Auto NewsNews

Το πανίσχυρο Subaru WRX STI S209 εμφανίστηκε στο Ντιτρόιτ

Ένα από τα πιο ισχυρά WRX STI της Subaru αποκαλύφθηκε στο φετινό Motor Show του Ντιτρόιτ και ήταν το περιορισμένης παραγωγής WRX STI S209. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο STI της σειράς S-line της εταιρείας που θα πωλείται εκτός Ιαπωνίας και είναι εφοδιασμένο με ειδικά εξαρτήματα και στοιχεία ρύθμισης, εμπνευσμένα από το WRX STI Nurburgring Challenge της Subaru .

Το S209 είναι επίσης το πρώτο Subaru που θα συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο της Subaru Tecnica International στο Kiryu της Ιαπωνίας, κάνοντας το νέο S209 αρκετά ξεχωριστό.

Δυστυχώς, ο πανίσχυρος, υψηλόστροφος κινητήρας EJ20, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε όλα τα μοντέλα της σειράς JDM μέχρι τώρα, δε θα εφοδιάζει και το S209, αλλά το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση του επίπεδου τετρακύλινδρου 2.5-λίτρου EJ25 και πρόκειται να  παράγει 341 ίππους ισχύος.

Ξεκινώντας από τα εσωτερικά του κινητήρα, η STI έχει τοποθετήσει νέα σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες και έχει επανασχεδιάσει την εισαγωγή. Τοποθέτησε επίσης μεγαλύτερα μπεκ ψεκασμού και μια πιο αποτελεσματική αντλία καυσίμου για να εισάγει περισσότερο αέρα και καύσιμο στους κυλίνδρους.

Ακόμα και το turbo είναι καινούργιο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την HKS ειδικά για το νέο STI. Η νέα μονάδα διαθέτει οκτώ τοις εκατό μεγαλύτερο στρόβιλο και έξι τοις εκατό μεγαλύτερο συμπιεστή και δουλεύει σε υψηλότερη πίεση 18psi (η τυπική για το STI είναι 16,2psi). Για να διατηρούνται κρύα τα εσωτερικά του κινητήρα, ένα σύστημα ψεκασμού νερού, το οποίο ελέγχεται μέσω ενός κουπιού πίσω από το τιμόνι, βοηθά στην ψύξη του μεγαλύτερου μέρους του.

Στη συνέχεια, η ισχύς περνά μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με κοντές σχέσεις στο παραδοσιακό σύστημα μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς της Subaru. Οι εμπρόσθιοι και οπίσθιοι άξονες του  S209 είναι 15 χλστ. φαρδύτεροι και διαθέτουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά, ενώ υπάρχει και ενεργό κεντρικό διαφορικό, που μεταβάλλει τη ροπή στρέψης μεταξύ των τροχών, ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιλογές που γίνονται στην κεντρική κονσόλα του οδηγού.

Εξωτερικά, το S209 έχει δεχθεί επίσης μια αισθητική αναβάθμιση, ενώ στο εσωτερικό δε συναντούμε την τόσο «γυμνή» εικόνα των προκατόχων του μοντέλου, με σπορ χαρακτηριστικά σε όλο το διάκοσμο. Συνολικά θα κατασκευαστούν 200 μοντέλα S209, ενώ δεν υπάρχουν ακόμη νέα για την τιμολόγηση του μοντέλου.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsNews

300 ίπποι και αυτόματο 8άρι για το ανανεωμένο Toyota GR Yaris!

Auto NewsNews

DS 3 Esprit De Voyage: Ωδή στην κομψότητα…

Auto NewsNews

Δοκιμές στην έρημο για την BMW iX5 Hydrogen!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!