Old SchoolTuning

Η Redux «αναβιώνει» τη θρυλική BMW M3 E30

Η βρετανική εταιρεία Redux, με εξειδίκευση στην επαναφορά παλαιών BMW, ανέλαβε να δημιουργήσει μια νέα σειρά με BMW M3 E30, πλήρως ανακατασκευασμένες και παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της νέας σειράς στον πρώτο της πελάτη στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

Στη νέα αυτή σειρά των M3, μην περιμένετε να δείτε extreme σχεδιασμούς και όψη ανθρακονήματος, καθώς η Redux αποφάσισε να επαναφέρει και τα 30 συνολικά αντίτυπα του μοντέλου που θα κατασκευάσει, στην αρχική τους κατάσταση, με λίγες μόνο επεμβάσεις.

Η διαδικασία ξεκινά με ένα ολικό «απογύμνωμα» του αυτοκινήτου από όλα του τα περιφερειακά, με στόχο τη διόρθωση ελαττωμάτων και βλαβών στο πλαίσιο ή τα υπόλοιπα αφανή μέρη του. Μέρη του αμαξώματος που έχουν φθαρεί αντικαθίστανται με νέα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, ώστε να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος, ενώ κατόπιν αιτήματος του πελάτη μπορεί να τοποθετηθεί μισό ή ολόκληρο rollcage στο αυτοκίνητο.

Παρά το γεγονός ότι το αρχικό σχέδιο ήταν η αντικατάσταση του τετρακύλινδρου S14 της Μ3 Ε30 με τον V8 S65 της Μ3 Ε92 ή με τον πανίσχυρο V10 S85 της Μ5 Ε60, η εταιρεία τελικά αποφάσισε να διατηρήσει τον πρωτότυπο κινητήρα του αυτοκινήτου, με μικρές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.

Με αύξηση της χωρητικότητας στα 2,5 λίτρα, ένα ενισχυμένο σύστημα εισαγωγής, βελτιωμένο κιβώτιο και διαφορικό και με μια νέα κεντρική μονάδα επεξεργασίας Motec M150, ο S14 προσαρμόστηκε στα DTM χαρακτηριστικά του και αύξησε την απόδοσή του σε 390 ίππους ισχύος και 530 Nm ροπής!

Επιπλέον, τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο νέο σύστημα ανάρτησης της EXE-TC με ελεγχόμενη απόσβεση, καθώς επίσης και αναβαθμισμένο σύστημα φρένων της AP Racing με εξαπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 330 χλστ. εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω.

Τέλος, στη μετατροπή προσαρμόστηκε και ένα χειροποίητο σύστημα εξάτμισης.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolWRCΧρήστος Κίτσος

Ράλλυ Κροατίας: Από το Delta Rally του ’74, στον τέταρτο γύρο του ’24…

Formula 1In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Japan GP: Η ιστορία του ιαπωνικού Grand Prix…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!