O Ogier πήρε τη νίκη και έβαλε φωτιά στο Πρωτάθλημα!
Τα πάνω κάτω ήρθαν στον 11ο γύρο του WRC, στο ράλλυ Τουρκίας. Η ομάδα της Citroen έκανε το 1 – 2, με τον Sebastian Ogier να παίρνει τη νίκη (τρίτη φετινή μετά από Μόντε Κάρλο και Χιλή).
Τον βοήθησε η θέση εκκίνησης που είχε στο πρώτο σκέλος και πήρε την πρώτη θέση.
Δεύτερος ο Esapekka Lappi με το άλλο C3 WRC. Ήταν πρώτος από την αρχή του αγώνα, μέχρι που ένα τετ-α-κε του στοίχισε σε χρόνο και το πρώτο σκαλί του βάθρου.
Τρίτος τερμάτισε ο Andreas Mikkelsen με το Hyundai i20 WRC, που σε συνδυασμό με την πέμπτη θέση του Dani Sordo μεγάλωσαν το προβάδισμα της Hyundai Motorsport έναντι της Toyota Gazoo Racing στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Πολύ καλή εμφάνιση για άλλη μια φορά από τον Teemu Suninen που τερμάτισε στην τέταρτη θέση με το Ford Fiesta RS WRC.
Όσο αφορά για τον οδηγό που προηγείται στο Πρωτάθλημα, Ott Tanak, τα πράγματα δεν πήγαν καθόλου καλά. Πρώτα από όλα ξεκινούσε πρώτος τις ειδικές με αποτέλεσμα να καθαρίζει τον δρόμο και να χάνει σε χρόνο. Του παρουσιάστηκε και ένα πρόβλημα ηλεκτρονικής φύσης στο δεύτερο σκέλος, με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 16η θέση της γενικής. Μόνο όφελος η νίκη στην powerstage που του έδωσε 5 πολύτιμους βαθμούς για το κυνήγι του φετινού τίτλου.
Τα άλλα δυο Toyota Yaris WRC με τους Jari–Matti Latvala και Kris Meeke τερμάτισαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα.
Αλλά και για τον τρίτο από τους οδηγούς που φέτος έχουν ελπίδες για τα τίτλο, Thierry Neuville, ο αγώνας δεν πήγε καλά, αφού μόλις μετά βίας κατάφερε και τερμάτισε το i20 WRC στην 8η θέση.
WRC2
Η κατηγορία με τους ιδιώτες ήταν υπόθεση της Skoda αφού τα 8 από τα 9 αυτοκίνητα που τερμάτισαν ήταν Skoda Fabia R5. Πρώτοι οι Kajetan Kajetanowicz – Szczepaniak Maciej.
Παραλίγο να υπάρξει δράμα, όταν τρεις ειδικές πριν το τέλος έσπασε το δεξί ημιαξόνιο και αναγκάστηκαν να κάνουν τις δύο τελευταίες ειδικές μόνο με πίσω κίνηση. Είχαν όμως μεγάλη διαφορά και τελικά πήραν τη νίκη, που είναι και η πρώτη νίκη του πληρώματος στο WRC2.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Marquito Bulacia – Fabian Cretuκαι τρίτοι οι Ιταλοί Fabio Andolfi – Emanuele Inglesi, 10 λεπτά πίσω τους μετά από μια σειρά κλαταρισμένων ελαστικών που είχαν στο πρώτο σκέλος.
WRC2 Pro
Νίκη της Ford M–Sport στην κατηγορία με τις εργοστασιακές συμμετοχές. Πρώτοι οι Greensmith – Edmondson με Fiesta R5, που οδήγησαν γρήγορα σε όλο τον αγώνα, αλλά λίγο έλειψε να χάσουν τη νίκη όταν βγήκαν από τον δρόμο μετά το της προτελευταίας ειδικής. Για καλή τους τύχη είχαν μόνο ένα κλαταρισμένο ελαστικό το οποίο και άλλαξαν και συνέχισαν για να πάρουν την δεύτερη τους νίκη για φέτος.
Στην δεύτερη και τρίτη θέση του βάθρου τερμάτισαν τα πληρώματα της Skoda Motorsport.
Δεύτεροι οι Jan Kopecky – Pabel Dresler μισό λεπτό πίσω από τους πρώτους και τρίτοι οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen, 27 λεπτά πίσω αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα, με το Fabia R5 Evo 2.
Με τρεις αγώνες να υπολείπονται στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών η Hyundai είναι στην πρώτη θέση με 314 βαθμούς, ακολουθεί δεύτερη η Toyota με 295, τρίτη η Citroen με 259 και τέταρτη η M-Sport Ford με 184 βαθμούς. Στο Πρωτάθλημα οδηγών εξακολουθεί και προηγείται ο Ott Tanak με 210 βαθμούς έναντι 193 που έχει ο Sebastian Ogier και 180 ο Thierry Neuville.
Επόμενος αγώνας το ράλλυ Ουαλίας στις 3 – 6 Οκτωβρίου.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Ogier – Ingrassia Citroen C3 WRC
- Lappi – Ferm Citroen C3 WRC
- Mikkelsen – Jaeger Hyundai i20 WRC
- Suninen – Lehtinen Ford Fiesta RS WRC
- Sordo – Del Barrio Hyundai i20 WRC
- Latvala – Anttila Toyota Yaris WRC
- Meeke – Marshall Toyota Yaris WRC
- Neuville – Gilsoul Hyundai i20 WRC
- Tidemand – Floene Ford Fiesta RS WRC
- Greensmith – Edmondson Ford Fiesta R5 WRC 2 Pro
Περισσότερες φωτογραφίες: