EcoHotOn The RoadTest Drives & Rides

Δοκιμή: Alfa Romeo Junior Elettrica Speciale | Αλφίστας μιας νέας εποχής…

8.5

Αλφίστας μιας νέας εποχής…

Απρόσμενη σίγουρα και αναμφισβήτητα ιδιαίτερη. Όπως πρέπει να είναι μια Alfa. Αλλά δεν είναι κλασσική Alfa η νεότερη προσθήκη στην γκάμα της μιλανέζικης φίρμας, αν κρίνουμε σύμφωνα με την παράδοση…

Η μικρότερη -πλέον- κόρη του Αρέζε, δε διακρίνεται για την ιταλική «θηλυκότητα», αλλά για ένα πολυσχιδή χαρακτήρα μιας νέας εποχής, που την καθιστά ξεχωριστή ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Με ένα άγγιγμα, αλλά μόνο άγγιγμα, σπορτίβικου χαρακτήρα…

Είναι πληθωρικά δυναμική, κόμπακτ σε μέγεθος και μ’ ένα στιλ που δεν μας έχει συνηθίσει η Alfa Romeo, αλλά ικανή να ορίσει τους δικούς της κανόνες στα B-SUV

Δεν είναι απλώς το πιο σπορ μοντέλο που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην κατηγορία, μα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό και εκείνο που θέλει να προσελκύσει νέους πελάτες στη μάρκα ικανοποιώντας παράλληλα στο έπακρο τους κλασικούς Alfisti, ή τουλάχιστον αυτό θέλει να επιδιώξει…

Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε ότι η Alfa Romeo έχει μια αξιοζήλευτη σπορ κληρονομιά με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχε κυκλοφορήσει κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο. Ωστόσο, αυτό άλλαξε με την άφιξη της Alfa Romeo Junior, που αρχικά ονομαζόταν “Milano”, αλλά η ιταλική κυβέρνηση έφερε αντιρρήσεις επειδή το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Πολωνία, οπότε η Alfa το άλλαξε σε Junior. Ένα όνομα που «τρέφει» την έμπνευσή του από την Alfa Romeo GT 1300 Junior του 1966!

Και «ξέρω» τι σκέφτεστε! Πώς μια μάρκα με ένδοξες οδηγοκεντρικές κατασκευές (βλ. τα παλιά χρόνια τα μοντέλα με τον Busso ή τα πρόσφατα με τα τριφύλλια στα φτερά) μπορεί να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό μοντέλο σύννομο με την φιλοσοφία που την έχει συνοδεύσει στα 115 χρόνια της ιστορίας της;

Ε, αυτό το ερώτημα είναι που γεννήθηκε και σε εμάς, και θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε με την παρούσα δοκιμή!

Βέβαια, δεν πρέπει να παραλείπουμε το γεγονός ότι η Alfa Romeo βρίσκεται πλέον υπό την «αιγίδα» του ομίλου Stellantis. Ενός ομίλου που ειδικεύεται στην παραγωγή αυτοκινήτων μεγάλου όγκου, με τους κατασκευαστές που συμπεριλαμβάνονται σε αυτόν να μην έχουν την «πολυτέλεια» να κατασκευάζουν μόνο αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με χαμηλές πωλήσεις, χωρίς να έχουν συγχρόνως και μοντέλα υψηλών πωλήσεων στην γκάμα τους.

Αυτό, εν μέρει, μας εξηγεί γιατί δημιουργήθηκε μια ολοκαίνουργια, ηλεκτρική (υπάρχει και υβριδική έκδοση διαθέσιμη) Alfa Romeo και μάλιστα σε κόμπακτ υπερυψωμένο αμάξωμα, αφού ας μην ξεχνάμε ότι η κατηγορία των κόμπακτ SUV που εντάσσεται η Junior, είναι και η κατηγορία με τη μεγαλύτερη διείσδυση στην ευρωπαϊκή αγορά.

Βέβαια, η Junior, με την τιμολογιακή προσέγγιση που έχει επιλέξει η μιλανέζικη φίρμα γι’ αυτήν, στοχεύει περισσότερο να ανταγωνιστεί τα πιο premium μοντέλα της κατηγορίας (βλ. Volvo EX30, DS3 E-Tense, BMW iX1, Smart #1, Lexus LBX, κ.α.), παρά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά B-SUV της αγοράς, που κατά πλειοψηφία προέρχονται -εξίσου- από τον όμιλο Stellantis (βλ. Peugeot e-2008, Opel Mokka-e, Jeep Avenger EV, κ.α.) και μοιράζονται με την Junior πλατφόρμα, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρα και άλλα μηχανικά μέρη.

Είναι, λοιπόν, ένα παγκόσμιο «προϊόν», που μπορεί να μην αποτελεί μια «καθαρόαιμη» Alfa, αλλά τουλάχιστον σχεδιάζεται στην Ιταλία (στο Centro Stile της Alfa Romeo στο Τορίνο), ενσωματώνει το στυλ και την διαχρονική κομψότητα της μάρκας σε ένα συμπαγές αμάξωμα, που απαρτίζεται από ένα αισθησιακό σχέδιο, γεμάτο ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες (όπως η εντυπωσιακή ασπίδα V στο μπροστινό μέρος, οι κοντοί πρόβολοι, οι μυώδεις θόλοι των τροχών και η εμβληματική για την μάρκα ουρά) και ειδικά στο κόκκινο χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής, είναι πραγματικά εντυπωσιακή.

Γνήσια Alfa, εμφανισιακά…

Σε επίπεδο εμφάνισης, η Junior είναι -όπως και τα περισσότερα μοντέλα της Alfa Romeo- εντυπωσιακή. Το συνολικό σχήμα είναι κοντόχοντρο και χαμηλό (για τα δεδομένα της κατηγορίας), ενώ στην έκδοση Speciale του αυτοκινήτου δοκιμής (επιπλέον 2.600 ευρώ της απλής Elettrica) διαθέτει τη μάσκα με το βαθύ V που έχει ανάγλυφο το σήμα της εταιρείας…

Δυστυχώς, οι κανονισμοί της ΕΕ δεν επιτρέπουν πλέον την τοποθέτηση της πινακίδας κυκλοφορίας στα άκρα για να τονιστεί πραγματικά αυτή η εντυπωσιακή μάσκα, αλλά με τους λεπτούς LED προβολείς και το μεγάλο άνοιγμα στον προφυλακτήρα, το μπροστινό μέρος της Junior φαίνεται εντυπωσιακό και -αν μη τι άλλο- επιβλητικό.

Στο πίσω μέρος είναι λίγο λιγότερο επιτυχημένο το σχέδιο και παρότι η Alfa Romeo θέλει να κάνει αναφορά στην Giula TZ του ’63, το τελικό αποτέλεσμα δεν δείχνει να συνάδει με την παραδοσιακή κομψότητα μιας Alfa Romeo…

Τουλάχιστον, υπάρχουν μερικές ωραίες λεπτομέρειες, όπως ο τρόπος που τα φώτα φρένων LED «σκαρφαλώνουν» προς την πάνω άκρη του πορτμπαγκάζ, δημιουργώντας ένα εφέ σχεδόν σαν αεροτομή τύπου «ducktail».

Σε αντίθεση…

Στα ενδότερα, υπάρχει ένας σκοτεινός τόνος στο εσωτερικό της Junior που έρχεται σε αντίθεση με το ζωηρό κόκκινο χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας…

Πιο συγκεκριμένα, κυριαρχούν τα μαύρα πλαστικά (όπως θα περίμενε κανείς για την κατηγορία) και κάποια μάλιστα από αυτά, φαίνονται λίγο χαμηλής ποιότητας, ενώ υπάρχουν και πολλά σημεία που φαίνεται η συγγένεια με άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis (π.χ. διακόπτες για φλας, φώτα, υαλοκαθαριστήρες, παράθυρα, κλιματισμό ή επιλογέας κιβωτίου, κ.α.), κάτι που μάλλον δεν αρμόζει στην ιδιαιτερότητα μιας Alfa…

Επίσης, αντίστοιχα με τα αδελφικά μοντέλα του ομίλου είναι και οι περισσότερες λειτουργίες, οι οποίες μπορεί να απεικονίζονται σε ειδικό -για την Junior- interface, αλλά και πάλι (όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Stellantis) βρίσκονται κρυμμένες στην οθόνη αφής των 10,1 ιντσών και -όπως πάντα- απαιτούν λίγο χρόνο μέχρι να εξοικειωθείς με το τί βρίσκεται και σε ποιό μενού.

Ευτυχώς, υπάρχει ένα φυσικό κουμπί για την αρχική σελίδα επάνω από την οθόνη και μπορείς άμεσα να μεταβείς στο κεντρικό μενού, ενώ αντίστοιχα φυσικοί διακόπτες υπάρχουν και για τον κλιματισμό και την αυξομείωση του ήχου, που διευκολύνουν ιδιαίτερα στην καθημερινή χρήση.

 

Από άποψη χώρων τώρα, η Junior είναι ένα μικρό αυτοκίνητο (Μήκος: 4173 χλστ., Πλάτος: 1781 χλστ., Ύψος: 1532 χλστ.) και αυτό γίνεται ευκόλως αντιληπτό στο πίσω μέρος, όπου οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν διάπλατα και ο χώρος για τα πόδια είναι περιορισμένος, ειδικά με τα καθίσματα μπάκετ της Sabelt που ήταν εφοδιασμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής.

Αυτά, σε συνδυασμό με το σπορ τιμόνι με τα ένθετα από αλκαντάρα και τα αλουμινένια πεντάλ, αποτελούν προαιρετικό εξοπλισμό και -παρότι κοστίζουν 3.123 ευρώ (πακέτο Performance Launch Edition)- είναι αναμφίβολα και αυτά που κερδίζουν τις εντυπώσεις στην καμπίνα…

 

Πέραν όμως των εντυπώσεων, η Junior έχει και έναν από τους καλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία, που κυμαίνεται από 400 έως 1265 λίτρα (αναλόγως διάταξης πίσω καθισμάτων) και στην έκδοση Speciale συνοδεύεται (στάνταρ εξοπλισμός) και από ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα.

Με γνώριμο κινητήριο σύνολο…

Όπως αναφέραμε και παραπάνω η Alfa Romeo Junior Elettrica (όπως είναι η πλήρη ονομασία του μοντέλου) μοιράζεται την πλατφόρμα και την ηλεκτρική της διάταξη με τα αδελφικά (σε επίπεδο ομίλου) Jeep Avenger, Fiat 600e, Opel Mokka-e και Peugeot E-2008, ενώ παρότι το δοκιμαστικό αυτοκίνητο ήταν στην έκδοση Speciale, η ισχύς είναι ίδια με την βασική έκδοση, πράγμα που σημαίνει ότι εφοδιάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 156 ίππων.

Και μπορεί η συγκεκριμένη ισχύς να μην εντυπωσιάζει για ένα μοντέλο της Alfa Romeo (βέβαια υπάρχει και η έκδοση Veloce στην γκάμα με 280 ίππους!), αλλά και πάλι η μιλανέζικη φίρμα ισχυρίζεται ότι η Junior είναι το ελαφρύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του (1.545 κιλά) και μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 9 δευτερόλεπτα, έχοντας ως τελική ταχύτητα τα «περιορισμένα» 150 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα τώρα με τις δικές μας μετρήσεις, η ηλεκτρική Junior χρειάζεται 4,3 δευτερόλεπτα για το 0-60 χλμ./ώρα, 6,2 δευτερόλεπτα για το 0-80 χλμ./ώρα, 8,9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 11,8 δευτερόλεπτα για το 0-120 χλμ./ώρα, όταν για το 60-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,3 δευτερόλεπτα και για το 80-120 χλμ./ώρα 5,4 δευτερόλεπτα. Νούμερα ικανοποιητικά επαρκή για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο και μια προσέγγιση που θέλει να εξισορροπήσει μεταξύ της απόδοσης και της αυτονομίας.

Και μια που «πιάσαμε» τα περί αυτονομίας, η Alfa Romeo λέει ότι η Junior Electrica μπορεί να διανύσει 410 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση, αλλά σε μικτές, πραγματικές, συνθήκες είναι πιο εφικτό να δεις αυτονομίες που κυμαίνονται κοντά στα 350 χιλιόμετρα, αφού η επίσημη κατανάλωση των 15kWh/100χλμ. επιτυγχάνεται μόνο με αυστηρή χρήση στην πόλη.

Κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και με σταθερή ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα «γράφει» 16,8 – 17,2 kWh/100χλμ., ενώ ανεβαίνοντας στα 120 χλμ./ώρα μετατρέπεται σε 19,3 – 20,1 kWh/100χλμ., πράγμα που έχει σαν αποτέλεσμα να «βγάζει» μόλις 260 – 270 χιλιόμετρα σε συνθήκες ταξιδιού με μία φόρτιση.

Η τελευταία (σ.σ. φόρτιση) μπορεί να γίνει με μέγιστο τα 11kW σε AC και τα 100kW σε DC, γεγονός που σημαίνει ότι για το τυπικό 20-80% χρειάζονται μόλις 27 λεπτά (σε DC), μιας και η μπαταρία είναι χωρητικότητας 54 kWh, με τις 50,8 να είναι ωφέλιμες.

Στην προσδοκία…

Ανέκαθεν τα μοντέλα της Alfa Romeo πρόσφεραν -πέρα από αυξημένο στυλ- και μια υποδειγματική οδική συμπεριφορά, που μιλούσε στην καρδιά και εν τέλει έφτιαχνε ένα εξαιρετικά δυνατό δέσιμο με τον ιδιοκτήτη τους.

Εξ’ ου και ο λόγος που οι Αλφίστες είναι από τους πιο φανατικούς οπαδούς στην αυτοκίνηση και φυσικά εμείς, με τη σειρά μας, αγαπάμε ιδιαίτερα τα ιταλικά μοντέλα. Αυτό, βέβαια, γεννάει και την προσδοκία για όλο και καλύτερα μοντέλα σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και το γεγονός ότι η Junior δεν είναι μια καθαρόαιμη Alfa, αλλά ένα προϊόν συνεργασίας, σε κάνει να αναρωτιέσαι το πώς -και κατά πόσο- έχει τροποποιηθεί από τους Ιταλούς, ώστε να μπορέσει να προσφέρει αυτό το κάτι που πρόσφεραν όλα τα προηγούμενα Alfa στον οδηγό τους…

Έτσι, λοιπόν, αφήνοντας στην άκρη καλώδια, φορτίσεις, αυτονομίες και άλλα αγχωτικά τερτίπια που χαρακτηρίζουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο, επιλέξαμε το οδικό δίκτυο της κοντινής για εμάς Χαλκιδικής, που -πέρα από όμορφα τοπία- χαρακτηρίζεται κι από δρόμους κατάλληλους για οδηγική απόλαυση, ώστε να διαπιστώσουμε αν μπορεί και αυτή η Alfa να χαρίσει οδηγικές συγκινήσεις…

Καθισμένοι λοιπόν στο εξαιρετικό μπάκετ της Sabelt και με άμεση σύνδεση με το σύστημα διεύθυνσης αντιλαμβάνεσαι ότι η θέση οδήγησης έχει τροποποιηθεί συγκριτικά με (π.χ.) το Peugeot 2008, όπως έχει αντίστοιχα τροποποιηθεί και γενικά όλο το setup του αυτοκινήτου!

Εδώ υπάρχει μια θεμελιώδης ισορροπία στο πλαίσιο που σε συνδυασμό με την πιο σπορ ανάρτηση κάνει την Junior εξαιρετικά άμεση στις αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά συνάμα λίγο «ξερή» στις εγκάρσιες ανωμαλίες, χωρίς όμως να κουράζει…

Όσο ανεβαίνει ο ρυθμός, αυξάνονται λίγο οι κλίσεις λόγω του αυξημένου ύψους της κατασκευής (όπως με όλα τα SUV), αλλά αυτό δεν γίνεται σε βαθμό που να νιώθεις απομακρυσμένος από ό,τι συμβαίνει στο επίπεδο του εδάφους, με αποτέλεσμα το μόνο που να σε περιορίζει να είναι η αυξημένη κατανάλωση (υπό πίεση εύκολα ξεπερνάς τις 20kWh/100χλμ. και προσεγγίζεις τις 25 kWh/100χλμ.) και η σχετικά περιορισμένη δύναμη.

Βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι η Speciale δεν είναι το πιο σπορ μέλος της οικογένειας, όντας η βασική με τους 156 ίππους, που είναι ικανοποιητικοί σε όσους θέλουν άνετες μετακινήσεις με αξιοπρεπείς προσπεράσεις και περιστασιακά λίγη διασκέδαση σε επαρχιακούς δρόμους.

Για όσους τώρα θέλουν να ζήσουν τις μέγιστες οδηγικές συγκινήσεις, υπάρχει η Veloce, η οποία είναι ένα πακέτο πολύ πιο επικεντρωμένο στον οδηγό, χάρη σε μεγάλο βαθμό στο αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης, το LSD και φυσικά τους 280 ίππους!

Αξίζει λοιπόν η ηλεκτρική Junior το σήμα της Alfa;

Υπάρχουν ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων για τους οποίους η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο δύσκολη υπόθεση, καθότι έχουν καταφέρει με την σταδιοδρομία τους στην πάροδο του χρόνου να δημιουργήσουν αυξημένες προσδοκίες στο κοινό τους.

Για εκείνους τους Alfisti λοιπόν που χρειάζονται έναν Busso V6 για να καλύψουν την ερωτική τους διέγερση με ένα Alfa Romeo, η ηλεκτρική Junior με τους 156 ίππους, μάλλον δύσκολα θα τους καλύψει

Για όσους όμως αναζητούν ένα εξαιρετικά στυλάτο ηλεκτρικό B-SUV, η Junior είναι σε θέση να τους καλύψει απόλυτα και να τους κάνει να ξεχωρίζουν ανάμεσα στο πλήθος των υπερυψωμένων κατασκευών που κατακλύζουν τους ελληνικούς δρόμους, ενώ η Speciale -εν προκειμένω- μπορεί να μην έχει όλη την αίσθηση και την οδηγική γοητεία της Veloce, αλλά προσφέρει παρόλα αυτά μια ικανοποιητική οδηγική εμπειρία που αντιστοιχεί σε μια Alfa και συμβαδίζει με την καθημερινότητα

Εν κατακλείδι λοιπόν, η ηλεκτρική Junior «μπορεί να φορά» επάξια το σήμα της Alfa, αφού οι άνθρωποι του Αρέζε έχουν εργαστεί σκληρά για να εφαρμόσουν τις βασικές αξίες της μάρκας σε ένα «πακέτο» που ναι μεν θα υιοθετεί αναγκαστικά τα «καλούδια» του ομίλου, αλλά θα διαφοροποιείται από τα αδελφικά μοντέλα, σεβόμενο την ιστορία του.

Πράγμα δύσκολο, που το πέτυχαν οι Ιταλοί και αξίζουν συγχαρητήρια!

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Βαγγέλης Παμπούκης

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Σύγχρονος, μόνιμου μαγνήτη
Θέση Εμπρός
Μεγ. Ισχύς (ίπποι) 156
Μεγ. Ροπή (Nm) 260
Κιλά/ίππο 9,9
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
Χωρητικότητα (kWh) 54 (50,8 ωφέλιμη)
Τάση (V) 400
Φόρτιση DC (kW) 100
Φόρτιση AC (kW) 11
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι 302 χλστ.
Πίσω Δίσκοι 268 χλστ.
ΤΙΜΟΝΙ
Σύστημα Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μέτρα) 10,5
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο, μονής σχέσης
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση 18×7,0J
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Goodyear EfficientGrip Performance 2
Διάσταση ελαστικών 215/55 R18
Ρεζέρβα Κιτ επισκευής
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ
ΜήκοςXπλάτοςXύψος (χλστ.) 4173x1781x1532
Μεταξόνιο (χλστ.) 2562
Μετατρόχιο εμπρός (χλστ.) 1535
Μετατρόχιο πίσω (χλστ.) 1541
Αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd)
Βάρος (κιλά) 1545
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 400 – 1265
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 χλμ./ώρα (δευτ.) 4,3
0-80 χλμ./ώρα (δευτ.) 6,2
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 8,9
0-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 11,8
60-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 4,3
80-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 5,4
0-400 μέτρα (δευτ.) 16,6 (ταχύτητα εξόδου 138 χλμ./ώρα)
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 36
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (kWh/100χλμ.) – ΡΥΠΟΙ (γρ./χλμ.)
Μέση τιμή κατασκευαστή 15,0
Μέση τιμή δοκιμής 17,8
Μέγιστη τιμή δοκιμής 24,2
Ελάχιστη τιμή δοκιμής 14,6
Αυτονομία (χλμ.) 364
ΤΙΜΗ (ευρώ)
Βασικής έκδοσης 37.192
Αυτοκίνητου δοκιμής 46.525

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής:

Συμπερασματικά...

8.5
Η Alfa Romeo Junior Elettrica αποτελεί μια ευπρόσδεκτη προσθήκη στην επιλογή των μικρών ηλεκτρικών SUV για όσους αναζητούν ένα ιδιαίτερο B-SUV. Προσφέρει το σήμα της Alfa και το μοναδικό στυλ της, ενώ διαφοροποιείται αισθητά σε επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς και αίσθησης από τα υπόλοιπα, αδελφικά, μοντέλα του ομίλου Stellantis, χωρίς να διστάζει να κοιτάξει στα μάτια ακόμα και τα πιο premium μοντέλα του ανταγωνισμού.
10.0

Εξωτερικό

8.0

Εσωτερικό - Χώροι

8.0

Κινητήρας - Κατανάλωση

8.0

Επιδόσεις

10.0

Οδική Συμπεριφορά

7.0

Σχέση Ποιότητας - Τιμής

Υπέρ

  • +Εμφάνιση μπροστινού μέρους
  • +Ιδιαιτερότητα
  • +Σχεδίαση εσωτερικού
  • +Καθίσματα Sabelt
  • +Οδηγική συμπεριφορά
  • +Θέση οδήγησης
  • +Φρένα
  • +Εξοπλισμός

Κατά

  • -Πάχος στεφάνης τιμονιού
  • -Χώροι πίσω επιβατών
  • -Πρακτικότητα
  • -Σκληρά πλαστικά
  • -Αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο
  • -Αντιδράσεις πίσω άξονα σε εγκάρσιες ανωμαλίες
Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.