθόνες
  • -Ορατότητα προς τα πίσω
  • -Δυσχρηστία των Joystick στο τιμόνι
  • -Ποιότητα πλαστικών σε κάποια σημεία
  • -Απουσία ένδειξης εξωτερικής θερμοκρασίας
  • -Κύκλος στροφής
Related posts
Auto NewsEcoNews

Προχωρεί το «πράσινο» υδρογόνο: Συστήματα ηλεκτρόλυσης 300 MW στην Ελλάδα...

Auto NewsEcoNews

COTY 2024: Στο Renault Scenic E-Tech ο πολυπόθητος τίτλος!

Auto NewsEcoNews

Lancia Ypsilon: Τι φέρνει μετά από 13 χρόνια;

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!