MotorsportRace News

Το Hyundai Ioniq 5 N πάει στους αγώνες!

Το Hyundai Ioniq 5 N μπορεί κάλλιστα να είναι μια από τις πιο αξιόπιστες απόπειρες μέχρι σήμερα για ένα σωστό, συναρπαστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων. Τώρα, καθώς προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει το σήμα N στην κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Hyundai προσθέτει την αγωνιστική εκδοχή του, με μια σειρά αγώνων φτιαγμένη αποκλειστικά γι’ αυτό…

Από φέτος, το Ioniq 5 N θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία eN1 στο Hyundai N Festival, μια σειρά αγώνων που διεξάγεται σε διάφορες πίστες σε όλη τη Νότια Κορέα. Θα προστεθεί στο τρέχον πρόγραμμα της σειράς, το οποίο περιλαμβάνει ένα ζευγάρι κατηγοριών που χρησιμοποιούν το Hyundai Avante.

Το Ioniq 5 N που θα αγωνιστεί ονομάζεται eN1 Cup και έχει ανανεωθεί με πιο φαρδύ μετατρόχιο, ένα νέο bodykit και με την αφαίρεση του περιττού βάρους, αν και η Hyundai εξακολουθεί να υπολογίζει ότι ζυγίζει 1970 κιλά.

«Πατάει» σε ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και πλήρη αγωνιστικά slick ελαστικά και είναι εξοπλισμένο με την τυπική σειρά μέσων ασφαλείας μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένου ενός roll cage εγκεκριμένο από τη FIA.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, εν τω μεταξύ, είναι αμετάβλητο από το αυτοκίνητο δρόμου, με μια μπαταρία 84 kWh που τροφοδοτεί έναν κινητήρα σε κάθε άξονα για μέγιστη ισχύ 650 ίππων.

Διατηρεί επίσης τα διάφορα προσόντα του αυτοκινήτου δρόμου στην εμπλοκή του οδηγού, συμπεριλαμβανομένου του προσομοιωμένου «κιβωτίου» N e-Shift και της ενσωματωμένης γεννήτριας ήχου, που δυνητικά αντιμετωπίζει ένα από τα μεγαλύτερα παράπονα σχετικά με τις υπάρχουσες κατηγορίες ηλεκτρικών αγώνων, την έλλειψη θορύβου.

Το Ioniq 5 N eN1 Cup θα κάνει το ντεμπούτο του στην πίστα στα εγκαίνια της φετινής σεζόν N Festival στην υπέροχα ονομαζόμενη πίστα Inje Speedium στις 27 Απριλίου, αν και θα είναι μόνο για προπονήσεις. Οι πρώτες επίσημες συμμετοχές αγώνων θα γίνουν στον πέμπτο γύρο τον Οκτώβριο, για άλλη μια φορά στο Inje, με διάφορες μορφές αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των παραδοσιακών αγώνων σπριντ και των νοκ άουτ.

Με την εναρκτήρια σεζόν να λειτουργεί ως δοκιμαστική περίοδος, είναι πιθανό να ακολουθήσει ένα σωστό πρόγραμμα αγώνων τα επόμενα χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία από την τελευταία προσπάθεια μιας αποκλειστικής σειράς αγώνων EV, το Jaguar I-Pace e-Trophy, που διήρκεσε μόλις δύο σεζόν…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
MotorsportRace NewsWRC

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Διαδρομή για δυνατούς λύτες

Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportΧρήστος Κίτσος

F1 - Miami GP: Ο πιο σύγχρονος αγώνας στην Αμερική…

MotorsportRace News

Διεθνές το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!