In Pen & InkManuscriptsMotorsportWRC

Εκτός Τειχών | Γράμματα στον Γιάννη: Γράμμα 4ο – Ράλλυ Ακρόπολις χωρίς… εκκίνηση!

Ράλλυ Ακρόπολις χωρίς… εκκίνηση!

Βρε συ Γιάννη, τι είναι αυτό το φιάσκο που πάθαμε;

Πω, πω, πω! Τί ρεζιλίκι ήταν αυτό, Γιάννη μου;

Θα ήταν για πολλά γέλια, αν δεν ήταν -δυστυχώς- για κλάματα !

Αγώνας ράλλυ και μάλιστα του… Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ δεν έχει ξαναγίνει, Γιάννη μου! Ούτε σε ιταλική κωμωδία! Μπροστά σ’ αυτό η καθυστέρηση -κοντά μιάμιση ώρα- δεν είναι τίποτα…

Εμείς φωνάζαμε διότι (και) φέτος δεν είχαμε την Ακρόπολη για χώρο εκκίνησης, αλλά ποιός να φανταζόταν πως δεν θα είχαμε καν… εκκίνηση!

Μοναδικό ρεκόρ που δεν πιστεύω να ξεπεραστεί!

Κι ακόμη πιο μοναδική είναι και η αιτία που συνέβη: οι νταλίκες, λέει, που μετέφεραν  τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη Λαμία έμπλεξαν στην πυκνή κίνηση στο ποτάμι (Κηφισός) μπαίνοντας στην Αθήνα και… ΚΟΛΛΗΣΑΝ εκεί!

Μα αυτό βρε φωστήρες της οργάνωσης, συμβαίνει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΟΛΗ ΜΕΡΑ στην Αθήνα. Δεν το ξέρατε; Πού ζείτε εσείς; Κανείς δεν βρέθηκε να το σκεφθεί; Απορώ!

Ένα “plan B”, που λένε και στα χωριά, δεν σκέφθηκε κάποιος να βάλει σε εφαρμογή;

Με τη βοήθεια της τροχαίας, να μην έστελναν τις νταλίκες στο ποτάμι και μετά στο ΣΕΦ και παραλιακά για Συγγρού, αλλά να τις έστελναν Αττική οδό και μετά έξοδος Κατεχάκη, Μεσογείων, Χίλτον και Βασ. Κωνσταντίνου για το Στάδιο. Όπως , περίπου είναι το τέλος της Μαραθώνιας διαδρομής…

Δεν ξέρω, αν είναι αυτή η καλύτερη εναλλακτική, Γιάννη μου -ίσως και όχι- αλλά ούτε κι εγώ είμαι ο ειδικός, ούτε και είμαι στην οργάνωση…

Να σου πω όμως και κάτι ακόμη. Από το βράδυ της Τετάρτης είχαν αρχίσει κάποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις γύρω από Στάδιο και Ζάππειο, όπως και εχθές το πρωί. Η φίλη μου, λοιπόν, η Κατερίνα ξεκίνησε από τον Σχοινιά να πάει στο κέντρο της Αθήνας επειδή είχε δουλειά στην Τράπεζα της Ελλάδος, κέντρο, στην Πανεπιστημίου. Οπότε με πήρε στη 1 μ.μ. να με… βρίσει επειδή ήταν κολλημένη στους Αμπελοκήπους «λόγω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων» για το ράλλυ…  μου!

Και βέβαια, σαν την Κατερίνα θα υπήρχαν κι άλλοι πολλοί που είχαν μπλέξει από τη… 1 μ.μ. με την εκκίνηση να είναι προγραμματισμένη στις… 5: 45 μ.μ. δηλαδή ΠΕΝΤΕ ώρες νωρίτερα!

Θα μου πεις και τι ενδιαφέρουν αυτά τα… κυκλοφοριακά, εμένα που μένω στην Τούμπα, ή κάποιον που μένει στη Νάουσα ή στην Καλαμάτα ή στη Λέρο. Σωστά, Γιάννη μου αλλά τα επισημαίνω για να καταλάβουμε το μέγεθος του φιάσκου…

Έτσι φθάσαμε σχεδόν 7:30 μ.μ., σε μια μέρα καύσωνα, με 38 βαθμούς και κάμποσες χιλιάδες θεατών κάτω από το λιοπύρι, να περιμένουν υπομονετικά χωρίς να τους ενημερώνει κανείς…

Η ίδια αγανάκτηση και για τους τηλεθεατές, που άκουγαν τον σχολιαστή της ΕΡΤ να λέει και να ξαναλέει πως «δεν έχομε κάποια ενημέρωση για την καθυστέρηση ούτε και για το τι θα ακολουθήσει».

Και μια και μιλάμε για ΕΡΤ: στα διαφημιστικά διαλλείματα δεν υπήρχαν εμπορικές διαφημίσεις παρά μόνο του προγράμματος του σταθμού! Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως κανείς δεν είχε φροντίσει από το εμπορικό τμήμα να υπάρχουν κάποια έσοδα από ένα τόσο ξεχωριστό θέαμα.

Οπότε, μ΄ αυτά και μ΄ αυτά Γιάννη μου, κάπου εκεί είδαμε και το πρώτο αυτοκίνητο να φθάνει (από πού, άραγε;)  και να στήνεται στην αφετηρία της ειδικής για να πάει κι εμάς η καρδιά μας στη θέση της.

Και κάτι ακόμη που το άφησα για το τέλος. Εκείνη η ελληνική σημαία που έδειχνε ο τηλεσκηνοθέτης ροής για να σπάει η μονοτονία, τι ΑΘΛΙΟ πράγμα ήταν; Το κοντάρι βρώμικο και άβαφο, το δε ύφασμα είχε κι αυτό τα χάλια του. Μα καλά, δεν τα προσέχει κανείς αυτά τα πράγματα;

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.