In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Γιώργος Μπρόζος

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΡΟΖΟΣ

Γιώργος Μπρόζος, άλλος ένας αγωνιζόμενος μέλος του Α.Ο.Θ. που η μεγάλη αγάπη του για το αυτοκίνητο και την ταχύτητα τον οδήγησε να κάτσει στο κάθισμα του οδηγού σε αγώνες αυτοκινήτου…

To αγωνιστικό ταξίδι του Γιώργου Μπρόζου ξεκινάει το 1977 με το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με ένα BMW 1600.

Την επόμενη χρονιά, έχει στα χέρια του ένα BMW 2002 Ti με το οποίο θα τρέξει μέχρι και το 1980. Συνοδηγοί, στην αρχή του 1979 ο Παναγιώτης Ηλιάδης και στη συνέχεια ο Γιώργος Καραμανλής με τον οποίο στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. της χρονιάς εκείνης τερμάτισαν 11οι γενικής κατάταξης και 8οι Group 2.

To 1980 στο κάθισμα του συνοδηγού περάνει ο Αθανάσιος Λαμπούδης, με το καλύτερο αποτέλεσμα των δυο τους να έρχεται στο Ράλλυ Θερμαϊκού, όπου τερμάτισαν 9οι κλάσης 2/5.

Tην επόμενη χρονιά, το 1981, αφήνει για λίγο την BMW 2002 Ti και ετοιμάζει ένα Ford Escort RS2000.

Συνοδηγός του θα είναι ο Γιάννης Παμπούκης (ο ιδρυτής μας), που θα τρέξουν όλη τη χρονιά μαζί. Μάλιστα, το 1981 θα συμμετάσχουν και στο 6ο Ράλλυ Χαλκιδικής, με το Νο41 στις πόρτες, αλλά δυστυχώς στην 5η Ειδική Διαδρομή του πρώτου σκέλους θα εγκαταλείψουν. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν 19οι Έλληνες και στην 7η θέση της κλάσης 2/9.

Τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Μακεδονίας θα τον κάνει πάλι με την BMW 2002 Ti. Με την BMW θα τρέξει και τα επόμενα δυο χρόνια, 1982 και 1983. Το 1982 συνεχίζει και είναι συνοδηγός του ο Ιωάννης Παμπούκης, ενώ το 1983 είναι ο Ελευθέριος Δημόπουλος.

Το 1984 θα αφήσει οριστικά την BMW και θα συμμετάσχει για τα επόμενα τρία χρόνια (έως και το 1986), με Ford Escort RS 2000, με διάφορους συνοδηγούς.

Στην αρχή, το 1984, με τον Γιώργο Μολοχίδη, με τον οποίο μάλιστα θα τερματίσουν στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. της χρονιάς εκείνης στην 3η θέση κλάσης 2/17.

Στην συνέχεια αλλάζει για άλλη μια φορά αυτοκίνητο και παίρνει το Ford Escort RS 2000, που έτρεχε ο Γάκης Καλεμτζάκης

Ένα πολύ καλό και δυνατό αυτοκίνητο. Και αρχίζει και συμμετέχει και σε αγώνες αναβάσεων…

Δίπλα του στο κάθισμα του συνοδηγού θα κάτσει πρώτα ο Ιωάννης Κηπουρός, μετά ο Κωνσταντίνος Ιωαννίδης και τελευταίος ο Δημήτρης Τσάμογλου. Με τον οποίο θα κάνει και τον τελευταίο του αγώνα, το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. του 1986.

Έτσι λοιπόν έρχεται στο τέλος το αγωνιστικό ταξίδι του Γιώργου Μπρόζου, όπως ακριβώς άρχισε με το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πριν 10 χρόνια!

Γιώργος Μπρόζος ένας αγωνιζόμενος που άφησε και αυτός το «λιθαράκι» του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό της Β. Ελλάδος. Ήρεμος, χαμηλών τόνων και επιτυχημένος επαγγελματίας, διατηρούσε κατάστημα πώλησης αυτοκινήτων.

Υ.Γ.: Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον ανιψιό του, Φώτη Μπρόζο, για την βοήθεια του, γιατί χωρίς αυτόν δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό το πορτρέτο

Related posts
HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportWRCΧρήστος Κίτσος

WRC | Σύστημα βαθμολόγησης FIA: Τούρι Μπέρι Μαχαλά…

Formula 1In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Νίκος Υφαντίδης

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!