Auto NewsNewsOld School

Shelby GT500 Super Snake «πιάνει» τα 2,2 εκατομμύρια!

Η μοναδική στον κόσμο Shelby GT500 Super Snake του 1967 βρήκε νέο σπίτι την περασμένη εβδομάδα, αφού πουλήθηκε για 2,2 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία που έγινε στη Φλόριντα των ΗΠΑ.

Για την ιστορία, η δημιουργία αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου έγινε πράξη όταν ο Carol Shelby κλήθηκε να συμμετάσχει σε μια εκδήλωση προώθησης για τα ελαστικά της Goodyear. Έτσι, αποφασίστηκε ότι ένα supercar που θα «ξεπερνούσε οτιδήποτε άλλο στον κόσμο» θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί για τη δουλειά αυτή. Ο Shelby πήρε τότε ένα υπάρχον GT500 και το εφοδίασε με έναν κινητήρα από Ford GT, χρησιμοποιώντας ουσιαστικά το ίδιο μοτέρ που χρησιμοποιήθηκε στο GT40 MkII που είχε κερδίσει στο Le Mans το προηγούμενο έτος.

Λέγεται μάλιστα ότι ο κινητήρας ήταν «η μητέρα όλων των 427 εκείνη την εποχή αφού οι κεφαλές αλουμινίου, η αντλία νερού αλουμινίου, ο σφυρήλατος εκκεντροφόρος, οι μπιέλες τύπου Le Mans, τα πάντα μέσα στον κινητήρα κατασκευάστηκαν για να στροφάρουν συνεχώς στις 6.000 σ.α.λ. με σκοπό τον αγώνα του LeMans». Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα GT500 με περισσότερους από 550 ίππους!

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν διάφορες τροποποιήσεις για να επιτρέψουν στο αυτοκίνητο να τρέξει αξιόπιστα κατά τη διάρκεια της δοκιμής ελαστικών των 500 μιλίων, συμπεριλαμβανομένου ενός εξωτερικού ψυγείου λαδιού, ενισχυμένων γραμμών στο κύκλωμα τροφοδοσίας και ενός εξωτερικού φίλτρου λαδιού.

Για να αντιμετωπίσει τις υψηλές ταχύτητες στροφής που θα συναντούσε στην οβάλ διαδρομή, πιο δύσκαμπτα ελατήρια και σκληρά αμορτισέρ τοποθετήθηκαν επίσης στην πλευρά του συνοδηγού του αυτοκινήτου.

Οι σχεδιαστικές προσεγγίσεις για να διακρίνουν το αυτοκίνητο από το πρότυπο GT500 περιλαμβάνουν μοναδικές επιφάνειες χρωμίου ειδική σχεδίαση των προβολέων και χαρακτηριστικό σχεδιασμό Le Mans με δύο στενές μπλε λωρίδες που πλαισιώνουν μια φαρδιά κεντρική λωρίδα.

Παρά τα αρχικά σχέδια για παραγωγή 50 επιπλέον μοντέλων του συγκεκριμένου αυτοκινήτου για το κοινό μετά τη δοκιμή, το GT500 με τον συγκεκριμένο κινητήρα (427) αποδείχθηκε υπερβολικά ακριβό για να τεθεί σε παραγωγή, με την προβλεπόμενη τιμή λιανικής πώλησης να υπερβαίνει τον ανταγωνισμό και το διπλάσιο της αρχικής τιμής ενός GT500.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πωλήθηκε τελικά μετά το τεστ του 1967 για μόλις 5.000 δολάρια και κάλυψε μόλις 26.000 μίλια (σχεδόν 42.000 χλμ.) από τότε μέχρι σήμερα, που αγοράστηκε από τον τυχερό αγοραστή με τίμημα τα 2,2 εκατομμύρια δολάρια!

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
FeaturesIn Pen & InkOld School

Citroën Xantia: Έγινε 30 ετών!

Auto NewsNews

Νέες ειδικές εκδόσεις για τα Jeep Renegade και Compass

Moto NewsNews

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα Απριλίου για τα Πανελλήνια Test Rides των Kymco και Voge…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!