MotorsportWRC

WRC: 2ος Γύρος – Ράλλυ Σουηδίας [24 – 27 Φεβρουαρίου 2022]

Χιόνια = Toyota = Rovanpera

Δεύτερος αγώνας της χρονιάς, το χιονισμένο Ράλλυ Σουηδίας, που φέτος μετακινήθηκε αρκετά βορειότερα, προς τον Αρκτικό κύκλο. Αυτό έγινε για να πετύχουν οι οργανωτές τις τέλειες οδηγικές συνθήκες, με χιόνι και πάγο.

Από τον αγώνα έλειπαν οι δυο μεγάλοι “Seb” Loeb και Ogier, που στον προηγούμενο αγώνα το Μόντε Κάρλο, έδωσαν τις δικές τους μάχες (νικητής ήταν ο Sebastian Loeb με Ford Puma WRC). Ας ελπίσουμε ότι θα τους δούμε ξανά στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές του επόμενου αγώνα στην Κροατία.

Στην Σουηδία τώρα, νικητής ήταν ο Kalle Rovanpera με Toyota Yaris WRC. Ο «μικρός» ξέρει καλά τον αγώνα, μπήκε μπροστά από την πρώτη ειδική (κέρδισε 6 από τις 17 ειδικές) και πήρε άνετα τη νίκη.

Πίσω του στις επόμενες θέσεις του βάθρου τερμάτισαν, ο Thierry Neuville με Hyundai i20 WRC και ο Esapekka Lappi με το δεύτερο Toyota Yaris WRC, στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Δεν μπόρεσαν να κυνηγήσουν τον Rovanpera, είχαν τη δική τους μάχη, με την μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 9 δευτερόλεπτα!
Ένα ακόμη Toyota Yaris WRCμε τον Takamoto Katsuta στο τιμόνι τερμάτισε στην τέταρτη θέση, δείχνοντας ότι ο Ιάπωνας έχει αρχίσει και ανεβαίνει οδηγικά. Υπήρχε και τέταρτο Toyota Yaris WRC, που οδηγούσε ο Elfyn Evans αλλά στην 17η ειδική εγκατέλειψε λόγω ατυχήματος.
Μερική απογοήτευση για την ομάδα της Ford, που ήταν «έξω από τα νερά της», στις χιονισμένες ειδικές της Σουηδίας, αφού -μετά την επιτυχία του Μόντε Κάρλο- εδώ είδε μόνο τον Gus Greensmith να τερματίζει το Puma WRC, στην 5η θέση. O Craig Breen, βγήκε από τον δρόμο στο πρώτο σκέλος, συνέχισε με την διαδικασία Rally2 και τερμάτισε στην 36η και τελευταία θέση του αγώνα. Ενώ το τρίτο Puma WRC, με τον Adrien Fourmaux, εγκατέλειψε στην 16η ειδική διαδρομή από μηχανική βλάβη.

RC 2

Μια αλλαγή που έχουμε τη φετινή χρονιά σε επίπεδο κατηγοριών είναι ότι οι κατηγορίες WRC2 (εργοστασιακές συμμετοχές) και WRC3 (ιδιωτικές συμμετοχές), όπου συμμετείχαν με αυτοκίνητα της κατηγορίας R5, έχουν συμπτυχθεί σε μία που θα ονομάζεται RC 2, όπως και τα αυτοκίνητα από R5 που ονομαζόταν έως πέρσι, από φέτος θα ονομάζονται Rally 2. Νικητές στην συγκεκριμένη κατηγορία ήταν ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής της κατηγορίας WRC 2, Andreas Mikkelsen με τον νέο του συνοδηγό Torstein Eriksen, με ένα Skoda Fabia Rally 2, που υποστηρίζεται ξανά από την Toksport WRT.

Πήραν από τη αρχή την αρχηγία του αγώνα και δεν άφησαν περιθώριο σε κανένα πλήρωμα να τους απειλήσει, πήραν άξια τη νίκη και την 7η θέση στην γενική κατάταξη του αγώνα. Οι μόνοι που προσπάθησαν να κινηθούν στους ρυθμούς τους ήταν οι Christian Veiby – Stig Skjaermoen με VW Polo GTi Rally2, τερματίζοντας τελικά στην δεύτερη θέση.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Jari Huttunen – Mikko Lukka με Ford Fiesta Rally 2, μια συμμετοχή που υποστηρίζεται από την επίσημη ομάδα της M-SPORT Ford WRT.

Επόμενος αγώνας του ημερολογίου είναι στις 21 – 24 Απριλίου, το Ράλλυ Κροατίας, με έδρα το Zagreb, που θα είναι και ο πρώτος ασφάλτινος αγώνας της χρονιάς.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Jaanus Ree Photography

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen          Toyota Yaris WRC
  2. Thierry Neuville – Martijn Wydaeghe       Hyundai i20 WRC
  3. Esapekka Lappi – Janne Ferm                   Toyota Yaris WRC
  4. Takamoto Katsuta – Aaron Johnston         Toyota Yaris WRC
  5. Gus Greensmith – Jonas Andersson            Ford Puma WRC
  6. Oliver Solberg – Elliott Edmondson          Hyundai i20 WRC
  7. Andreas Mikkelsen – Torstein Eriksen     Skoda Fabia Rally 2
  8. Christian Veiby – Stig Skjaermoen          VW Polo Gti Rally 2
  9. Jari Huttunen – Mikko Lukka                    Ford Fiesta Rally 2
  10. Egon Kaur – Silver Simm                        VW Polo Gti Rally 2

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
MotorsportWRC

WRC: 4ος Γύρος - Ράλλυ Κροατίας [18 - 21 Απριλίου 2024]

MotorsportOther RacesRace News

Κυπ. Ράλλυ Β. Ελλάδος: 1ος Γύρος - 50ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού [20 - 21 Απριλίου 2024]

Formula 1Motorsport

F1: 5ος Γύρος - GP Κίνας [19 - 21 Απριλίου 2024]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!