Η DS Automobiles ανανεώνει ριζικά το DS 4, προσφέροντάς του μια φρέσκια εμφάνιση, ένα νέο όνομα (DS No4) και την επιλογή μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Η DS Automobiles -σε μια προσπάθειά της να αναζωογονηθεί- παρουσιάζει τώρα το δεύτερο μοντέλο της νέας σειράς της, το No4, το οποίο αποτελεί το δεύτερο μοντέλο με τη νέα ονοματοδοσία της μάρκας, μετά το No8 που παρουσιάστηκε πρόσφατα (δες εδώ), και το μοντέλο που αντικαθιστά το αρκετά δημοφιλές DS4.
Πέρα από τη νέα ονομασία, το γαλλικό χάτσμπακ εμφανίζεται πλέον με νέα εμφάνιση, τόσο εντός, όσο και εκτός, καθώς και με αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα, που πλέον περιλαμβάνουν και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Αρχίζοντας από την εξωτερική εμφάνιση, η DS Automobiles έχει μεταμορφώσει το σχεδιασμό του μοντέλου, ευθυγραμμίζοντάς το με το στυλ του -επίσης- νέου No8.
Η «μεταμόρφωση» αυτή εστιάζει κυρίως στο εμπρός μέρος, όπου πλέον υπάρχει μια νέα, φαρδύτερη και ανασχεδιασμένη μάσκα, μια νέα φωτεινή υπογραφή με LED μέσα στην γρίλια και ένα μεγαλύτερο -κατά 12 χλστ.- καπό.
Στο πίσω μέρος τώρα, υπάρχουν πλέον νέα φώτα LED και η πλήρη ονομασία της μάρκας και του μοντέλου στην πέμπτη θύρα, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζουν οι νέας σχεδίασης ζάντες, με την «βασική» επιλογή να είναι 19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα έχει αναθεωρηθεί ελαφρώς συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, με την κύρια αλλαγή να αφορά την τοποθέτηση ενός νέου πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, η οποία συνοδευόμενη από υλικά υψηλής ποιότητας, ανεβάζει ακόμη περισσότερο την premium αύρα του μοντέλου.
Όσο αφορά τώρα στα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα, το N°4 θα προσφέρει από το λανσάρισμα μια νέα και πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, η οποία θα περιλαμβάνει ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, ένα plug-in υβριδικό και ένα 100% ηλεκτρικό σύνολο.
Αρχίζοντας από το αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο, το N°4 E-TENSE εφοδιάζεται με ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει αυτονομία 450 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP) και υψηλές επιδόσεις με ισχύ 213 ίππων και 343 Nm ροπής, όταν η μπαταρία είναι καθαρής χωρητικότητας 58,3 kWh και μπορεί να δεχτεί ισχύ φόρτισης DC έως 120 kW. Έτσι, μπορεί να φορτίσει από 20 έως 80% σε περίπου 30 λεπτά ή να ανακτήσει αυτονομία 100 χλμ. σε 11 λεπτά.
Συνεχίζοντας με το Plug-in Hybrid, το Νο4 PHEV προσφέρει πλέον 30% καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων, ενσωματωμένο σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT7, σχεδιασμένο για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και των επιδόσεων.
Με συνδυαστική λοιπόν ισχύ 225 ίππων και ροπή 360 Nm, το N°4 PHEV προσφέρει αξιοσημείωτη επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα), ενώ χάρη στη νέα μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 14,6 kWh, μπορεί να διανύσει έως και 81 χλμ. (συνδυασμένη αυτονομία WLTP) σε 100% ηλεκτρική λειτουργία πριν μεταβεί σε υβριδική λειτουργία.
Και καταλήγοντας στο Νο4 Hybrid, με συνολική ισχύ 145 ίππων, συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 136 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 ίπποι), ενσωματωμένο απευθείας στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Με αυτή τη έξυπνη υβριδική αρχιτεκτονική, χωρίς πολύπλοκα συστήματα και υψηλές τάσεις, το No4 HYBRID μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά έως και 50% του χρόνου αστικής χρήσης.
Διαθεσιμότητα στην Ελλάδα…
Το νέο DS No4 θα το απολαύσουν από κοντά οι λάτρεις της γαλλικής πολυτέλειας στην Ελλάδα το Φθινόπωρο του 2025, με τις τιμές να ανακοινώνεται σε δεύτερο χρόνο. Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν…
Περισσότερες φωτογραφίες: