Hot

Η νέα BMW M2 CS κατέχει πλέον το ρεκόρ στο Nürburgring [video]

Αυτή την περίοδο γράφουμε αρκετά για ρεκόρ γύρων στο Nürburgring από μοντέλα παραγωγής, έστω και αν αυτά υπάγονται σε πιο εξειδικευμένες κατηγορίες. Στις μέρες μας, ένας καλός χρόνος στην περίφημη γερμανική πίστα αποτελεί δικαίωμα… καυχησιολογίας αντίστοιχο με τα 0-100 χλμ./ώρα και την τελική ταχύτητα. Κάπως έτσι, στη BMW θα πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένοι που, με χρόνο 7:25.534, η νέα BMW M2 CS είναι πλέον το ταχύτερο κόμπακτ αυτοκίνητο στο Nürburgring.

Αυτό σύμφωνα πάντα με τον ορισμό της πίστας για την κατηγορία κόμπακτ, η οποία κάποτε φιλοξενούσε hardcore εκδόσεις προσθιοκίνητων hot hatches, όπως το Honda Civic Type R και το Renault Megane RS.

Τα τελευταία χρόνια όμως, η μάχη έχει μεταφερθεί κυρίως μεταξύ του τετρακίνητου Audi RS3 και της πισωκίνητης BMW M2, με τις διαφορετικές εκδόσεις των δύο μοντέλων να καταλαμβάνουν τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην κατηγορία, ενώ μέχρι την ανακοίνωση του νέου χρόνου της M2 CS, το ρεκόρ ανήκε στο RS3 τρίτης γενιάς (facelift), με χρόνο 7:33.123 από πέρυσι.

Το να ρίξει κανείς σχεδόν 8 δευτερόλεπτα από αυτό τον χρόνο δεν είναι μικρό κατόρθωμα. Βέβαια, με 530 ίππους από έναν 3λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά twin-turbo, η M2 CS έχει σημαντικό πλεονέκτημα 70 ίππων σε σχέση με την απλή M2 και 130 ίππων παραπάνω από το RS3.

Επιπλέον, είναι 30 κιλά ελαφρύτερη από την κανονική M2, 8 χιλιοστά χαμηλότερη και διαθέτει ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση (ελατήρια και αμορτισέρ), με τις επιδόσεις της να είναι εντυπωσιακές: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 302 χλμ./ώρα (νούμερα που μέχρι πρόσφατα συναντούσαμε μόνο σε supercars).

Και φυσικά το τελευταίο «κομμάτι του παζλ» ήταν ο Jörg Weidinger, δοκιμαστής της BMW M, ο οποίος οδήγησε το αυτοκίνητο στον πλήρη γύρο των 20,8 χλμ.

Μπορεί ένα τέτοιο ρεκόρ να μην έχει τεράστια σημασία στην καθημερινότητα, όμως για όποιον δώσει κοντά στα €140.000 για μια M2 CS, θα έχει σίγουρα ένα ακόμα λόγο να περηφανεύεται, είτε στην πίστα, είτε στο καφέ, είτε στο online φόρουμ.

Επειδή όμως «τα πολλά λόγια είναι φτώχεια», ας απολαύσουμε τον γύρο της παρέα…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.