MotorsportRace News

Αποκλειστικά για πίστα η νέα Ferrari 296 Challenge!

Για κάθε νέα Ferrari θα στοιχημάτιζε κανείς ότι μια έκδοση Challenge μόνο για την πίστα είναι πάντα στα σχέδια. Έτσι, η 296 Challenge παίρνει τη σειρά της, με ένα ντεμπούτο που θα γίνει μέσα στο 2024…

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το Ferrari Challenge, είναι μια επίσημα εγκεκριμένη, εργοστασιακή σειρά αγώνων που βασίζεται σε ένα μόνο αυτοκίνητο, επιτρέποντας σε μερικούς από τους αγαπημένους πελάτες της Ferrari να ανταγωνίζονται στην πίστα!

Ξεκίνησε το 1993 και έκτοτε επεκτάθηκε από μια ευρωπαϊκή σειρά σε ξεχωριστά πρωταθλήματα στη Βόρεια Αμερική, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Επί του παρόντος, κάθε πρωτάθλημα χρησιμοποιεί την 488 Challenge Evo, αλλά αυτή θα αντικατασταθεί με τη νέα έκδοση Challenge που βασίζεται στην 296 GTB στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική από την επόμενη σεζόν.

Στην περίπτωση της 296, ένα πολύ επιθετικό νέο πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων έχει τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο το οποίο λέγεται ότι παράγει πάνω από 870 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα με το πίσω φτερό σε μέγιστη γωνία. Για την ιστορία, η δύναμη αυτή είναι 10 κιλά περισσότερα από αυτήν μιας Porsche 911 GT3 RS στα 285 χλμ./ώρα!

Ο twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων δε χρησιμοποιεί σε αυτήν την εκδοχή τα υβριδικά εξαρτήματά του, μειώνοντας την ισχύ στους 690 ίππους από 820 ίππους, αν και η μέγιστη ροπή παραμένει στα 740 Nm παρά την αφαίρεση ενός ηλεκτροκινητήρα. Φαίνεται αντιπαραγωγικό να μειωθεί η ισχύς σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, ειδικά σε μια σειρά αγώνων χωρίς κανονισμούς για την ισχύ, αλλά το όφελος από αυτό είναι το μειωμένο βάρος. Επ’ αυτού, η Ferrari δε δηλώνει νούμερο, αλλά σίγουρα έχουν αφαιρεθεί αρκετά κιλά από τα 1.470 της 296 GTB.

Αυτό του δίνει επίσης περισσότερη ισχύ από το αγωνιστικό αυτοκίνητο 296 GT3, το οποίο υπάγεται στους κανονισμούς και το περιορίζουν σε περίπου 592 ίππους.

Άλλες αλλαγές στην 296 Challenge περιλαμβάνουν το ντεμπούτο του ABS Evo Track, μια ανανεωμένη έκδοση του συστήματος brake-by-wire της GTB, που μαζί με τους νέους δίσκους φρένων CCM-R που παρέχονται από την Brembo. Η Pirelli έχει επίσης αναπτύξει ένα νέο σετ ελαστικών 19 ιντσών για την 296 GTB Challenge.

Προφανώς, το εσωτερικό έχει επίσης απογυμνωθεί, αλλά η Ferrari δεν έχει ακόμη αποκαλύψει λεπτομέρειες.

Κλείνοντας, δεν υπάρχει δημόσια ενημέρωση από τη Ferrari για το πόσο θα κοστίσει η 296 Challenge, αλλά αναμφίβολα ο πλησιέστερος αντιπρόσωπός σας θα είναι πρόθυμος να σας ενημερώσει εάν έχετε ήδη μια συλλογή από σπορ αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας…

Περισσότερες φωτογραφίες: