Το facelift της Porsche 911 δεν είναι όπως στα άλλα αυτοκίνητα (λόγω των πολυάριθμων παραλλαγών του μοντέλου), αφού η διαδικασία είναι μακροχρόνια και σταδιακή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που παρουσιάστηκε η πρώτη έκδοση 992.2 (η υβριδική GTS) και όπως φαίνεται απέχουμε ακόμα πολύ από την πλήρη ανανέωση ολόκληρης της γκάμας…
Το τελευταίο μοντέλο που επιστρέφει είναι η Carrera 4S, η οποία δεν είναι μεν η βασική έκδοση, αλλά παραμένει από τις πιο «προσβάσιμες» ενώ προσφέρεται και με τετρακίνηση…
Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, δηλαδή ο επίπεδος εξακύλινδρος twin-turbo των 3,0 λίτρων, ο οποίος χάρη κυρίως σε νέο intercooler αποδίδει πλέον 480 ίππους (30 περισσότερους από την προ-facelift έκδοση).
Το στάνταρ κιβώτιο είναι και πάλι το PDK των οκτώ σχέσεων, αλλά με ελαφρώς τροποποιημένες σχέσεις. Έτσι, με το προαιρετικό Sport Chrono Package, η coupe έκδοση κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική τα 307 χλμ./ώρα!
Όσον αφορά στις εκδόσεις αμαξώματος, η Carrera 4S συνεχίζει να προσφέρεται ως Coupe, Cabriolet και Targa, με την τελευταία να διατίθεται μόνο με τετρακίνηση στις μέρες μας.
Σε άλλα σημεία, η νέα Carrera 4S εξοπλίζεται πλέον με πλουσιότερο εξοπλισμό απ’ ότι πριν. Οι στάνταρ ζάντες είναι ίδιες με της Carrera S, με 20 ίντσες μπροστά και 21 πίσω, τη στιγμή που περιλαμβάνονται επίσης το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus και η σπορ εξάτμιση, ενώ το σύστημα πέδησης είναι κοινό με της GTS (δίσκοι 308 χιλ. εμπρός και 380 χιλ. πίσω), με την έκδοση Targa να διαθέτει στάνταρ και τετραδιεύθυνση.
Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει, με τις τιμές να ξεκινούν από περίπου €233.440 για την coupe, όταν η Cabriolet ανεβαίνει στις €253.390 και για την Targa προστίθενται άλλα €2.500.
Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο από τα… αμέτρητα «παράγωγα» της 911 που θα δεχτεί τη φροντίδα της νέας έκδοσης…