Auto NewsNews

Πρεμιέρα για το Opel Insignia GSi στις Βρυξέλλες

Το νέο Opel Insignia γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών (9-19 Ιανουαρίου). Για πρώτη φορά, μαζί με τα μοντέλα Grand Sport και Sports Tourer, το σπορ GSi με νέα εντυπωσιακή σχεδίαση κάνει την πρεμιέρα του στις Βρυξέλλες. Το νέο Insignia GSi καταφτάνει στην αρχή της χρονιάς, με νέο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων turbo 230hp ίππων, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, καθώς και ανάρτηση FlexRide mechatronic και σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring.

Η ναυαρχίδα της πλούσιας σε παράδοση Γερμανικής μάρκας, κάνει το ντεμπούτο της με 3 εκδόσεις (GSI, Grand Sport και Sports Tourer) και νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Επιπλέον, νέα κιβώτια χαμηλών τριβών μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενός πολύ οικονομικού με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση και ενός οκτατάχυτου ή εννιατάχυτου αυτόματου. Η αεροδυναμική του νέου Insignia βελτιώνεται περαιτέρω με ένα ενεργό κλείστρο εμπρός. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 18%, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 100g γρ./χλμ.

Οι σχεδιαστές της Opel βελτίωσαν ακόμα περισσότερο το υψηλής ποιότητας εσωτερικό του Insignia. Τα εργονομικά πιστοποιημένα καθίσματα AGR με πολλές λειτουργίες άνεσης διατίθενται τώρα με ποικίλες υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις ή Alcantara. Για όσους εκτιμούν την άνεση και μία κλασική εμφάνιση, οι εκδόσεις Elegance και Ultimate αποτελούν ιδανική επιλογή. Οι λάτρεις της σπορ οδήγησης θα ενθουσιαστούν από τα Insignia GS Line και GSi.

Επιπλέον, υπάρχουν προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, με πιο αξιοσημείωτο το νέο adaptive IntelliLux LED Pixel Light, που έχει τώρα συνολικά 168 στοιχεία LED – 84 ανά προβολέα! Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς προσφέρουν στον οδηγό του Insignia άριστη ορατότητα, που του επιτρέπει να αντιδρά ακόμα ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια από πριν, χωρίς όμως να ενοχλούν τους οδηγούς των αντίθετα διερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων.

Το σπορ σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) είναι μοναδικό στην κατηγορία. Σε AWD mode, δύο συμπλέκτες αντικαθιστούν ένα συμβατικό πίσω διαφορικό και κατανέμουν την ιδανική ποσότητα ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση. Με αυτή την τεχνολογία, το νέο Opel Insignia GSi είναι πιο ευέλικτο στις στροφές με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και πρόσφυση. Για ακόμα μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις, το νέο 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να ελέγχεται από χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.

Οι τελικές βελτιώσεις του Opel Insignia GSi έγιναν στη θρυλική πίστα του Nürburgring “Nordschleife”. Το δυναμικό πλαίσιο προσφέρει υψηλή ελκτική πρόσφυση. Τα ισχυρά φρένα Brembo (με τετραπίστονες κόκκινες δαγκάνες) και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης έχουν βελτιωθεί περαιτέρω.

Το Insignia GSi συνοδεύεται στάνταρ από ανάρτηση mechatronic FlexRide, που προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Επιπλέον, το FlexRide μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης “Standard”, “Tour”, “Sport” και – αποκλειστικά για το GSi – “Competition”.

Με το νέο Insignia, η Opel έχει μειώσει την πολυπλοκότητα ενώ ταυτόχρονα έχει βελτιώσει την πρότασή της στον πελάτη. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε κινητήρες βενζίνης και diesel από τρεις διαφορετικές οικογένειες, όλοι οι σημερινοί τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν σε μία νέα γενιά. Ο βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων με απόδοση145 ίππων και ο 1.5 λίτρων diesel με ισχύ 122 ίππων αποτελούν τη βάση.

Οι τρικύλινδροι κινητήρες είναι μέχρι 50 κιλά ελαφρύτεροι των προκατόχων τους και τώρα χρησιμοποιούνται επίσης στο νέο Astra. Πάνω από αυτούς, η γκάμα του Insignia περιλαμβάνει έναν τετρακύλιδρο 2.0 λίτρων diesel (θα λανσαριστεί αργότερα μέσα στη χρονιά) και έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με απόδοση 200ίππων – ή 230 ίππων στην περίπτωση του GSi. Οι δίλιτροι βενζινοκινητήρες είναι επίσης οι πρώτοι κινητήρες της Opel με απενεργοποίηση κυλίνδρων. Με εξαίρεση την περίπτωση που ο οδηγός χρειάζεται υψηλή ισχύ, το σύστημα μεταβλητού ελέγχου εκκεντροφόρων απενεργοποιεί δύο κυλίνδρους, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου.

Related posts
Auto NewsNews

Πρώτες επίσημες εικόνες του επερχόμενου Renault 5

Auto NewsNews

Raptor Club Greece: Με 50 Ford Ranger Raptor το 4ο Raptor Trophy στην Καστοριά…

Auto NewsNews

Pixel by Pixel: Η νέα ταινία της Hyundai για τα φώτα των ηλεκτρικών μοντέλων της [video]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!