FeaturesIn Pen & Ink

Το Citroen Jumper έγινε 30 χρονών!

Εδώ και σχεδόν 100 χρόνια, η Citroën υποστηρίζει όλους τους επαγγελματίες με μια σειρά από στιβαρά, καινοτόμα επαγγελματικά οχήματα προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επαγγελματία. Αυτό είναι ιδιαίτερα ορατό στην κατηγορία των φορτηγών με εμβληματικά μοντέλα όπως το TUB, ένας πραγματικός πρωτοπόρος των σύγχρονων οχημάτων κοινής ωφέλειας, το φημισμένο Type H, το πολυβραβευμένο C25 και το Jumper, το οποίο γιορτάζει φέτος την 30ή επέτειό του και δράττεται της ευκαιρίας να ανανεωθεί με περισσότερο στυλ, συνδεσιμότητα και το ίδιο επίπεδο πρακτικότητας..

1994: Το Jumper φέρνει τον εκσυγχρονισμό στην αγορά των ελαφρών φορτηγών…

Όταν παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1994, το Jumper τάραξε τα νερά της αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων, φέρνοντας στην αγορά των ελαφρών  φορτηγών ένα είδος σχεδίασης, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης, εμπνευσμένο από τα επιβατικά οχήματα.

Λαμβάνοντας υπόψη τους επαγγελματίες που περνούν πολλές ώρες στα οχήματά τους, η Citroën έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό με εργονομία παρόμοια με ενός σεντάν, ενισχυμένη ηχομόνωση και πρωτοφανή χαρακτηριστικά για ένα βαν, όπως ηλεκτρικά παράθυρα και κλιματισμό.

2002: Πρωτοφανείς κινητήρες και χαρακτηριστικά…

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το Jumper εξελίχθηκε με ανανεωμένο σχεδιασμό και, κυρίως, με την υιοθέτηση δύο κινητήρων τελευταίας τεχνολογίας: του turbo-Diesel άμεσου ψεκασμού 2.2 HDi και του κινητήρα βενζίνης/υγραερίου διπλού καυσίμου 2.0i.

Επίσης, το Jumper καινοτόμησε όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του, καθώς ήταν το πρώτο στην κατηγορία του που προσέφερε κάθισμα οδηγού με μεταβλητή απόσβεση, κάμερα ή πίσω ραντάρ.

2006: Ένα ολοκαίνουργιο Jumper που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της εποχής του…

Βασιζόμενη στην επιτυχία της πρώτης γενιάς, η Citroën παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο που ανταποκρινόταν ακόμη πιο πιστά στις ανάγκες των επαγγελματιών. Ο σχεδιασμός συνδύαζε τον εκσυγχρονισμό και την πρακτικότητα, περιλαμβάνοντας ενσωματωμένες σχάρες στον προφυλακτήρα για ευκολότερο καθαρισμό του παρμπρίζ.

Επίσης, η γκάμα των ωφέλιμων όγκων διευρύνθηκε, φτάνοντας πλέον τα 17 m3, σε σύγκριση με τα προηγούμενα 14 m3, ενώ το νέο Jumper ήταν ένα από τα λίγα μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στην κατηγορία του που επέτρεπε συνολικό βάρος φορτίου άνω των 3,5 τόνων. Η γκάμα των κινητήρων ντίζελ HDi επεκτάθηκε και περιλαμβάνει τρία επίπεδα ισχύος: 100, 120 και 157 ίππους.

2014: Ένα Jumper με προηγμένα βοηθήματα οδήγησης…

Συνεχίζοντας να βρίσκεται στην πρωτοπορία, το Jumper απέκτησε ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στα μέσα της δεκαετίας του 2010: φώτα ημέρας LED, οθόνη αφής με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, Connecting Box με Bluetooth hands-free και USB, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα Stop & Start στους κινητήρες e-HDi για μείωση  της κατανάλωσης κατά 0,5 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη.

2024: Νέα εποχή Jumper and ë-Jumper…

Σήμερα, το Jumper πηγαίνει τις επαγγελματικές μετακινήσεις σε ένα άλλο επίπεδο, για να παραμείνει πλήρως συνδεδεμένο με την εξέλιξη των αναγκών και των επιθυμιών των επαγγελματιών παρουσιάζοντας τα δύο νέα μοντέλα Jumper και ë-Jumper.

Με στόχο την οδηγική άνεση, για πρώτη φορά στο Jumper, διατίθεται αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με δύο από τους τρεις νέους κινητήρες BlueHDi (140 και 180 ίππων, ενώ ο κινητήρας των 120 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων).

Για τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν τη βιώσιμη κινητικότητα και να μειώσουν το καθημερινό κόστος, το νέο ë-Jumper διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Προσφέρει ισχύ (200 kW/270 hp) και αυτονομία (420 km) που αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το νέο ë-Jumper μπορεί να φορτιστεί από 0 έως 80% σε μόλις 55 λεπτά με ταχυφορτιστή 150 kW.

Ως πρωτοπόρος στις μηδενικές εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του, το Jumper θα είναι επίσης διαθέσιμο αργότερα με ένα νέο σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου που θα προσφέρει αυτονομία σχεδόν 500 χλμ.

Το νέο Jumper σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα όσον αφορά τη συνδεσιμότητα. Οι εκδόσεις μεσαίας κατηγορίας διαθέτουν οθόνη 5 ιντσών που απεικονίζει τα χρησιμοποιούμενα μέσα (ραδιόφωνο, τηλέφωνο συνδεδεμένο με Bluetooth κ.λπ.). Τα highend μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών με ενσωματωμένη πλοήγηση και ασύρματες διεπαφές Apple CarPlay και Android Auto. Optimized driving comfort and safety.

Με αυτά τα νέα προτερήματα και μια πιο επιβλητική σχεδίαση, βασιζόμενη στην  νέα ταυτότητα της μάρκας Citroën, το Jumper έχει όλες τις δυνάμεις για να εγκαινιάσει μια τέταρτη δεκαετία επιτυχιών στην κατηγορία των van.
Related posts
Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Νίκος Υφαντίδης

In Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolWRCΧρήστος Κίτσος

Ράλλυ Κροατίας: Από το Delta Rally του ’74, στον τέταρτο γύρο του ’24…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!