In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Δημήτρης Μανωλόπουλος

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ένας ακόμη αγωνιζόμενος με καταγωγή από την Θεσσαλονίκη, ο Δημήτρης Μανωλόπουλος, μέλος του Α.Ο.Θ. με μεγάλη αγάπη για το αυτοκίνητο και γενικότερα για τους αγώνες αυτοκινήτου.

Μια αγάπη που τον οδήγησε στο να δημιουργήσει αυτήν τη μεγάλη αγωνιστική ιστορία

Το αγωνιστικό ταξίδι του Δημήτρη Μανωλόπουλου ξεκινάει το 1969, με Autobianchi A 112, σε αγώνα δεξιοτεχνίας, ενώ επτά συνεχόμενα χρόνια θα ασχοληθεί με αγώνες δεξιοτεχνίας (έως και το 1975), με πολλές επιτυχίες, μόνιμος Πρωταθλητής Β. Ελλάδος

To 1975 θα ξεκινήσει και τους αγώνες Ράλλυ, αρχής γενομένης με το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. της χρονιάς εκείνης, με ένα Ford Escort 1300 GT και συνοδηγό τον Απόστολο Βερελίδη, ενώ τo 1976 ξαναγυρίζει στο αυτοκίνητο που έτρεχε δεξιοτεχνίες, στο Autobianchi A 112 που ήταν το προσωπικό του αυτοκίνητο και με συνοδηγό τον Λίκα Χαράλαμπο θα τρέξει όλο το κύπελο Β. Ελλάδος, με καλύτερο αποτέλεσμα, στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., όπου «ήρθε» 6ος γενικής κατάταξης και 4ος κλάσης 1/3.

Και το 1977 θα συνεχίσει με το Autobianchi A 112 αλλά με διάφορους συνοδηγούς. Έκανε κάποιους αγώνες με συνοδηγό τον Νίκο Μαυρουλή που έτρεχε με το ψευδώνυμο «Μακεδών» και κάποιους με τον Νίκο Ιωαννίδη, ενώ στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. εκείνης της χρονιάς μάλιστα τερμάτισε 12ος γενικής και 1ος κλάσης 2/2.

Τον πρώτο αγώνα του 1978, το Ράλλυ Θερμαϊκού, θα τον τρέξει με το Autobianchi και συνοδηγό τον Θωμά Πάζη, τερματίζοντας μάλιστα και στην 2η θέση κλάσης 2/2.

Από εκεί και έπειτα, για τρία χρόνια (1978-1979-1980) θα συμμετάσχει με συνοδηγό τον Νίκο Κουρόγλου και με αυτοκίνητο μια BMW 2002.

Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που είχε αγοράσει από τον Υφαντίδη, με καλύτερα αποτελέσματα τα εξής:

1978 | Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 5ος κλάσης 2/5

1979 | Ράλλυ Θερμαϊκού: 2ος γενικής και 2ος κλάσης 2/5, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 6ος γενικής και 4ος Group 2

1980 | Ράλλυ Θερμαϊκού: 3ος κλάσης 2/5, Ράλλυ Κένταυρος: 2ος γενικής και 1ος κλάσης 2/5, ΡάλλυΜακεδονίας: 4ος κλάσης 2/5, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 5ος γενικής και 3ος κλάσης 2/5

Το 1982 συνοδηγός του θα είναι ο Σάκης Βασιλόπουλος. Τότε άφησε το BMW (πουλήθηκε σε αγωνιζόμενο, τον Δημήτρη Τουρσουνίδη) και στράφηκε προς Γαλλία μεριά και αγόρασε ένα Renault 5 Alpine, που έτρεχε σε αγώνες ταχύτητας στην Ρόδο. Ένα πολύ καλό εργοστασιακό αυτοκίνητο.

Και βέβαια, η γαλλική εταιρία θα ήταν αυτή που θα στιγμάτιζε την υπόλοιπη αγωνιστική του καριέρα. Μάλιστα, στο Ράλλυ Ιπποκράτης εκείνης της χρονιάς έρχεται και το πρώτο βάθρο για το Renault, με την 3η θέση γενικής κατάταξης!

Τα επόμενα τέσσερα χρόνια (από το 1983 έως και το 1986) μόνιμος συνοδηγός του θα είναι ο μηχανικός του, ο Αντώνης Στρούλιος και αυτοκίνητο βέβαια το Renault 5 Alpine, με τις επιτυχίες να έρχονται η μια πίσω από την άλλη:

1983 | Ράλλυ Θερμαϊκού: 1ος κλάσης 2/16, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 2ος κλάσης 2/16, Ράλλυ Κένταυρος: 4ος κλάσης 2/16

1984 | Ράλλυ Κένταυρος: 1ος κλάσης 2/16

1986 | Ράλλυ Μακεδονίας: 3ος γενικής κατάταξης, Ράλλυ Θερμαϊκού: 1ος κλάσης Ε/14, Ράλλυ Κιλκίς: 3ος γενικής κατάταξης

Μόνη εξαίρεση ήταν το 1984 που έτρεξε για δυο αγώνες συνοδηγός του ο Γιάννης Κέπετζης, με τον οποίο σημείωσαν τα εξής αποτελέσματα:

1984 | Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 4ος γενικής κατάταξης και 1ος κλάσης 2/16, Ράλλυ Μακεδονίας: 3ος γενικής κατάταξης και 1ος κλάσης 2/16

Και εκεί στα τέλη του 1986 πουλάει το Renault 5 Alpine, στον παλιό του συνοδηγό Νίκο Κουρόγλου. Για την ιστορία του αυτοκινήτου να αναφέρουμε ότι σήμερα βρίσκεται στην κατοχή του πολύ καλού φίλου Μάκη Γαγάκα και είναι σε φάση αναπαλαίωσης – προετοιμασίας για να ξανατρέξει σε αγώνα!

Όσο για τον κ. Μανωλόπουλο, εκείνο τον καιρό έρχεται σε συνεννόηση με τον Κώστα Δαμίγο και αγοράζει το Renault 5 Turbo (πρώην «Λεωνίδα»). Ένα επίσης πολύ καλό αυτοκίνητο, καθαρά εργοστασιακό, με συμμετοχές σε αγώνες του WRC.

Την επόμενη περίοδο, για τέσσερα χρόνια (από το 1987 έως και το 1990) στο δεξί κάθισμα του Renault 5 Turbo, θα είναι ο πολύ έμπειρος Σάκης Βασιλόπουλος, ξανά μετά το 1982.

Και οι επιτυχίες συνεχίζουν:

1987 | Ράλλυ Μακεδονίας: 1ος γενικής κατάταξης

1988 | Ράλλυ Σερρών: 1ος γενικής κατάταξης, Ράλλυ Ιπποκράτης: 1ος γενικής κατάταξης, Ράλλυ Θερμαϊκού: 2ος γενικής κατάταξης και 2ος κλάσης Ε/17, Ράλλυ Μακεδονίας: 2ος γενικής κατάταξης και 1ος κλάσης Ε/17, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 4ος γενικής κατάταξης και 1ος κλάσης Ε/17

15 Οκτωβρίου 1989 | 1ος Αγώνας Ταχύτητος Αιγίνιο

Δεν θα μπορούσε να λείπει από τον μοναδικό αγώνα που έγινε στην πίστα του Αιγινίου, ο Δημήτρης Μανωλόπουλος…

Το 1992 συνοδηγός του θα είναι ο Ανδρέας Λακόρτε, σε ένα Renault Clio 16V που είχε τότε ο Μανωλόπουλος. Μάλιστα, στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. της χρονιάς εκείνης θα τερματίσουν στην 4η θέση κλάσης Α/8, ενώ μετά τo Renault Clio πουλήθηκε και αυτό στον Νίκο Κουρόγλου.

Και έρχεται άλλη μια περίοδος τεσσάρων ετών (1993 έως και 1996), που θα συνοδηγήσει μαζί του ο Γιώργος Στεργίου, με αυτοκίνητο βέβαια και πάλι το πολύ όμορφο και δυνατό Renault 5 Turbo.

Είναι μάλιστα η εποχή που ο Δημήτρης ξεκινάει να συμμετέχει και σε auto cross, ενώ φυσικά είναι μια εξίσου καλή περίοδος με αρκετές επιτυχίες:

1993 | Ράλλυ Σπριντ Λασσάνης: 1ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Σπριντ Α.Ο.Θ.: 2ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12

1995 | Ράλλυ Σπριντ Ανάβρας: 3ος γενικής κατάταξης, Ράλλυ Σπριντ Ωραιοκάστρου: 1ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12

1996 | Ράλλυ Σερρών: 2ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Κένταυρος: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Θερμαϊκού: 1ος κατηγορίας Ε και 1ος κλάσης Ε/12

Το 1997 συνοδηγός του στο Renault 5 Turbo θα είναι ένας μηχανικός από το Καμπάνη Κιλκίς, ο Σωτήρης Βάτσος. Στο Ράλλυ Σπριντ Πόρτο Καρράς στην Χαλκιδική, θα τερματίσουν στην 1η θέση γενικής κατάταξης.

To 1998 πάλι με το ίδιο αυτοκίνητο και συνοδηγό τον Βασίλη Μπιλαδέρη από την Βέροια αυτή τη φορά, θα έχουν ακόμα μία επιτυχημένη χρονιά, αφού «ήρθαν» 3οι γενικής κατάταξης και 1οι κλάσης Ε/12 στο Ράλλυ Φίλιππος και αντίστοιχα 3οι γενικής κατάταξης και 1οι κλάσης Ε/12 στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

To 1998 θα συμμετάσχει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ταχύτητος, επίσης με μεγάλη επιτυχία…

Και από το 1999 ακολουθεί μια μεγάλη αγωνιστική περίοδος 15 χρόνων (έως το 2013), που θα τρέχει με μόνιμο συνοδηγό του τον υιό του Θωμά και αυτοκίνητο φυσικά το Renault 5 Turbo.

Πατέρας και υιός συμμετείχαν σε πολλούς αγώνες, με μεγάλη επιτυχία και με πάρα πολλές διακρίσεις:

1999 | Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης Ε/12

2001 | Μακεδονικό Σπριντ: 1ος γενικής κατάταξης, Σπριντ Κοζάνης: 2ος γενικής κατάταξης, Σπριντ Α.Ο.Θ.: 1ος γενικής κατάταξης, Σπριντ Ξάνθης: 2ος γενικής κατάταξης, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης Ε/12

2002 | Σπριντ Κιλκίς: 4ος γενικής και 2ος κλάσης 2000, Σπριντ Κοζάνης: 2ος γενικής και 1ος κλάσης 2000, Σπριντ Α.Ο.Θ.: 1ος γενικής και 1ος κλάσης 2000

2003 | Σπριντ Κοζάνης: 1ος γενικής κατάταξης, Σπριντ Α.Ο.Θ.: 1ος γενικής κατάταξης, Σκρά Κιλκίς Λαχανά: 2ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Φίλιππος: 2ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Θερμαϊκού: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Κένταυρος: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης Ε/12

2004 | Μακεδονικό Σπριντ: 3ος κλάσης 2000

2007 | Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης Ε/12

2008 | Σπριντ Ξάνθης: 2ος γενικής και 1ος κλάσης Ε/12, Σπριντ Δράμας: 2ος γενικής και 2ος κλάσης 2000, Σπριντ Κοζάνης: 3ος κλάσης 2000, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης Ε/12

2009 | Σπριντ Αλεξανδρούπολης: 3ος γενικής και 2ος κλάσης 2000

2010 | Ράλλυ Θερμαϊκού: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Φίλιππος: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης: 2ος κλάσης 2000, Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας: 2ος κλάσης 2000

2011 | Ράλλυ Φίλιππος: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Σπριντ Βελβεντού: 2ος γενικής και 2ος κλάσης 2000

2013 | Ράλλυ Φίλιππος: 1ος κλάσης Ε/12, Ράλλυ Θερμαϊκού: 1ος κλάσης Ε/12

Την επόμενη χρονιά το 2014 θα ασχοληθεί σοβαρά με το Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Θα πάρει μέρος σε όλες τις αναβάσεις Πανελλαδικά με πολύ μεγάλη επιτυχία, εκπροσωπώντας επάξια την Β. Ελλάδα.

© ID PAPAS

Το 2017 το Renault 5 Turbo θα πουληθεί σε γνωστό οίκο δημοπρασίας στην Αγγλία. Κατέληξε λοιπόν εκεί που ήταν-είναι η φυσική του θέση, ανάλογα με την πολύ μεγάλη ιστορία που κουβαλάει…

Βέβαια, ο Δημήτρης Μανωλόπουλος δεν σταματάει εδώ αφού επιστρέφει στην ενεργό δράση το 2019 και πιο συγκεκριμένα στο Ράλλυ Θερμαϊκού με συνοδηγό τον υιό του Θωμά και αυτοκίνητο ένα Renault Clio RS Ragnotti, τερματίζοντας και στην 8η θέση της C3.

Επίσης, το 2019 θα τρέξει και στο Ράλλυ Φίλιππος με τον Γιώργο Κάκαρη συνοδηγό με ένα  Peugeot 106 S16, όπου έκανα μία πολύ καλή εμφάνιση (2η θέση στην C4).

Από εκεί και έπειτα θα κάνει σποραδικούς αγώνες:

Το 2020, το 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με συνοδηγό τον Λάζαρο Σκουλαριώτη και αυτοκίνητο το προσωπικό αγωνιστικό του Λάζαρου, μια BMW 320i E30. Δυστυχώς στην πρώτη ειδική «Γαλάτιστα – Πετροκέρασα» θα εγκαταλείψουν από πρόβλημα στον κινητήρα.

To 2021 συμμετέχει στο 54ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. για άλλη μια φορά με τον Γιώργο Κάκαρη και το Peugeot 106 S16. Θα είναι στην 7η θέση της C5, ενώ τον Νοέμβριο του 2022 θα τρέξει στην 6η ανάβαση Ελασσόνας, για πρώτη φόρα στη καριέρα του, με το Peugeot 106 N2. Παρόλο την βροχή που άρχισε στο δεύτερο σκέλος, τερμάτισε στην 1η θέση της κατηγορίας Ν και στην 2η θέση στην CAT4.

Τελευταίος αγώνας για τον Δημήτρη Μανωλόπουλο, μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι σειρές, είναι στις 22 Οκτωβρίου 2023, η 3η Ανάβαση Βελβεντού. Με το γνωστό Peugeot 106 τερμάτισε στην 3η θέση της κατηγορίας CAT4 και στην 1η N2.

1 – 4  Ιουνίου 1981 | 28ο Ράλλυ Ακρόπολις

Συμμετείχε και σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις το 1981, με συνοδηγό τον Ακύλα Μαυρίδη, με μια Toyota Corolla KE 25. Δυστυχώς όμως στην 3η Ειδική Διαδρομή, «Αλυκή 1», εγκατέλειψαν…

Ράλλυ Χαλκιδικής

Συμμετείχε και σε 13 Ράλλυ Χαλκιδικής και μάλιστα ξεκίνησε από την πρώτη διοργάνωση του Ράλλυ Χαλκιδικής το 1976!

Το 1ο Ράλλυ Χαλκιδικής λοιπόν όπως και το 2ο το 1977 το έτρεξε με το Autobianchi A 112, με καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα του 1977, όπου τερμάτισε 12ος γενικής και 3ος Group 2.

Τα επόμενα τρία χρόνια συμμετείχε με την BMW 2002 και τον Νίκο Κουρόγλου συνοδηγό, σημειώνοντας τα εξής αποτελέσματα:

1978 | 3ο Ράλλυ Χαλκιδικής: 6ος Έλληνας και 5ος κλάσης 2/5

1980 | 5ο Ράλλυ Χαλκιδικής: 8ος Έλληνας και 4ος κλάσης 2/9

Το διάστημα 1983 – 1986 συμμετείχε σε τρία Ράλλυ Χαλκιδικής με το Renault 5 Alpine και τον Αντώνη Στρούλιο, με καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα του 1983, στο 8ο Ράλλυ Χαλκιδικής: 7ος Έλληνας και 2ος κλάσης 2/2.

Άλλη μια καλή εμφάνιση έκανε το 1987 στο 12ο Ράλλυ Χαλκιδικής με τον Σάκη Βασιλόπουλο και το Renault 5, όπου τερμάτισαν 6οι Έλληνες και 2οι  κλάσης Α/8.

Με τον Σάκη έτρεξε και τα δυο επόμενα χρόνια, στο 14ο Ράλλυ Χαλκιδικής το 1989 με το Renault 11 Turbo (9ος Έλληνας και 11ος κλάσης Α/9) και στο 15ο Ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 με μια Lancia Delta HF 4WD, δανεική από τον κάτοχο της, τον κυρ. Ζήση.

Ήταν και το τελευταίο Ράλλυ Χαλκιδικής για τον Δημήτρη Μανωλόπουλο, όπου δυστυχώς εγκατέλειψε από βλάβη στον κινητήρα, στο 1ο σκέλος και πιο συγκεκριμένα στην 13η Ειδική Διαδρομή «Περιστερώνας 1».

24 – 27 Ιουνίου 1988 | 17ο Marlboro Gunaydin International Rally of Turkey

Πήρε μέρος στον αγώνα στην Τουρκία με τον Σάκη Βασιλόπουλο συνοδηγό και αυτοκίνητο ένα Renault 11 Turbo. Το αυτοκίνητο το αγόρασε λίγες μέρες πριν το αγώνα από τον Λεωνίδα Μανιατόπουλο από Αθήνα, για τον λόγο ότι δεν μπορούσε να συμμετάσχει σε διεθνείς αγώνες ράλλυ με το Renault 5 Turbo γιατί ήταν κατηγορίας Β.

Ο αγώνας ήταν χωμάτινος και είχε έδρα την Κωνσταντινούπολη. Εγκατέλειψε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το συγκεκριμένο Renault 11 Turbo, το πούλησε το 1990 στον Θωμά Πάζη, ο οποίος το έτρεξε για αρκετά χρόνια μετά…

Μπορεί στους αγώνες ράλλυ να μην μπορούσε να συμμετέχει με το Renault 5 Turbo, αλλά όχι και σε αγώνες αναβάσεων. Έτσι λοιπόν έτρεξε σε αρκετές αναβάσεις σε Σκόπια και σε Βουλγαρία, κάνοντας πολύ καλές εμφανίσεις…

O Δημήτρης Μανωλόπουλος εκτός από οδηγός έτρεξε και σαν συνοδηγός σε αρκετούς αγώνες. Ξεκίνησε το 1981 συνοδηγός του Νίκου Κουρόγλου με το Datsun 160 J. Την χρονιά εκείνη συμμετείχαν και στο 6ο Ράλλυ Χαλκιδικής, που τερμάτισαν στην 7η θέση μεταξύ των Ελλήνων και στην 4η θέση κλάσης 2/8.

Το 1984 θα κάτσει στο δεξί κάθισμα της Opel Ascona 400, ενός άλλου πολύ μεγάλου οδηγού, του Γάκη Καλεμτζάκη.

Θα κερδίσουν μάλιστα το Ράλλυ Θερμαϊκού (1οι γενικής κατάταξης και 1οι κλάσης Β/13)…

Το 1994, δηλαδή 10 χρόνια μετά, θα βρεθεί συνοδηγός του Βασίλη Τσομπανόπουλου. Ένας οδηγός, ο Βασίλης Τσομπανόπουλος, με πολύ μεγάλη ιστορία και αυτός και με πολλές διακρίσεις. Θα τρέξει μαζί του και την επόμενη χρονιά το 1995, με το Ford Sierra RS Cosworth 4X4, που είχε τότε ο Βασίλης.

Καλύτερα αποτελέσματα που πέτυχαν μαζί ήταν στα δυο Ράλλυ Χαλκιδικής που συμμετείχαν:

1994 | 19ο Ράλλυ Χαλκιδικής: 4οι Έλληνες και 4οι κλάσης Α/8

1995 | 20ο Ράλλυ Χαλκιδικής: 9οι Έλληνες και 6οι κλάσης Α/8

Τελευταία φορά που θα βρεθεί στο κάθισμα του συνοδηγού θα είναι το 2019, στο Toyota Yaris του Αντώνη Μπαξεβανάκη, στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. της χρονιάς εκείνης, που θα τερματίσουν και στην 3η θέση κλάσης Α/6.

To αυτοκίνητο που του άρεσε περισσότερο απ’ όλα όσα οδήγησε ήταν το Renault 5 Turbo, ενώ η καλύτερη στιγμή της καριέρας του που θυμάται είναι η χρονιά που συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.

Αντίστοιχα η πιο άτυχη, η μια έξοδος που είχε στην καριέρα του, στην Ειδική Διαδρομή Παλαιόκαστρο, σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με συνοδηγό τον υιό του με το Renault 5 Turbo.

Δημήτρης Μανωλόπουλος, ένας οδηγός με πολύ μεγάλη αγωνιστική ιστορία σε όλες τις μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που ξεκίνησε από το 1969, προσμετρώντας σήμερα 380 Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ, 17 Auto Cross, 16 Αγώνες Ταχύτητος, 55 Αναβάσεις και τέσσερις αγώνες στο εξωτερικό (ένα ράλλυ και τρεις αναβάσεις) και παρόλο αυτά δεν είχε στην καριέρα του ούτε ένα ατύχημα!

Ένας οδηγός που τον ενδιέφερε πρώτα από όλα ο τερματισμός. Όσο αφορά στην καθημερινή οδήγηση, έχει μόνο μια τροχαία παράβαση (έτρεχε με 70 χλμ./ώρα και όχι με 60 όπως προβλέπονταν) και όσο αφορά στην αγωνιστική οδήγηση έχει μόνο μια έξοδο σε ειδική διαδρομή, αλλά και αυτή ανώδυνη.

Είναι πέντε φορές Κυπελλούχος Β. Ελλάδος, εκ των οποίων τις τέσσερις σαν οδηγός (1980 BMW, 1984 Renault 5 Alpine, 1987 και 1988 Renault 5 Turbo) και μία το 1994 σαν συνοδηγός, με τον Βασίλη Τσομπανόπουλο και το Ford Sierra RS Cosworth.

Επίσης είναι Πρωταθλητής Ελλάδος το 1983 στα Ράλλυ Σπριντ και Κυπελλούχος Ελλάδος το 1993 στο auto cross.

Κλείνοντας, θα πρέπει να αναφέρουμε φυσικά και το γεγονός ότι ο κ. Δημήτρης Μανωλόπουλος τα τελευταία χρόνια διοργανώνει και ομιλίες για την οδική ασφάλεια, εξού και ο τρόπος που μας αποχαιρέτησε κατά την συνάντησή μας: «Όσο θα είμαι καλά δεν θα σταματήσω να τρέχω σε αγώνες αυτοκινήτου και να συμβουλεύω τους νέους για ασφαλή οδήγηση. Οι αγώνες έχουν τόπο και τρόπο!»…

Related posts
Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Νίκος Υφαντίδης

In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolWRCΧρήστος Κίτσος

Ράλλυ Κροατίας: Από το Delta Rally του ’74, στον τέταρτο γύρο του ’24…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!