Auto NewsNews

Η BMW iX παρκάρει και ξεπαρκάρει μόνη της χωρίς οδηγό [video]

Η BMW και η Valeo προάγουν τώρα τους μακροχρόνιους δεσμούς τους στο επόμενο επίπεδο με μια νέα συνεργασία…

Πιο συγκεκριμένα, μετά τη σημαντική ανακοίνωση της συνεργασίας τους με επίκεντρο τον κεντρικό ελεγκτή των συστημάτων ADAS, οι BMW και Valeo ενώνουν τώρα τις δυνάμεις τους για την από κοινού εξέλιξη πλήρως αυτοματοποιημένων τεχνολογιών στάθμευσης μέχρι το επίπεδο 4 (σ.σ. στο επίπεδο 5 τα αυτοκίνητα δεν έχουν καν τιμόνι!).

Κοινώς το αυτοκίνητο να παρκάρει και να ξεμπαρκάρει μόνο του χωρίς οδηγό, μέσω κινητού τηλεφώνου…

Τι είναι όμως το Automated Valet Parking; 

Το Automated Valet Parking (AVP) προσφέρει στους οδηγούς και τους επιβάτες μια πλήρως αυτοματοποιημένη εμπειρία στάθμευσης χωρίς οδηγό. Σε ένα σημείο αποβίβασης ο οδηγός απομακρύνεται από το αυτοκίνητο και αυτό αναλαμβάνει καθήκοντα όπως η αυτόνομη ανεύρεση θέσης στάθμευσης και οι απαραίτητοι ελιγμοί για την είσοδο και την έξοδο από αυτή.

Επίσης, το σύστημα μπορεί να επαναφέρει το όχημα σε ένα σημείο παραλαβής για να επιστραφεί στον οδηγό. Για τη βέλτιστη χρήση του χρόνου στάθμευσης, μπορούν να εφαρμοστούν πρόσθετες υπηρεσίες όπως η πλήρως αυτοματοποιημένη φόρτιση ή το πλήρως αυτοματοποιημένο πλύσιμο. Τέτοιες λειτουργίες προσφέρουν πραγματικά οφέλη στους πελάτες ως προς την άνεση και την ασφάλεια.

Σύμφωνα με το προσχέδιο ενός επερχόμενου προτύπου ISO, οι αυτοματοποιημένες λύσεις στάθμευσης θα κατατάσσονται σε δύο κύριες κατηγορίες, τα συστήματα Type 1 και τα συστήματα Type 2.

Για ένα σύστημα Type 1, οι απαραίτητες τεχνολογίες (συμπεριλαμβανομένων όλων των αισθητήρων, των υπολογιστικών μονάδων και των αλγορίθμων) τρέχουν στο όχημα, ενώ για ένα σύστημα Type 2, οι τελευταίες (συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων και του συστήματος διαχείρισης AVP) είναι εγκατεστημένες στη σχετική υποδομή, π.χ. στο χώρο στάθμευσης, και το όχημα ελέγχεται από την υποδομή.

Η συνεργασία των BMW και Valeo υποστηρίζει τόσο το AVP Type 1 όσο και το Type 2 και θα επιδιώξει τις πιο προηγμένες λύσεις για εμπειρίες στάθμευσης επόμενης γενιάς μέχρι το επίπεδο 4 (L4), σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών.
Related posts
Auto NewsNews

Η Alfa Romeo 4C επιστρέφει χάρη στην Abarth…

Moto NewsNews

KTM: Επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και για τα μοντέλα του 2023

Auto NewsEcoNews

Μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για το Ford E-Transit

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!