Auto NewsEcoNews

Πρεμιέρα για το ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό Audi A6 E-Tron!

Καταλάβατε το νέο σύστημα ονοματοδοσίας της Audi; Καθώς η εταιρεία υιοθετεί μια διττή προσέγγιση της αγοράς τόσο με EV όσο και με αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης και υβριδικά, άλλαξε τα ονόματα των μοντέλων της για να το αντικατοπτρίζει αυτό. Τα ονόματα με ζυγούς αριθμούς είναι πλέον αυστηρά για ηλεκτρικά οχήματα, ενώ οι μονοί αριθμοί ισχύουν για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό λοιπόν είναι το νέο Audi A6 και σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει όλα όσα μάθατε στο δημοτικό σχολείο, αυτός είναι ένας ζυγός αριθμός…

Αυτό σημαίνει ότι το A6 είναι πλέον μόνο ηλεκτρικό, με μελλοντικά ισοδύναμα εσωτερικής καύσης που θα αποκτήσουν το σήμα A7. Παρά την αλλαγή στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, ωστόσο, το νέο A6 E-Tron (για να του δώσουμε τον επίσημο τίτλο του) καλύπτει σχεδόν την ίδια θέση που έκανε πάντα το μοντέλο: είναι ένα μεγάλο, πολυτελές σαλούν.

Λοιπόν, όπως έγινε με το νέο A5 (τον διάδοχο του A4), η Audi έχει απορρίψει την παραδοσιακή σχεδίαση του σαλούν υπέρ ενός liftback με πλήρως ανοιγόμενη πίσω πόρτα. Ονομάζει αυτό το σχέδιο Sportback. Αυτά τα εντυπωσιακά νέα αμαξώματα έχουν δημιουργηθεί με γνώμονα την αεροδυναμική. Το Sportback έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,21, με το Avant να μην απέχει πολύ στο 0,24.

Βασίζεται στην Premium Platform Electric που στηρίζει επίσης το Q6 E-Tron και τη νέα Porsche Macan και θα βρει το δρόμο της σε πολλά περισσότερα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια.

Κατά το λανσάρισμα, υπάρχουν δύο επιλογές μετάδοσης κίνησης. Το βασικό αυτοκίνητο, το A6 E-Tron Performance, διαθέτει έναν μόνο κινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς. Αυτό παρέχει 367 ίππους για 0-100 χλμ./ώρα  σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Έπειτα, υπάρχει το S6, το οποίο διαθέτει κινητήρες που κινούν τόσο τον μπροστινό όσο και τον πίσω άξονα για συνολική ισχύ 500 ίππων, εκτός αν έχετε ενεργό το Launch Control, οπότε το αυτοκίνητο ωθείται στους 550 ίππους. Αυτό σημαίνει ότι θα πετύχει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Περαιτέρω σύνολα με έναν και δύο κινητήρες θα έρθουν αργότερα…

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μπαταρία 94,9 kWh, η οποία παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία πάνω από 600 χλμ. στο μονοκινητήριο Sportback και πάνω από 650 χλμ. στο αντίστοιχο Avant, ενώ η πολύ σημαντική φόρτιση 10 έως 80% μπορεί να ολοκληρωθεί σε 21 λεπτά σε έναν γρήγορο φορτιστή!

Το εσωτερικό, χωρίς έκπληξη, διαθέτει έναν «τοίχο» από οθόνες: μια ψηφιακή οθόνη οργάνων 11,9 ιντσών, μια κύρια οθόνη infotainment 14,5 ιντσών και μια επιπλέον οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό, η οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποια έξυπνη τεχνολογία για την προβολή μόνο εικόνων σε αυτόν, όχι στον οδηγό. Στη συνέχεια, υπάρχουν οι μικρές επιπλέον οθόνες στις γωνίες για την εμφάνιση των καμερών οπισθοπορείας.

Τα νέα A6 και S6 πρόκειται να κυκλοφορήσουν σύντομα, οπότε θα μάθουμε πόσο κοστίζουν. Εν τω μεταξύ, ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης, με το σήμα A7, είναι πιθανό να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2026.

Περισσότερες φωτογραφίες: