Auto NewsNews

Ιδού η πρώτη υβριδική Porsche 911

Γνωρίζαμε εδώ και αρκετό καιρό ότι ερχόταν μια υβριδική Porsche 911. Όχι μόνο ο ίδιος ο κατασκευαστής ανακοίνωσε αυτό το γεγονός νωρίτερα τον περασμένο μήνα (δες εδώ), αλλά ήταν ένα από τα χειρότερα κρυμμένα μυστικά του κλάδου τους τελευταίους 12 μήνες περίπου. Και πλέον είναι εδώ…

Ιδού λοιπόν η 992.2 Porsche 911 Carrera GTS, η πρώτη 911 δρόμου εξοπλισμένη με υβριδικό κινητήρα. Πάνω από τον πίσω άξονα βρίσκεται ένας πρόσφατα αναπτυγμένος εξακύλινδρος κινητήρας boxer 3,6 λίτρων, με έναν ηλεκτροκινητήρα συνδεδεμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK οκτώ σχέσεων.

Ως αποτέλεσμα, η συνολική ισχύς φτάνει τους 541 ίππους, με 54 ίππους αυτής της μέγιστης απόδοσης να προέρχονται από τον ηλεκτροκινητήρα. Ασυνήθιστα για την Porsche, δεν έχει αναφέρει ακόμη χρόνο 0-100 χλμ./ώρα, δηλώνοντας μόνο ότι θα είναι ταχύτερο από το απερχόμενο GTS. Για την ιστορία, οι εκδόσεις με κίνηση πίσω της GTS μπορούν να κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, με την τετρακίνητη έκδοση να το κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα!

Αξίζει να επισημάνουμε τώρα ότι το νέο GTS δεν είναι plug-in υβριδικό, αλλά «αυτοφορτίζεται» με ισχύ 1,9 kWh. Προφανώς, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατή η πραγματική αυτονομία μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά θα πρέπει να δείτε κάποια πραγματικά κέρδη απόδοσης σε σχέση με το απερχόμενο αυτοκίνητο παρά την αύξηση βάρους κατά 50 κιλά.

Η Porsche έχει κάνει πολύ περισσότερα για το νέο GTS από το να προσθέσει απλώς ένα υβριδικό σύστημα. Το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα διατίθεται πλέον στάνταρ, ενώ το ενεργό σύστημα κατά της κύλισης Dynamic Chassis Control χρησιμοποιεί τώρα το υβριδικό σύστημα υψηλής τάσης που η Porsche λέει ότι το κάνει «ακόμη πιο ευέλικτο και ακριβές».

Έχουν γίνει επίσης οπτικές αλλαγές, οι οποίες θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται στην υπόλοιπη γκάμα 911 καθώς η 992.2 μπαίνει σιγά-σιγά στην παραγωγή. Το πιο προφανές είναι ένας εντελώς νέος μπροστινός προφυλακτήρας και μια προσαρμογή στο σχεδιασμό του πίσω μέρους.

Α και… σε περίπτωση που δεν θέλετε ένα υβριδικό, θα υπάρχει επίσης μια ενημερωμένη 911 Carrera. Αυτή εξακολουθεί να χρησιμοποιεί έναν 3,0-λίτρων twin-turbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα, με το intercooler από την έκδοση Turbo και νέους υπερσυμπιεστές από το απερχόμενο GTS. Η ισχύς αυτής φτάνει τους 394 ίππους από τους 379 ίππους και έχουμε 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Ένα δέκατο πιο γρήγορο από την απερχόμενη Carrera…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

H Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου INSTER

Moto NewsNews

Νέο ARES 125 GT: Η ναυαρχίδα της DAYTONA στα 125 κ.εκ.

Auto NewsEcoNews

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Ford Explorer στην Κολωνία [video]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!