Auto NewsNews

Το BMW Group θέτει στρατηγικούς στόχους για το μέλλον


Μοιράσου το....

Κατά τη διάρκεια του 2018 – ενός οικονομικού έτους έντονων προκλήσεων – το BMW Group έλαβε σημαντικές στρατηγικές αποφάσεις για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας του. Στο πλαίσιο της εταιρικής Στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT, δόθηκε το πράσινο φως για το ξεκίνημα μια νέας προϊοντικής επέλασης στην ανώτερη πολυτελή κατηγορία και τέθηκε ο θεμέλιος λίθος για περαιτέρω επέκταση της παρουσίας της εταιρίας στην Κίνα, την παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου.

Με την παρουσίαση του BMW Vision iNEXT, το Group αποκάλυψε τη νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του, που ενσωματώνει τους τέσσερις πυλώνες της μελλοντικής μετακίνησης (ACES) – αυτόνομη οδήγηση, συνδεσιμότητα, εξηλεκτρισμός και υπηρεσίες. Το BMW Group συνεχίζει να διευρύνει συστηματικά τη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων του και να εστιάζει σε συνεργασίες στον τομέα των υπηρεσιών μετακίνησης και αυτόνομης οδήγησης. Ταυτόχρονα, κυρίως το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, τα οικονομικά αποτελέσματα επηρεάστηκαν από σημαντικές προκλήσεις στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που αναμένεται να συνεχιστούν πέραν του 2018.

Παράλληλα με τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ολόκληρη η βιομηχανία την περσινή χρονιά, αναφορικά με το BMW Group, οι συνεχείς διεθνείς εμπορικές διενέξεις ενέτειναν τις πιέσεις στην αγορά και αύξησαν την αβεβαιότητα. Επιπλέον, η μετάβαση στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP προκάλεσε σημαντικές στρεβλώσεις της εικόνας σε αρκετές Ευρωπαϊκές αγορές, με αποτέλεσμα έναν απροσδόκητα έντονο ανταγωνισμό. Το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2018, αυξημένα θεσμοθετημένα και μη νομοθετημένα μέτρα εγγυήσεων είχαν ως αποτέλεσμα την προσθήκη πολύ περισσότερων διατάξεων στον αυτοκινητιστικό τομέα.

Το BMW Group διαβλέπει αυτή τη στιγμή προκλήσεις σε διάφορους τομείς, όπως πολιτική αβεβαιότητα, υφεσιακή παγκόσμια οικονομία (εν μέρει λόγω διεθνών εμπορικών διενέξεων), αύξηση δαπανών παραγωγής για συμμόρφωση με ρυθμιστικές διατάξεις, επιπτώσεις από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και αύξηση τιμών πρώτων υλών. Για την αντιστάθμιση αυτών των αρνητικών παραγόντων, επεκτείνονται τα μέτρα που ήδη εφαρμόζονται για μείωση της πολυπλοκότητας της προϊοντικής γκάμας, ενώ εφαρμόζονται και στις εκδόσεις των μοντέλων. Για παράδειγμα, παρά το καλό επίπεδο ζήτησης, δεν έχει προγραμματιστεί διάδοχο μοντέλο για την τρέχουσα BMW Σειρά 3 Gran Turismo.

Με παραδόσεις 350.000 και πλέον οχημάτων (130.000+ πλήρως ηλεκτρικών και 220.000+ plug-in υβριδικών) μέχρι το τέλος του 2018, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Στις αρχές Μαρτίου, οι νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 7, BMW X5 και BMW X3, που τώρα διατίθενται με εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία, παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα έχει στους δρόμους πάνω από δέκα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα εξοπλισμένα με τεχνολογία ηλεκτροκίνησης τέταρτης γενιάς (“Gen 4”).

Μέχρι τα τέλη του 2019, θα περιλαμβάνουν το πλήρως ηλεκτρικό MINI Electric από το εργοστάσιο της Οξφόρδης και, από το 2020, το BMW iX 3, που θα παράγεται για την παγκόσμια αγορά στο Shenyang, Κίνα. Μαζί με το πρωτοποριακό BMW i3, το BMW i 4 και το BMW iNEXT, το Group θα έχει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά μέχρι το 2021 και ο αριθμός θα αυξηθεί σε τουλάχιστον δώδεκα μέχρι το 2025. Συμπεριλαμβανομένης της ραγδαία αναπτυσσόμενης οικογένειας των plug-in υβριδικών, η προϊοντική γκάμα του BMW Group θα περιέχει τότε τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Το BMW Group πιστεύει ότι οι μακροπρόθεσμες συνεργασίες στο πλαίσιο μιας ευέλικτης, μη αποκλειστικής, προσαρμοζόμενης πλατφόρμας είναι σημαντικές για την εκβιομηχάνιση της αυτόνομης οδήγησης. Ήδη από το 2016, το BMW Group ίδρυσε μία μη αποκλειστική πλατφόρμα με ειδικούς τεχνολόγους, προμηθευτές και OEM για την εξέλιξη της τεχνολογίας σε επίπεδο ωριμότητας παραγωγής και τώρα έχει συγκεντρώσει όλες τις σχετικές δραστηριότητες στο Κέντρο Αυτόνομης Οδήγησης στο Unterschleißheim, κοντά στο Μόναχο. Οι τεχνολογίες που αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη θα προχωρήσουν στη μαζική παραγωγή ως Επίπεδο αυτοματοποίησης 3 στο BMW iNEXT το 2021. Το όχημα αυτό θα μπορεί επίσης να υποστηρίξει πιλοτικά προγράμματα Επιπέδου 4.

Το BMW Group ένωσε τις δυνάμεις του με την Daimler AG για την προώθηση της εξέλιξης της επόμενης γενιάς τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης. Στα τέλη Φεβρουαρίου, οι δύο εταιρίες υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας για την κοινή εξέλιξη τεχνολογιών που είναι ζωτικές για τη μελλοντική μετακίνηση. Αρχικά, η έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού επόμενης γενιάς, στην αυτοματοποιημένη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και στις λειτουργίες στάθμευσης (έως SAE Επίπεδο 4). Το BMW Group και η Daimler AG μιλούν για μία μακροπρόθεσμη, στρατηγική συνεργασία και στοχεύουν να κάνουν τις τεχνολογίες επόμενου επιπέδου ευρέως διαθέσιμες μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας.


Μοιράσου το....
Related posts
Moto NewsNews

Kymco CV3 Noodoe: Άρχισε η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsNews

Ford Mustang Mach-E: «Έπιασε» το ορόσημο των 150.000 μονάδων!

Auto NewsNews

H νέα σειρά Abarth 595/695 διαθέσιμη στην ελληνική αγορά [τιμές]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!