Auto NewsNews

Rolls-Royce Droptail Arcadia: Με «ελληνικό» όνομα, 8.000 ώρες εργασίας και τιμή 30 εκατ. ευρώ!

Ιδού η Rolls-Royce Droptail Arcadia, η τρίτη από τις τέσσερις εκδόσεις που έχουν προγραμματιστεί για το πολυτελές, εξαιρετικά αποκλειστικό roadster.

Η εταιρεία επιφυλάσσει μερικά από τα πιο περίπλοκα αμαξώματα γι’ αυτά τα μοντέλα και αυτό διαθέτει έναν εξαιρετικό συνδυασμό ειδικών πινελιών.

Η Arcadia αναφέρεται σε μια τοποθεσία στην ελληνική μυθολογία που υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύει τον παράδεισο στη γη και ο αγοραστής της προσδιόρισε αυτό το Droptail ως έναν γαλήνιο χώρο που θα του προσφέρει ένα μέρος για να χαλαρώνει μετά από μια μέρα εργασίας.

Η Rolls-Royce επινόησε ένα μοναδικό λευκό χρώμα για το εξωτερικό της Arcadia. Η βαφή διαθέτει σωματίδια αλουμινίου και γυαλιού που κάνουν το σώμα να λαμπυρίζει στο φως.

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εκδόσεις Droptail, αυτός ο αγοραστής καθόρισε πως τα συνήθως εκτεθειμένα στοιχεία από ανθρακονήματα θα βαφτούν στην προσαρμοσμένη ασημί απόχρωση, ενώ όπως και στις άλλες εκδόσεις του roadster, το πίσω καπάκι διαθέτει ένα κυρτό, ξύλινο πάνελ.

Στα «ενδότερα», το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας της Arcadia είναι σε μια μοναδική λευκή απόχρωση που εμπνέεται από το χρώμα του αμαξώματος, ενώ ένα εξατομικευμένο σκούρο χρώμα έρχεται σε αντίθεση με τα εξωτερικά τμήματα και τα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Ταυτόχρονα, ξύλινη επένδυση περιβάλλει τους επιβάτες, διανύοντας το ταμπλό, τα πάνελ των θυρών και το καμπύλο τμήμα πίσω από τις θέσεις, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία «ξόδεψε» συνολικά 8.000 ώρες για να κατασκευάσει τα διάφορα κομμάτια ξύλου!

Να θυμίσουμε ότι τα Droptails επικεντρώνονται περισσότερο στην πολυτέλεια παρά στην απόδοση, επομένως η Rolls-Royce δεν προβάλλει το σύστημα μετάδοσης κίνησης του οχήματος. Αλλά για όσους πρέπει να γνωρίζουν, τα roadster αυτά χρησιμοποιούν τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 των 6,6 λίτρων της μάρκας, που αποδίδει 593 ίππους ισχύος σε αυτήν την εφαρμογή.

Η Rolls-Royce έχει ήδη παραδώσει τη Droptail Arcadia στον ιδιοκτήτη της στη Σιγκαπούρη. Ο αγοραστής προσδιόρισε το αυτοκίνητο με το τιμόνι αριστερά, παρά το γεγονός ότι το δεξιοτίμονο είναι πιο συνηθισμένο στη χώρα του και αυτό γιατί ο πλούσιος πελάτης πήρε αυτή την απόφαση για να μπορεί να χρησιμοποιεί το όχημα πιο εύκολα σε όλο τον κόσμο…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsNews

Η Alfa Romeo 4C επιστρέφει χάρη στην Abarth…

Moto NewsNews

KTM: Επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και για τα μοντέλα του 2023

Auto NewsEcoNews

Μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για το Ford E-Transit

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!