Έπειτα από την ανακοίνωση στα μέσα του μήνα (δες εδώ) για την άφιξη της ανανεωμένης A-Class στη χώρα μας, η Mercedes-Benz Ελλάς ξεκινάει τώρα να δέχεται παραγγελίες και για την ανανεωμένη B-Class και ανακοινώνει τις τιμές διάθεσης.
Η Mercedes-Benz ανανέωσε την B-Class με σκοπό να μπορέσει να επικαιροποιήσει τη θέση της στην κατηγορία των πολυμορφικών και έρχεται με μικρές εμφανισιακές αλλαγές, αλλά και άλλες ουσίας, που έχουν να κάνουν τόσο με την παρεχόμενη τεχνολογία, όσο και πολυτέλεια.
Εμφανισιακά, η ανανεωμένη B-Class διακρίνεται από τους νέας σχεδίασης, προαιρετικούς προβολείς τεχνολογίας LED, τον σπορ προφυλακτήρα και την επένδυση του ψυγείου στο εμπρός μέρος, τη στιγμή που το πίσω μέρος διαθέτει νέα πίσω φώτα δύο τμημάτων (LED) και λίγο πιο φαρδύ προφυλακτήρα.
Στα ενδότερα, το εσωτερικό της νέας B-Class δίνει έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία. Στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος περιλαμβάνονται οι δύο μονάδες οθόνης 10,25 ιντσών δημιουργώντας την αίσθηση μίας ευρείας οθόνης που μοιάζει να αιωρείται στον χώρο, ενώ οι τρεις στρογγυλοί αεραγωγοί που θυμίζουν αεριοστρόβιλους (χαρακτηριστικοί της Mercedes-Benz) παραπέμπουν στον κόσμο της αεροπλοΐας.
Όσο αφορά στα κινητήρια σύνολα, έχουμε τα εξής:
- Εξηλεκτρισμένα συστήματα μετάδοσης κίνησης: Η γκάμα βενζινοκινητήρων της νέας B-Class έχει επίσης ανανεωθεί και εξηλεκτριστεί. Με επιπλέον 48 volt στο ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος και αυξημένη ισχύ κατά 10 kW, υποστηρίζονται σημαντικά οι λειτουργίες κατά την εκκίνηση. Για τους πελάτες της νέας B-Class, η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) βελτιώνει επίσης αισθητά την άνεση: μειώνει τους θορύβους και τους κραδασμούς κατά την εκκίνηση σε σύγκριση με μια συμβατική μίζα και επιτρέπει την «ελεύθερη κύλιση» με απενεργοποιημένο τον κινητήρα κατά τη σταθερή πορεία. Επιπλέον το σύστημα RSG ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και, έτσι, τροφοδοτεί το ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 12 volt καθώς και την μπαταρία 48 volt. Η ενέργεια που παράγεται με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αξιοποιείται κατά την επιτάχυνση, για να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
- Υβριδικά plug-in μοντέλα με πρόσθετη ισχύ: Τα υβριδικά plug-in μοντέλα της ανανεωμένης B-Class εξοπλίζονται με μία βελτιωμένη μπαταρία υψηλής τάσης. Η διαδικασία φόρτισης έχει επίσης βελτιωθεί: πέρα από την κανονική φόρτιση με 3,7 kW, η βελτιωμένη μπαταρία μπορεί επίσης να φορτίζεται με εναλλασσόμενο ρεύμα και έως 11 kW, αντί των μόλις 7,4 kW προηγουμένως. Επιπλέον, οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν την επιλογή να φορτίζουν την μπαταρία με συνεχές ρεύμα έως 22 kW. Η φόρτιση από 10% έως 80% με συνεχές ρεύμα διαρκεί περίπου 25 λεπτά – μια απλή και εύκολη διαδικασία φόρτισης, ιδίως στην καθημερινότητα. Ο ηλεκτροκινητήρας της νέας B-Class έχει επίσης εξελιχθεί και αποδίδει πλέον ισχύ 80 kW, αυξημένη κατά 5 kW.
Οι κινητήρες συνοπτικά:
Βενζινοκινητήρες (PHeV) | B 250 e | |
Κυβισμός | cc | 1332 |
Μετάδοση κίνησης | – | 4×2 (FWD) |
Ονομαστική ισχύς, βενζινοκινητήρα | kW/hp | 120/163 |
σε | σ.α.λ. | 5500 |
Ονομαστική ροπή στρέψης | Nm | 270 |
Ονομαστική ισχύς, ηλεκτροκινητήρα | kW/hp | 80/109 |
Ονομαστική ροπή, ηλεκτροκινητήρα | Nm | 300 |
Ισχύς συστήματος | kW/hp | 160/218 |
Ροπή συστήματος | Nm | 450 |
Ονομαστική χωρητικότητα μπαταρίας | kWh | 15,6 |
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP) | l/100 km | 1,2 – 0,9 |
Εκπομπές CO2σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένες (WLTP) | g/km | 27,0 – 20,0 |
Κατανάλωση ρεύματος σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (WLTP) | kWh/100 km | 17,4 – 15,4 |
Συνολική ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος EAER) (WLTP) | km | 67,0 – 77,0 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 7,6 |
Τελική ταχύτητα | km/h | 223 |
Βενζινοκινητήρες (MHeV) | B 200 | B 220 4MATIC | B 250 4MATIC | |
Κυβισμός | cc | 1332 | 1991 | 1991 |
Ονομαστική ισχύς | kW/hp | 120/163 | 140/190 | 165/224 |
σε | σ.α.λ. | 5500 | 5500 | 5500 |
Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση) | kW/hp | 10/14 | 10/14 | 10/14 |
Ονομαστική ροπή στρέψης | Nm | 270 | 300 | 350 |
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο | l/100 km | 6,6– 6,0 | 7,7– 7,1 | 7,7– 7,1 |
Εκπομπές CO2σε μικτό κύκλο | g/km | 151,0 – 136,0 | 176,0 – 161,0 | 176,0 – 161,0 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 8,4 | 7,3 | 6,5 |
Τελική ταχύτητα | km/h | 223 | 234 | 250 |
Πετρελαιοκινητήρες | B 200 d | B 220 d | |
Κυβισμός | cc | 1950 | 1950 |
Ονομαστική ισχύς | kW/hp | 110/150 | 140/190 |
σε | σ.α.λ. | 3400 | 3800 |
Ονομαστική ροπή στρέψης | Nm | 320 | 400 |
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο | l/100 km | 5,6 – 5,1 | 5,7 – 5,1 |
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο | g/km | 148,0– 133,0 | 148,0– 135,0 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 8,5 | 7,4 |
Τελική ταχύτητα | km/h | 219 | 234 |
Τιμές:
B 200 | B 220 4MATIC | B 250 4MATIC | B 250 e | B 200 d | B 220 d |
43.500 € |
50.900 € |
55.100 € |
57.100 € |
53.900 € |
58.200 € |