Auto NewsNews

Αποκάλυψη για τη νέα Ferrari Amalfi [video]

Όπως υποσχέθηκε, η Ferrari αποκάλυψε το νεότερο μέλος της γκάμας της. Ονομάζεται Amalfi και πρόκειται για ένα κουπέ με κινητήρα εμπρός και τέσσερις θέσεις, που προορίζεται να αντικαταστήσει την απερχόμενη Roma, διατηρώντας μεγάλο μέρος της σχεδίασής της.

Το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί, φέρνοντάς το πιο κοντά στην εταιρική ταυτότητα της Ferrari, τη στιγμή που το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς και ο twin-turbo V8 κινητήρας έχει παραμείνει, με λίγη παραπάνω ισχύ…

Σε ό,τι αφορά τις αναλογίες, η Amalfi μοιάζει σχεδόν ολόιδια με την Roma κουπέ, με έντονα πίσω φτερά, μυτερή μύτη και ανάγλυφο καπό. Έτσι, η σχεδίαση “sharknose” που έχουμε δει σε μοντέλα όπως τα SF90 και 12Cilindri βρίσκεται πλέον και στην Amalfi, με μια μαύρη λωρίδα να ενώνει τους δύο κομψούς προβολείς.

Στο πίσω μέρος διατηρούνται τα τέσσερα διακριτά φώτα, με μια μαύρη λεπτομέρεια να ενώνει τα εσωτερικά από αυτά.

Η μεγαλύτερη αλλαγή βρίσκεται στο εσωτερικό, όπου η Ferrari εγκατέλειψε τα δύσχρηστα κουμπιά αφής στο τιμόνι και τα αντικατέστησε με πραγματικά, φυσικά πλήκτρα! Ευτυχώς λοιπόν, το κουμπί εκκίνησης δεν είναι πλέον αφής (έχει αντικατασταθεί από ένα πραγματικό κουμπί), τοποθετημένο αριστερά και κατασκευασμένο από τιτάνιο. Ποιος είπε ότι η Ferrari δεν ακούει τους πελάτες της;

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος 3.8 λίτρων twin-turbo V8 της Ferrari, με ισχύ πλέον 640 ίππων (δηλαδή 20 περισσότερους από τη Roma), ενώ η ροπή παραμένει ίδια, στα περίπου 761 Nm.

Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και η Ferrari ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 319 χλμ./ώρα, τη στιγμή που η επιπλέον ισχύς προέρχεται από ελαφρύτερους εκκεντροφόρους τιτανίου, επανασχεδιασμένο μπλοκ κινητήρα, λεπτότερο λιπαντικό και νέα ρύθμιση στο τούρμπο.

Μάλιστα, η αύξηση της απόδοσης επιτεύχθηκε επίσης μέσω προηγμένης διαχείρισης των υπερτροφοδοτών, με ανεξάρτητο έλεγχο της ταχύτητας περιστροφής των δύο τούρμπο και μέγιστη ταχύτητα έως 171.000 σ.α.λ. Αυτή η προσέγγιση βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι και την ακρίβεια ελέγχου της πίεσης, ενώ εισήχθησαν και αισθητήρες πίεσης για κάθε πλευρά των κυλίνδρων. Η νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα (ECU), που χρησιμοποιείται ήδη στις 296 GTB, Purosangue και 12Cilindri, επέτρεψε την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του κινητήρα.

Η Amalfi εξοπλίζεται επίσης με νέο σύστημα brake-by-wire, δανεισμένο από τις 296 και 12Cilindri, που ο οδηγός θα αντιληφθεί στο πεντάλ του φρένου. Επιπρόσθετα, υπάρχει και ενεργή πίσω αεροτομή που ανασηκώνεται σε υψηλές ταχύτητες για βελτίωση της σταθερότητας. Στην υψηλότερη δε από τις τρεις ρυθμίσεις, η Ferrari αναφέρει ότι η πτέρυγα παράγει 110 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, αυξάνοντας την οπισθέλκουσα μόλις κατά 4%.

Η Amalfi χρησιμοποιεί το λογισμικό Side Slip Control 6.1 της Ferrari, που λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα ελέγχου για όλα τα δεδομένα του αυτοκινήτου (από τη γωνία διεύθυνσης και την κίνηση της ανάρτησης, μέχρι την ολίσθηση) ώστε να προσφέρει τη μέγιστη πρόσφυση και απόδοση σε κάθε συνθήκη. Όπως αναμένεται, υπάρχουν και όλα τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση και υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας και άλλα.

Κλείνοντας, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ημερομηνία παράδοσης, αλλά αναμένουμε η Amalfi να ξεκινήσει την παραγωγή πριν το τέλος του έτους. Για τους πελάτες που προτιμούν μια ανοιχτή έκδοση, η Ferrari έχει ήδη κατοχυρώσει το όνομα Amalfi Spider από πέρυσι…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.