Auto NewsNews

Toyota GR Yaris: Έναρξη παραγωγής και τιμή στην Ελλάδα!

Το Toyota GR Yaris των 261 ίππων, το δεύτερο μοντέλο της σπορ GR γκάμας της εταιρείας, μπήκε στη γραμμή παραγωγής σε μια νέα, εξειδικευμένη εγκατάσταση στην Ιαπωνία, λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμά του τον Οκτώβριο, με τις προ-παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει.

Το πρώτο αυτοκίνητο της σειράς του νέου GR Yaris βγήκε από την παραγωγή την περασμένη εβδομάδα, ως αποτέλεσμα μιας νέας μεθόδου συναρμολόγησης που ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες.

Το νέο «καυτό» hatchback εξελίχθηκε από την Gazoo Racing στην Ιαπωνία, ως η βάση homologation για το νέας γενιάς Yaris WRC. Ως αποτέλεσμα, η ομάδα Tommi Mäkinen Racing, η οποία ηγείται του αγωνιστικού προγράμματος της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, συνεισέφερε τα μέγιστα στην εξέλιξη αυτού του μοντέλου.

Το GR Yaris κατασκευάζεται με βάση μια ειδικά διαμορφωμένη, τετρακίνητη εκδοχή της αρχιτεκτονικής TNGA, όπου στο εμπρός μέρος χρησιμοποιείται μέρος της πλατφόρμας GAB των μικρότερων μοντέλων της Toyota όπως και στο βασικό Yaris, ενώ πίσω συναντούμε μέρος της πλατφόρμας GAC των μεγαλύτερων αυτοκινήτων, όπως το Corolla.

Συγκριτικά με το νέο βασικό Yaris (δες εδώ), το μοντέλο GR είναι μια εντελώς διαφορετική κατασκευή, με ξεχωριστό αμάξωμα, χαμηλότερη οροφή, τρεις πόρτες αντί για πέντε και πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων.

Το νέο GR Yaris έχει μήκος 3995 χλστ., πλάτος 1805 χλστ. και μεταξόνιο 2558 χλστ. Το εμπρός μετατρόχιο είναι 1530 χλστ., ενώ το πίσω είναι 1560 χλστ.

Στο αμάξωμα γίνεται εκτενής χρήση ανθρακονήματος και αλουμινίου με στόχο τη μείωση του βάρους, το οποίο συνολικά διαμορφώνεται σε 1280 κιλά.

Ελάχιστες πληροφορίες έχουν κυκλοφορήσει γι τις επιδόσεις του νέου GR Yaris ωστόσο γνωρίζουμε –επίσημα από την Toyota- ότι ο 1,6 λίτρων τρικύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας αποδίδει ισχύ 261 ίππων και ροπή 360 Nm.

Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα «έξυπνο» χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων (Intelligent Manual Transmission (IMT)) και μόνιμη τετρακίνηση μέσω του νέου συστήματος της Toyota GR-Four. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη και μεταβάλει τη ροπή που στέλνεται και στους τέσσερεις τροχούς μέσα από τρία προρυθμισμένα επίπεδα διαμοιρασμού, συμπεριλαμβανομένου και ενός που δίνει ιδιαίτερη… εκτίμηση στον πίσω άξονα. Τέλος, το GR Yaris εξοπλίζεται με δίσκους 356 χλστ. στα εμπρός φρένα οι οποίοι συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες.

Στην Ελλάδα, η Toyota Ελλάς ξεκίνησε τις online κρατήσεις του «καυτού» χάτσμπακ μέσω της ιστοσελίδας της με την τιμή εκκίνησης να αγγίζει τα 42.670 ευρώ!

Related posts
Auto NewsNews

Η γκάμα του Jeep Avenger διευρύνεται...

Auto NewsNews

Ανανέωση για το Audi Q8

Auto NewsNews

Ανανέωση για το Mazda3

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!