In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Σταύρος Κουμπλάκης

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΜΠΛΑΚΗΣ

Στην πρόσφατη επίσκεψη μας στην όμορφη πόλη του Βόλου, για την συμμετοχή μας στο φετινό Ράλλυ Κένταυρος, είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τον τοπικό «ήρωα» των αγώνων αυτοκινήτου, τον Σταύρο Κουμπλάκη.

Η καταγωγή του κύριου Κουμπλάκη είναι από την Λάρισα, αλλά η μόνιμη κατοικία του είναι στην πόλη του Βόλου. Η μεγάλη του αγάπη για το αυτοκίνητο και την ταχύτητα, τον έσπρωξε ώστε να ασχοληθεί επαγγελματικά με αυτό

Σπούδασε στην Γερμανία και είχε συνεργείο αυτοκινήτων στο Βόλο. Αλλά δεν σταμάτησε εκεί, έκανε και το επόμενο βήμα και ασχολήθηκε με τους αγώνες αυτοκινήτου…

To αγωνιστικό ταξίδι του Σταύρου Κουμπλάκη, ξεκινάει το 1979 με το Ράλλυ Κένταυρος, αγώνα που διοργανώνει η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου -σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές τότε- με ένα Opel Kadett Rallye και συνοδηγό τον Λαλίτσα Ευάγγελο.

 

Και το 15ος γενικής κατάταξης και 4ος κλάσης 1/2, θα είναι το πρώτο από μια σειρά καλών αποτελεσμάτων που θα φέρει. Εκείνη την χρονιά επίσης θα κάνει μια πολύ καλή εμφάνιση στο Ράλλυ Φθιώτιδος, στην Λαμία, τερματίζοντας 2ος κλάσης 1/2.

Το 1980 θα είναι η μοναδική χρονιά που δεν θα τρέξει με αυτοκίνητο Opel, αλλά με ένα  Fiat 131 Mirafiori. Συνοδηγός του θα είναι ο Γιώργος Γκούμας. Δυστυχώς η χρονιά δεν θα πάει όπως την περίμενε και την επόμενη χρονιά ξαναγυρίζει στα Opel. Ετοιμάζει λοιπόν ένα Opel Ascona B, με το οποίο θα συμμετάσχει τα επόμενα οκτώ χρόνια, μέχρι και το 1988.

Στο κάθισμα του συνοδηγού το 1981 θα συνεχίσει ο Γιώργος Γκούμας, το 1982 ο Νίκος Τσάρας, από το 1983 έως και το 1986 ο Ευάγγελος Κεφαλίδης, ο γνωστός συνοδηγός με το ψευδώνυμο “Pinocchio”. Μόνο στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ του 1986, συνοδηγός του θα είναι ο Νίκος Χαλίφας. Και το 1987 και 1988 θα είναι ο Ευστάθιος Λαίτσας.

Καλύτερα αποτελέσματα με το Opel Ascona ήταν:

  • 1981 | Ράλλυ Κένταυρος: 3ος κλάσης 1/5, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης 1/4
  • 1983 | Ράλλυ Μακεδονίας: 1ος κλάσης Α/9, Ράλλυ Κένταυρος: 2ος κλάσης Α/9
  • 1984 | Ράλλυ Κένταυρος: 2ος κλάσης Α/9
  • 1985 | Ράλλυ Κένταυρος: 5ος κλάσης Α/8
  • 1986 | Ράλλυ Κένταυρος: 5ος κλάσης Α/8, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 2ος κλάσης Α/8. Το 1986 θα συμμετάσχει και στο 11ο ράλι Χαλκιδικής, στο οποίο θα τερματίσει 22ος Έλληνας και 6οςκλάσης Α/9
  • 1988 | Ράλλυ Φθιώτιδας: 4ος κλάσης Ε/16

To 1989 αφήνει το Opel Ascona B και ετοιμάζει ένα Opel Manta 200, το οποίο έφερε από Γερμανία και με το οποίο θα συμμετέχει τα επόμενα 17 (!) χρόνια, με τις επιτυχίες να συνεχίζουν να έρχονται…

Από το 1989 έως και το 1992 συνοδηγός του θα είναι ο Χρήστος Ευαγγέλου, με πολύ καλές εμφανίσεις:

  • 1989 | Ράλλυ Κένταυρος: 1ος κλάσης Α/8, Ράλλυ Σερρών: 5ος γενικής
  • 1990 | Ράλλυ Κένταυρος: 1ος κλάσης Α/9
  • 1992 | Ηπειρωτικό Ράλλυ: 3ος κλάσης Α/8

Για τα επόμενα τρία χρόνια (από 1993 έως και 1995), συνοδηγός του θα είναι ο Πέτρος Νταής, με τον οποίο πέτυχαν τα εξής αποτελέσματα:

  • 1993 | Σπριντ Βόλου: 3ος γενικής και 2ος κλάσης Α/7, Ράλλυ Κένταυρος: 4ος κλάσης Α/7
  • 1995 | Ράλλυ Κένταυρος: 2ος κλάσης Ε/11

Στην συνέχεια θα υπάρξει μια περίοδος τεσσάρων ετών που θα κάνει επιλεγμένους αγώνες με διάφορους συνοδηγούς. Με τον Νίκο Κοντόβα το 1996 και τον Κώστα Ψυλιώτη το 1997.

Επίσης, το 1997 θα τρέξει σε έναν αγώνα (στο Ράλλυ Φίλιππος) συνοδηγός του ο Γιώργος Μπαλτούνης (Πρωταθλητής Αναβάσεων) και θα τερματίσουν 6οι γενικής και 3οι κλάσης Ε/11.

Την ίδια χρονιά στο Ράλλυ Σπριντ του Βόλου θα είναι μαζί του ο Μιχάλης Φιγετάκης και θα τερματίσουν 3οι γενικής, 2οι ομάδας Ε και 2οι κλάσης έως 2000 κ.εκ., ενώ το 1998 συνοδηγός του στο Ράλλυ Κένταυρος θα είναι ο Νικόλαος Μπούκας (2οι κλάσης Ε/11) και το 1999 ο Δημήτρης Πλακουτσής.

Και μπαίνουμε στην χιλιετία του 2000 με τον Σταύρο Κουμπλάκη να συνεχίζει να είναι μάχιμος, με το κάθισμα του συνοδηγού για τα επόμενα έξι χρόνια να βρίσκει τον Κώστα Τραγή.

Τα αποτελέσματα που πέτυχαν μαζί σε αυτή την εξαετία με το Opel Manta 200 έχουν ως εξής:

  • 2002 | Μίνι Ράλλυ Σερρών: 2ος κλάσης Ε/11
  • 2003 | Ράλλυ Θερμαϊκού: 3ος κλάσης Ε/11, Ράλλυ Κρήτης: 2ος κλάσης Ε/11
  • 2004 | Ράλλυ Λαμίας: 2ος κλάσης Ε/11
  • 2005 | Ράλλυ Κένταυρος: 1ος κλάσης Ε/12

Το αγωνιστικό ταξίδι του Σταύρου Κουμπλάκη, τελειώνει το 2005, με το Ράλλυ Κένταυρος, όπως ακριβώς ξεκίνησε -πριν 26 χρόνια, το 1979- πάλι με Ράλλυ Κένταυρος.

Σταύρος Κουμπλάκης ένας επιτυχημένος αγωνιζόμενος, με πολλούς αγώνες και ακόμη πιο πολλές επιτυχίες και διακρίσεις. Παρόλα αυτά η καλύτερη στιγμή που του έχει μείνει, είναι η εξής: Το 1992 στο Ηπειρωτικό Ράλλυ, είναι 1ος κλάσης Α/8. Στο service park, φέρνει η γυναίκα του φαΐ και συγκεκριμένα κεφτέδες. Έτσι λοιπόν ξεχάστηκαν και έφαγαν «καπέλο» με αποτέλεσμα να χάσει την 1η θέση και να τερματίσει 3ος!

Aλλά ήταν και επιτυχημένος επαγγελματίας, αφού το συνεργείο αυτοκινήτων που είχε, ήταν από τα καλύτερα της Θεσσαλίας. Τώρα το συνεργείο δεν υπάρχει πια, αλλά αφιερώνει τον χρόνο και τις γνώσεις του, σαν μέλος της ΛΑ Βόλου, βοηθώντας σε κάθε διοργάνωση που κάνει η λέσχη…

Related posts
Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportΧρήστος Κίτσος

F1 - Miami GP: Ο πιο σύγχρονος αγώνας στην Αμερική…

In Pen & InkManuscriptsMotorsportWRCΧρήστος Κίτσος

WRC | Σύστημα βαθμολόγησης FIA: Τούρι Μπέρι Μαχαλά…

Formula 1In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!