Hot

Επίσημο: H Peugeot επαναφέρει τα GTi με το νέο E-208 GTi!

Εχθές, στη θρυλική πίστα του Le Mans, η Peugeot παρουσίασε το νέο E-208 GTi!

Η επιστροφή των τριών θρυλικών γραμμάτων είναι γεγονός και το E-208 GTi ανοίγει μια νέα εποχή στα Peugeot GTi. Τα «ρίγη συγκίνησης» μόλις ξεκίνησαν…

To λογότυπο GTi επιστρέφει σε ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της κατηγορίας B, το Peugeot E-208, το οποίο εστιάζοντας στις οδηγικές αισθήσεις προσφέρει τις κορυφαίες επιδόσεις στην αγορά των ηλεκτρικών hot hatch, με 280 ίππους και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα!

Πριν από 40 χρόνια, η Peugeot έγραψε ιστορία παρουσιάζοντας το 205 GTi. Στις εκδόσεις 1.6L (1984) και 1.9L (1986), το 205 GTi δημιούργησε μια νέα κατηγορία μικρών σπορ hatchback, συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση με σπορ σχεδιασμό και μοναδική ευελιξία.

Για 4 δεκαετίες, το σήμα Peugeot GTi σφράγισε την ιστορία των σπορ αυτοκινήτων με μοντέλα όπως τα 306, 206, 207, 208 και την αγωνιστική ιστορία με πολλές νίκες, ιδιαίτερα στους αγώνες ράλι…

Σήμερα, η Peugeot συνεχίζει τον θρύλο του GTi, επαναπροσδιορίζοντας το DNA του με έναν διασκεδαστικό, σύγχρονο και δυναμικό τρόπο που μετουσιώνεται μέα από το νέο E-208 GTi, το οποίο είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό GTi.

Αποτελεί αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών της Peugeot Sport και των σχεδιαστών της γαλλικής εταιρείας και προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του με κομψότητα και διακριτικότητα, όντας ένα φιλικό, και όχι κραυγαλέο αυτοκίνητο… για εκείνους που γνωρίζουν!

Βέβαια, όπως όλα τα μοντέλα GTi τα τελευταία 40 χρόνια, το E-208 GTi ξεχωρίζει πρώτα από όλα για τη δυναμική του στάση στο δρόμο χάρη στο αμάξωμα που έχει χαμηλώσει κατά 3 εκατοστά και τα φαρδύτερα μετατρόχια (κατά 5,6 εκ. εμπρός και 2,7 εκατοστά πίσω), όταν οι μεγάλες ζάντες των 18 ιντσών με την υπογραφή «PEUGEOT GTi», ενισχύουν την ισχυρή παρουσία του οχήματος. Μάλιστα, η διάτρητη κατασκευή τους παραπέμπει στις εμβληματικές «τρυπητές» ζάντες του 205 GTi, ενώ στην περίπτωση του  E-208 GTi ο σχεδιασμός υπηρετεί και τις επιδόσεις, αφού οι οπές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της ψύξης των φρένων.

Αντίστοιχα, οι θόλοι των τροχών εξυπηρετούν την αισθητική και την αποδοτικότητα. Έχουν διευρυνθεί για να φιλοξενήσουν τα αυξημένα μετατρόχια και αναδεικνύονται από μια κομψή και σπορ κόκκινη γραμμή (άλλη μια αναφορά στο 205 GTi), όταν το κάτω μέρος τους είναι φαρδύ λόγω των ελαστικών, ενισχύοντας έτσι το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου… χωρίς υπερβολές!

Υπό αυτό το πρίσμα και για ενισχυθεί ακόμη περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου, στο εμπρός μέρος έχει προστεθεί ένα σποϊλερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ πίσω υπάρχει αεροδυναμικός διαχύτης σε στιλπνό μαύρο χρώμα που ενσωματώνει LED φως ομίχλης, ενώ σαν αποκλειστικό χρώμα βαφής είναι το κόκκινο, που αποτελεί φόρο τιμής στην εμβληματική κόκκινη βαφή που καθιέρωσε το πρώτο 205 GTi!

Μάλιστα, το εμβληματικό κόκκινο χρώμα των μοντέλων PEUGEOT GTi φέρνει τη δυναμική και την ενέργειά του και στο εσωτερικό του νέου E-208 GTi, αφού έντονο κόκκινο υπάρχει στις μοκέτες, τα πατάκια και τις ζώνες ασφαλείας του E-208 GTi (όπως και στο 205 GTi), που δημιουργεί αμέσως μια σπορ ατμόσφαιρα στην καμπίνα.

Επίσης, στην σπορ αυτή ατμόσφαιρα συνεισφέρει και ο σπορ και κομψός σχεδιασμός των ειδικών καθισμάτων εμπρός, με ενσωματωμένα προσκέφαλα, που αποτίει φόρο τιμής στον σχεδιασμό των καθισμάτων του 205 GTi 1.9, με μια κεντρική κόκκινη λωρίδα να εκτείνεται στην έδρα και την πλάτη του καθίσματος, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το κόκκινο πλέγμα στη δεξιά πλευρά των καθισμάτων, που παραπέμπει σε εκείνο του 205 GTi 1.6…

Όσο αφορά τώρα στον ηλεκτροκινητήρα του, αυτός κατασκευάζεται στο Trémery στην ανατολική Γαλλία, «τρέφεται» από μια μπαταρία της CATL με μικτή χωρητικότητα 54 kWh και αποδίδει 280 ίππους και 345 Nm ροπής. Έτσι, το E-208 GTi προσφέρει τις κορυφαίες επιδόσεις ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας B: επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.

Για να μπορέσει δε να μεταφερθεί αυτή η δύναμη στον δρόμο, η Peugeot επέλεξε σαν ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Michelin Pilot Sport Cup 2 (σε διάσταση 215/40-18) και εφοδίασε το E-208 GTi με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο -ενσωματωμένο στον μειωτήρα- βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά στις στροφές, προσφέροντας ευελιξία, απόδοση και σταθερότητα.

Όσο τώρα για το σύστημα επιβράδυνσης, το E-208 GTi διαθέτει εμπρόσθιους δίσκους διαμέτρου 355 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες, ειδικά σχεδιασμένες για την βελτιστοποίηση της ψύξης και τη διασφάλιση σταθερής και άριστης απόδοσης πέδησης σε όλες τις συνθήκες, όταν οι πίσω δαγκάνες είναι οι ίδιες με αυτές του E-208.

Κλείνοντας με την διάθεση και τις τιμές στην ευρωπαϊκή αγορά, η μεν πρώτη αναμένεται να γίνει προς τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε, όταν για τις τιμές, υπολογίστε ένα ποσό περίπου στις 40.000 ευρώ, μιας και το απλό Peugeot E-208 ξεκινάει σήμερα από τις 31.300 ευρώ.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.