In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Νίκος Θεοχάρης

ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

Σήμερα θα κάνουμε αναφορά, για έναν άλλο παλιό οδηγό από την πόλη των Σερρών. Τον Νίκο Θεοχάρη. O Νίκος γέννημα θρέμμα από τις Σέρρες, από νεαρός είχε μια αδυναμία με τα αυτοκίνητα και του άρεσε και η ταχύτητα

Κάποια στιγμή, μόλις είχε συμπληρώσει τα 20 του χρόνια, αποφάσισε να εμπλακεί με τους αγώνες αυτοκινήτου. Βέβαια έβαλε και το χεράκι του -μεταδίδοντας του το μικρόβιο- ο Τάσος Χαλίογλου (οργανωτής τότε στο αγωνιστικό τμήμα της ΧΑΝΘ και μετέπειτα στις Σέρρες).

Έτσι λοιπόν το 1970 ξεκινάει να συμμετέχει σε αγώνες ράλλυ, με το ράλλυ Μακεδονίας της χρονιάς εκείνης. Αυτοκίνητο ένα Mini Cooper 1300 S (το πρώτο που πουλήθηκε) που αγοράζει καινούργιο μέσα από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Συνοδηγός του είναι ο Στέργιος Στεργιόπουλος και μαζί θα συμμετέχουν για τα επόμενα 10 χρόνια σε διάφορους αγώνες της Β. Ελλάδος…

Αρχές του 1980 αποφασίζει ότι πρέπει να αλλάξει αυτοκίνητο και πουλάει το Mini Cooper 1300 S στην Κόρινθο και ετοιμάζει ένα Ford Escort RS 2000 MK II.

To αυτοκίνητο έγινε από πράγματα και ανταλλακτικά από το αγωνιστικό τμήμα της Ford Κοντέλης και ήταν ένα πολύ δυνατό και αξιόπιστο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Με το Ford Escort θα τρέξει περίπου 10 χρόνια, με διάφορους συνοδηγούς. Πρώτος αγώνας ήταν το Ράλλυ Θερμαϊκού το 1980 με συνοδηγό τον Βασίλη Ξυλούδη. Θα τερματίσουν στην 16η θέση γενικής και στη 7η θέση κλάσης 2/5…

2 – 4 Σεπτεμβρίου 1980

Θα πάρει μέρος και στο 5ο Ράλλυ Χαλκιδικής, με συνοδηγό τον Παναγιώτη Χαβαλέ, αλλά δυστυχώς θα εγκαταλείψουν…

Και ερχόμαστε στο 1990 που πουλιέται το Ford Escort RS 2000 MK II σε αγωνιζόμενο στην Θεσσαλονίκη, στον κυρ. Γεωργιάδη (διατηρούσε κατάστημα αγοροπωλησίας αυτοκινήτων στην οδό Ανθέων) και ο Νίκος αγοράζει ένα Mazda 323 4WD, που μετατρέπει σε αγωνιστικό με ανταλλακτικά που έρχονται από Γερμανία!

Πρώτος αγώνας με το Mazda 323 4WD είναι το Ράλλυ Σπριντ Κιλκίς το 1990, που με συνοδηγό τον Γιώργο Νικολαΐδη θα τερματίσουν 2οι γενικής κατάταξης.

Άλλη μια επιτυχημένη εμφάνιση με το Mazda 323 4WD ήταν το 1991 στο Ράλλυ Σερρών με συνοδηγό τον Βασίλη Περδικίδη που τερμάτισαν 3οι γενικής κατάταξης.

Εδώ να σημειώσουμε ότι το 1991 ήταν άκρως επιτυχημένη χρονιά για τον Νίκο Θεοχάρη αφού τερμάτισε στην 3η θέση στο Κύπελλο Ηπειρωτικής Ελλάδος και μάλιστα με πέντε αγώνες, ενώ όλοι οι υπόλοιποι συμμετείχαν σε οκτώ. Λόγω όμως επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν μπόρεσε να παρεβρεθεί στην τελετή απονομής και το κύπελλο παρέλαβε η κόρη του Στέλλα.

Και οι καλές εμφανίσεις συνεχίζονται…

Το 1995 στο Ράλλυ Σπριντ Κιλκίς με συνοδηγό τον Βασίλη Μπαδέκα, όπου τερματίζει 3ος γενικής κατάταξης, ενώ στο Ράλλυ Σπριντ της Έδεσσας την ίδια χρονιά, πάλι με τον Βασίλη Μπαδέκα συνοδηγό, τερματίζει 1ος γενικής κατάταξης του αγώνα!

Ένας επεισοδιακός αγώνας, που λίγο έλειψε να χαθούν όλα, αφού στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής, μετά από ένα λάκκο με νερά υπήρχε μια δεξιά κλειστή στροφή με μια φυτεμένη πέτρα, που επάνω της κτύπησε ο δεξιός τροχός του Mazda και πέρασε πολύ κοντά από τους θεατές. Αλλά τέλος καλό όλα καλά…

Ο αγώνας στην Έδεσσα, ήταν και ο τελευταίος αγώνας για τον Νίκο Θεοχάρη. To Mazda 323 4WD, πουλήθηκε στο Κιλκίς και μετά κατέληξε στον Αντώνη Μπαξεβανάκη, γνωστό αγωνιζόμενο της Θεσσαλονίκης και έμπορο μεταχειρισμένων ανταλλακτικών και αυτοκινήτων.

Τον ρωτήσαμε να μας πει μια καλή στιγμή της καριέρας του. Και μας είπε ότι όλη η περίοδος που έτρεχε με το Ford Escort RS 2000 MK II (ακόμη και η περίοδος της προετοιμασίας του) ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να του συμβεί. Ήταν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που του έχει μείνει στο μυαλό.

Νίκος Θεοχάρης ένας ακόμη λάτρης των αγώνων αυτοκινήτου και της ταχύτητας. Ιδρυτικό μέλος της λέσχης Σερρών Λ.Α.Μ.Σ από το 1975. Επαγγελματικά διατηρούσε κρεοπωλείο στο κέντρο της πόλης των Σερρών.

Το μαγαζί δεν υπάρχει πια εδώ και 17 χρόνια και η μόνη του ασχολία είναι το κυνήγι και τα σκυλιά…

Και το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος…

Ο υιός του Νίκου, Γιώργος, βρήκε το Mazda 323 4WD στο μαγαζί του Μπαξεβανάκη, το πήρε πίσω και το έκανε έκπληξη στον πατέρα του! Τώρα βρίσκεται σε φάση ανακατασκευής και έκδοσης αγωνιστικής ταυτότητας για να γίνει πάλι ετοιμοπόλεμο!

Και μάλιστα όπως μας είπε ο Νίκος θα ετοιμάσουν τελικά δυο ίδια αυτοκίνητα…

Related posts
HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportWRCΧρήστος Κίτσος

WRC | Σύστημα βαθμολόγησης FIA: Τούρι Μπέρι Μαχαλά…

Formula 1In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Νίκος Υφαντίδης

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!