Features

Επτά γρήγορα αυτοκίνητα που έμειναν για χρόνια στην παραγωγή!

Μετά τη χθεσινή ανακοίνωση της Maserati ότι σταματάει την παραγωγή της GranTurismo στο εργοστάσιο της Μόντενα μετά από 12 χρόνια (δες εδώ), αποφασίσαμε να ρίξουμε μια ματιά και σε κάποια άλλα μοντέλα που η παραγωγή τους διήρκησε περισσότερο από το αναμενόμενο.

Κάποια από αυτά, συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να κατασκευάζονται, ενώ άλλα μετά από πολυετή παραγωγή έχουν σταματήσει. Ας τα δούμε αλφαβητικά…

Abarth 500 – 11+ Χρόνια

Μπορεί η Abarth στη πάροδο των ετών να παρουσίασε διάφορες εκδοχές του γρήγορου μικρού της (βλ. 595, 695, κτλ.), αλλά η βάση είναι η ίδια με το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2008 και με τη μέθοδο του λίφτινγκ μπορεί να διατίθεται φρέσκια ακόμη και σήμερα στην αγορά.

Βέβαια, η εξέλιξη στην πάροδο αυτή έχει αναβαθμίσει το μοντέλο σε ποιότητα και τεχνολογία, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι χτισμένο επάνω στην πλατφόρμα του Fiat Panda που κατασκευάστηκε πριν από 16 χρόνια.

Aston Martin DB9 – 12 Χρόνια

Μιλώντας για την Maserati GranTurismo, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τον ανταγωνιστή της από το στρατόπεδο της Aston Martin με την κωδική ονομασία DB9, που παρά την υψηλότερη τιμή του αλλά και την λίγο μεταγενέστερη παρουσίασή του, δεν έπαψε ποτέ να αποτελεί ένα από τα μοντέλα που «κοντράρισαν» στα ίσια το ιταλικό κουπέ, μέχρι και το 2016 που σταμάτησε η παραγωγή του.

De Tomaso Pantera – 22 Χρόνια

Ένα ακόμη ιταλικό μοντέλο που κρατήθηκε για πολλά χρόνια στην παραγωγή και από πολλούς χαρακτηρίσθηκε ως ο ανταγωνιστής της Countach, είναι η De Tomaso Pantera.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αφιέρωμα De Tomaso Pantera

H Pantera της De Tomaso έμεινε στην παραγωγή από το 1971 έως το 1993 και στην πάροδο των ετών αυτών κυκλοφόρησε σε έξι εκδόσεις, μέχρι να αντικατασταθεί από την De Tomaso Mangusta.

Dodge Charger – 14+ Χρόνια

Το ιστορικό όνομα Charger της Dodge στη σύγχρονη εκδοχή του παρουσιάστηκε το 2011 και μέχρι σήμερα συνεχίζει να κατασκευάζεται στην ίδια βάση, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται σε διάφορα facelift και αναβαθμίσεις εξοπλισμού που έγιναν κατά καιρούς, με την πιο πρόσφατη έκδοση να είναι η Widebody που παρουσιάστηκε φέτος.

Lamborghini Countach – 16 Χρόνια

Ένα ακόμα μοντέλο – θρύλος κατάφερε να μείνει για πολλά χρόνια στην παραγωγή, την στιγμή που ακόμα και σήμερα αποτελεί κρυφό πόθο για κάθε φίλο του αυτοκινήτου. Ο λόγος για την ιδιαίτερη Countach που τα αρχικά μοντέλα με την κωδική ονομασία LP400 ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 1974 και τα τελικά επετειακά μοντέλα βγήκαν από το ιταλικό εργοστάσιο το 1990.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αφιέρωμα: Lamborghini Countach

Μάλιστα στην πάροδο των ετών αυτών, η Countach κυκλοφόρησε σε έξι διαφορετικές εκδόσεις, αλλά η βάση σε όλες αυτές παρέμεινε η ίδια.

Nissan 370Z – 10+ Χρόνια

Η Nissan ανακοίνωσε τον αντικαταστάτη του 350Z τον Οκτώβριο του 2006 και δύο χρόνια αργότερα παρουσίασε το τότε νέο διθέσιο σπορ μοντέλο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Το 370Z κατασκευάζεται ακόμα και σήμερα, ενώ για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ο αντικαταστάτης του δεν θα καθυστερήσει να έρθει, καθώς η Nissan πρόσφατα δοκίμασε το επόμενο μοντέλο στην πίστα του Nurburgring (δες εδώ).

Nissan GT-R – 12+ Χρόνια

Τελευταίο μοντέλο της ανασκόπησής μας είναι ένα άκρως αγαπητό ιαπωνικό μοντέλο που έχει μείνει στην παραγωγή όσο οι GranTurismo και DB9. Αυτό είναι το R35 Nissan GT-R, το οποίο συνεχίζει να κατασκευάζεται μέχρι και σήμερα, ενώ το μοντέλο που θα το αντικαταστήσει φαίνεται να αργεί καθώς ακόμα είναι υπό συζήτηση η επόμενη γενιά του μοντέλου στους κύκλους της Nissan.

Related posts
FeaturesIn Pen & Ink

Throwback: Όταν η Mitsubishi «έφτιαξε» ένα ηλεκτρικό EVO…

FeaturesIn & OutIn Pen & Ink

Θέμα: Όλες οι Ferrari του Lewis Hamilton!

Auto NewsFeaturesIn Pen & InkNews

WCOTY 2024: Οι νικητές...

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!