MotorsportOther RacesRace News

Εντυπωσιακή «εκκίνηση» για το Rotax MAX Challenge…

Με μία ημέρα γεμάτη θέαμα και δράση άνοιξε η αυλαία του φετινού Rotax MAX Challenge! Το πρώτο ραντεβού της χρονιάς δόθηκε και φέτος στην απαιτητική πίστα San Nicolas της Καλαμάτας κι εκεί, συνολικά 38 ταλαντούχοι οδηγοί «πάτησαν γκάζι», διεκδικώντας τη νίκη στις επί μέρους κατηγορίες και κλάσεις.

Με σύμμαχο την καλοκαιρία που επικρατούσε στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, πρωταγωνίστησαν σε μονομαχίες ρόδα με ρόδα, προσφέροντας στιγμές έντονων συγκινήσεων. Σε αυτό, έπαιξε φυσικά ρόλο και η ισονομία που προσφέρουν οι σφραγισμένοι Rotax 125 MAX Evo κινητήρες που χρησιμοποιούν όλοι οι οδηγοί (η ιπποδύναμη των οποίων αυξάνεται γραμμικά ανάλογα την κατηγορία), καθώς και τα αξιόπιστα ελαστικά MOJO.

Στην κατηγορία Micro MAX (8-11 ετών), όπως και το 2023, πανηγύρισε ο Κωνσταντίνος Νικολάου (#22, Racing Line, Tony Kart) που βρισκόταν στην κορυφή σε όλες τις διαδικασίες της ημέρας (ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές, Τελικούς Α, Β και Γ). Τον πλαισίωσαν στο βάθρο ο ο Δημήτρης-Μάξιμος Μισχόπουλος (#11 Racing Line, T Group) και ο Χρήστος Χριστοφορίδης (#12, Racing Line, Tony Kart).

Στη Mini MAX (10-13 ετών) των επτά συμμετοχών, όλη την ημέρα είχαμε δύο οδηγούς να εναλλάσσονται στην κορυφή. Αυτός που επικράτησε στο τέλος ήταν ο Έκτορας Τσέντας (#124, Zorri Motorsport, Birel Art), με τον Χρήστο Μαλακό (#127, Zorri Motorsport, Birel Art) να τερματίζει ακριβώς πίσω του στην τελική μάχη. Εκεί, το βάθρο συμπλήρωσε ο Ανδρέας Ζιούτος (#119, Galaxy Motorsports, Parolin).

Στην κατηγορία Junior MAX (12-14 ετών) παρατάχθηκαν οκτώ αγωνιζόμενοι στο grid. Ξεχώρισε ο Φαίδωνας Παπαφιλίππου (#225, Vas. Papafilippou Racing Team, OTK) που πρώτευσε και στους τρεις αγώνες της Καλαμάτας. Το Top-3 συμπλήρωσαν ο Λευτέρης Τουμπακάς (#211, Saganas Team, Birel Art) και ο Τζορτζ-Σεμπάστιαν Παυλόπουλος (#265, Ecinisi.gr Sports Team, Kosmic Kart).

Senior MAX (15+ ετών) είχε τις περισσότερες συμμετοχές, αφού πήραν εκκίνηση 10 διψασμένοι για επιτυχία οδηγοί. Όμως ένας ήταν στην κορυφή σε όλες τις διαδικασίες της ημέρας. Αυτός ήταν ο περυσινός νικητής της κατηγορίας, Γιώργος Καφαντάρης (#331, Saganas Team, Birel Art). Δεύτερος στην τελική μάχη ήταν -όπως και το 2023- ο Μανώλης Σκεπετζάκης (#395, Σκεπετζάκης Εμμανουήλ, LN Kart) ενώ τρίτος ο Χριστόφορος Μπέζας (#351, Zahos Karting, Tony Kart).

Τέλος, η απαιτητική κατηγορία DD2 MAX (15+ ετών) των εννέα συμμετοχών, ήταν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Καλαμάτα, υπόθεση Χρήστου Οικονόμου (#401, Οικονόμου Χρήστος, Tony Kart). Τον ακολούθησαν ο Δημήτρης Ζερβός (#444, Ζερβός Δημήτριος, Exprit) και ο Γιώργος Αραβανής-Καστινιέρα (#412, Galaxy Motorsports, Parolin). O Ζερβός επικράτησε ανάμεσα σε πέντε αγωνιζόμενους στην Κλάση DD2 MAX Master (32+ ετών) – για την οποία φέτος θα δοθεί για πρώτη φορά, εισιτήριο για το Rotax MAX International Trophy που θα διεξαχθεί στην πίστα karting Le Mans.

Φυσικά, όλοι οι προαναφερθέντες, δεν γεύτηκαν μόνο τη χαρά της διάκρισης στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν αλλά ταυτόχρονα, ξεκίνησαν δυναμικά το μαραθώνιο διεκδίκησης των εισιτηρίων για τους Παγκόσμιους Τελικούς Rotax MAX Challenge, που φέτος θα διεξαχθούν στο Circuito Internazionale di Napoli, στο Sarno της Ιταλίας, από τις 19 έως τις 26 Οκτωβρίου.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

MotorsportRace NewsWRC

Hyundai Motorsport: Με τρία «ειδικά βαμμένα» i20N Rally 1 στο Ράλλυ Κροατίας για τη μνήμη του Craig Breen!

MotorsportOther RacesRace News

Κυπ. Αναβάσεων Β. Ελλάδος: 1ος Γύρος - Ανάβαση Ιωαννίνων

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!