Moto NewsNews

Νέα KTM 390 Adventure R & 390 Adventure X: Άνοιξαν οι προ-παραγγελίες [τιμές]

Η KTM συνεχίζει να εμπλουτίζει την πλατφόρμα του 390, ανακοινώνοντας το 390 Adventure R μαζί με το νέο, entry-level 390 Adventure X για το 2025.

Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς 390, τα Adventure συναρμολογούνται στην Ινδία σε συνεργασία με την Bajaj, διασφαλίζοντας τη συνεχή παραγωγή ενώ η KTM οργανώνεται στην Αυστρία.

Και οι δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες στην χώρα μας στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025, αλλά οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει στο επίσημο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της ΚΤΜ, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής τους να είναι:

  • KTM 390 ADVENTURE X MY25: €6.190
  • KTM 390 ADVENTURE R MY25: €7.990

Τα μοντέλα KTM 390 Adventure 2025 έχουν δεχτεί πλήρη ανανέωση σε σχέση με το απλό 390 Adventure του 2024. Το μπροστινό μέρος θυμίζει περισσότερο τις μοτοσυκλέτες της KTM για το Dakar, με πιο κάθετο σχεδιασμό, “beak-style” φτερό και πλαϊνά που ανεβαίνουν από το ψυγείο έως τον προβολέα.

Το 390 Adventure R είναι το πιο «χωμάτινο» μοντέλο, με τροχούς 21”/18” ακτινωτούς, λάστιχα Mitas Enduro Trail E07+ (αναλογία 60/40 – δρόμος/χώμα) και διαδρομή ανάρτησης 23 cm (μπροστά και πίσω).

Το 390 Adventure X είναι πιο φιλικό προς τον αρχάριο, με διαδρομή ανάρτησης 20 cm, χαμηλότερο τιμόνι, τροχούς 19”/17” χυτούς και λάστιχα MRF Meteor ή Apollo Tramplr XR (αναλογία 70/30 – δρόμος/χώμα).

Και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με τον νέο LC4c 399 κ.εκ. υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα της KTM ισχύος 44 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 39 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει βελτιωθεί για πιο ομαλές αλλαγές, ειδικά από 5η σε 6η, ενώ διαθέτει νέο power-assist slipper συμπλέκτη και προαιρετικά υπάρχει bidirectional quickshifter.

Το ατσάλινο δικτυωτό πλαίσιο είναι διμερές, με διαφορετική γωνία κεφαλής διεύθυνσης και βάσεις υποπλαισίου για καλύτερη απόδοση στο χώμα. Το R διαθέτει πιρούνι WP APEX 43 χλστ. open cartridge με ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς (30 κλικ) και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, ενώ το X χρησιμοποιεί μη ρυθμιζόμενο πιρούνι WP APEX και αμορτισέρ με ρύθμιση μόνο για την προφόρτιση.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν φρένα Bybre, με δίσκο 320 χλστ. μπροστά (διπίστονη δαγκάνα) και δίσκο 240 χλστ. πίσω (μονοπίστονη δαγκάνα). Το ABS είναι στάνταρ, με λειτουργία off-road mode για απενεργοποίηση του πίσω ABS. Το R προσφέρει επιπλέον cornering ABS και traction control χάρη σε μονάδα αδρανειακής μέτρησης (IMU).

Και μια που «πιάσαμε» τα modes, το 390 Adventure X διαθέτει δύο λειτουργίες οδήγησης (off-road και street), LCD οθόνη, συνδεσιμότητα με smartphone. Το 390 Adventure R προσθέτει τη λειτουργία rain mode, διαθέτει TFT οθόνη και πλοήγηση με οδηγίες στροφής-προς-στροφή.

Κλείνοντας, το 390 Adventure R θα είναι διαθέσιμο σε λευκό με πορτοκαλί πλαίσιο, ενώ το 390 Adventure X θα είναι διαθέσιμο σε λευκό ή πορτοκαλί με μαύρο πλαίσιο.

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!