MotorsportOther RacesRace News

Κυπ. Ράλλυ Β. Ελλάδος: 2ος Γύρος – 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου [18 – 19 Μαΐου 2024]

Πρώτη νίκη καριέρας για τον Στεργιάδη με το Peugeot 106…

Οι αγώνες αυτοκινήτου επιστρέφουν στην περιοχή της Λάρισας. Η ΛΑΜΚΕ (Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας) διοργάνωσε τον 2ο γύρο για το Κύπελλο Β. Ελλάδος, το 1οΡάλλυ Σπριντ Κισσάβου.

Έδρα του αγώνα ήταν η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου έγινε ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων και το ίδιο βράδυ η πανηγυρική εκκίνηση από την κεντρική πλατεία της πόλης.

Στο χώρο του δημοτικού parking ήταν το service park του αγώνα. Η τελετή της απονομής των επάθλων έγινε στην πλατεία Μελιβοίας, με την υπέροχη θέα στο Αιγαίο.

Ο αγώνας είχε μια Ειδική Διαδρομή, την «Σωτηρίτσα» των 12.3 χλμ. που τα 17 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή την έκαναν τρεις φορές.

Νικητές του αγώνα το πλήρωμα από την Βέροια, οι Στεργιάδης Αθανάσιος – Παναγιώτης Γαζγάζης με Peugeot 106. Οι περσυνοί Κυπελλούχοι Β. Ελλάδος, οδήγησαν γρήγορα όπως αυτοί ξέρουν, έκαναν τον πρώτο χρόνο και στα τρία περάσματα και πήραν άξια τη νίκη.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Παύλος Μπαξεβανάκης – Σωτήρης Γεροθανάσης με Honda Civic Type R. Πολύ καλή εμφάνιση και για τον Παύλο, που έχει δείξει πολλά και καλά σημεία βελτίωσης, πρωταγωνιστώντας σε κάθε αγώνα, ενώ «εδώ» έγραψε τρεις φορές τον δεύτερο χρόνο, αλλά και στον Σωτήρη που διαβάζει τις σημειώσεις (το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει, τον έδωσε γερές βάσεις ο πατήρ Σάκης που έχει και αυτός τη δική του ιστορία στους αγώνες).

Τρίτοι γενικής τερμάτισαν οι Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς με VW Golf ΙΙ. Ακολούθησαν τους πρώτους, κάνοντας τρίτους χρόνους και αξιοπρεπή εμφάνιση.

Κατηγορία C6 + C5

Οι νικητές του αγώνα Στεργιάδης – Γαζγάζης ήταν αντίστοιχα νικητές και στην κατηγορία C6 + C5, ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Γκέκας – Νίκος Στραβοκώστας με Peugeot 106. O Γιώργος Γκέκας οδηγός αναβάσεων, με μεγάλο παλμαρέ, με πολλές νίκες και πρώτους χρόνους ημέρας, αποφάσισε να δει πως είναι και οι αγώνες ράλλυ. Τα πήγε περίφημα και απ’ ότι μας είπε θα τον ξαναδούμε σύντομα σε αγώνα ράλλυ.

Ο κουμπάρος του όμως Σωκράτης Πάζης, που ήταν και service του στον αγώνα, με συνοδηγό τον Βασίλη Μπιλαδέρη στο μικρό και ευέλικτο Nissan Micra δεν τα πήγε πολύ καλά μετά από μια ποινή χρόνου 2’.20’’ που δέχτηκε, αλλά κατάφερε και τερμάτισε στην 3η θέση της κατηγορίας. Και βέβαια θα μείνει αξέχαστη η ατάκα του Βασίλη: «το Micra μέσα στην ειδική γίνεται μεγάλο»…

Κατηγορία C4 + C3

Οι Παύλος Μπαξεβανάκης – Σωτήρης Γεροθανάσης, εκτός από την δεύτερη θέση γενικής του αγώνα κέρδισαν και την κατηγορία C4 + C3.

Δεύτεροι ήταν οι Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς με το VW Golf II, ενώ το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Κώστας Αναγνωστάκης – Δημήτρης Αλεξιάδης με το πολύ όμορφο και δυνατό Suzuki Swift.

Κατηγορία C2

Στη μεγάλη κατηγορία νικητές ήταν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με την πανέμορφη Lancia Stratos HF.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Δημήτρης Ντίντοκας – Γιώργος Αγριοδήμος με BMW E36 και τρίτοι οι Βαγγέλης Παπατριανταφύλλου – Μάκης Λακόρτε με Opel Ascona. Άλλοι δυο οδηγοί που συμμετείχαν σε αγώνες αναβάσεων, αλλά φέτος έγιναν πλήρωμα και συμμετέχουν σε αγώνες ράλλυ.

Παραλειπόμενα του αγώνα…

  1. Στον αγώνα συμμετείχε και το AutoMoto με δυο αυτοκίνητα. Στην κατηγορία C6 + C5 με τους Χρήστο Βεζύρη – Κωνσταντίνο Κίτσο με ένα Peugeot. Στον δεύτερο τους αγώνα σαν πλήρωμα, τερμάτισαν στην 4η θέση της συμπτυγμένης κατηγορίας, παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια και το πρώτο τους κύπελλο.

Και στην κατηγορία C4 + C3 με τους Βασίλη Φυγκιώρη – Χρήστο Κίτσο με ένα Opel Ascona. Δυστυχώς τα προβλήματα νεότητας που παρουσίασε το αυτοκίνητο (προέρχεται από ολική μηχανική αναβάθμιση) δεν μας επέτρεψαν τίποτα περισσότερο από την 4η θέση της κατηγορίας. Ελπίζουμε ότι στον επόμενο αγώνα, στο Διεθνές Ράλλυ Φθιώτιδος σ’ ένα μήνα, να έχουν λυθεί και να διεκδικήσουμε την θέση που αρμόζει στο αυτοκίνητο και στο πλήρωμα.

  1. Η συμμετοχή του κυρίου Μάριου Σταφυλοπάτη με την Lancia Stratos HF. Ένα πολύ σπάνιο αγωνιστικό αυτοκίνητο που δύσκολα βλέπει κανείς σήμερα. Εφοδιάζεται με κινητήρα Dino Ferrari 2.418 κ.εκ. V6 και μόλις 500 τέτοια αυτοκίνητα κατασκεύασε η Lancia για το WRC (Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών η Lancia με την Stratos HF, το 1974, 1975 και 1976), εκ των οποίων ένα είναι και το συγκεκριμένο.

  1. Στον αγώνα υπήρχε η συμμετοχή με το Νο 7. και τους Κώστα Αναγνωστάκη – Δημήτρη Αλεξιάδη με Suzuki Swift. O Κώστας Αναγνωστάκης είναι από τους παλαιότερους εν ενεργεία αγωνιζόμενους και ο παλαιότερος του συγκεκριμένου αγώνα με 41 χρόνια δράσης, πολλούς αγώνες και ακόμη πιο πολλές επιτυχίες και τίτλους. Τέτοιοι οδηγοί που συνεχίζουν να κάνουν αυτό που αγαπούν τόσο πολύ, κοσμούν τον χώρο των αγώνων. Επί προσωπικού, είχα την τύχη να είμαι συνοδηγός του το 1986, 39 χρόνια πριν (!), με το θρυλικό τότε Ford Escort RS MK IΙ, στις υπέροχες εκείνες εποχές των ράλλυ…

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: AutoMoto, ΛΑΜΚΕ (Motor Thessaly)

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης               Peugeot 106
  2. Παύλος Μπαξεβανάκης – Σωτήρης Γεροθανάσης        Honda Civic Type R
  3. Θεόδωρος Παπαβασιλείου – Μιχαήλ Καλτσάς                   VW Golf II
  4. Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας              Lancia Stratos HF
  5. Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης – Δημήτρης Αλεξιάδης     Suzuki Swift
  6. Γιώργος Γκέκας – Νίκος Στραβοκώστας                              Peugeot 106
  7. Νίκος Τρυχίδης – Απόστολος Αβραμίδης                           Citroen Xsara
  8. Δημήτρης Ντίντοκας – Γιώργος Αγριοδήμος                        BMW E36
  9. Ευάγγελος Παπατριανταφύλλου – Μάκης Λακόρτε          Opel Ascona
  10. Βασίλης Φυγκιώρης – Χρήστος Κίτσος                                 Opel Ascona
  11. Σωκράτης Πάζης – Βασίλης Μπιλαδέρης                             Nissan Micra
  12. Χρήστος Βεζύρης – Κωνσταντίνος Κίτσος                            Peugeot 106