Auto NewsNews

Plug-in hybrid και 245 ίπποι για τη νέα Skoda Octavia RS


Μοιράσου το....

Για πρώτη φορά η SKODA προσφέρει στην οικογένεια RS ένα μοντέλο με plug-in-hybrid κινητήριο σύστημα. Η ολοκαίνουργια SKODA OCTAVIA RS iV είναι εξοπλισμένη με βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και ηλεκτροκινητήρα 85 kW με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 245 ίππους (180 kW), ενώ οι μαύρες λεπτομέρειες στο πολύ κομψό αμάξωμα προδίδουν αμέσως ότι η OCTAVIA RS iV είναι η κορυφαία σπορ έκδοση του best-seller της SKODA, πλέον στην τέταρτη γενιά της.

Το plugin υβριδικό κινητήριο σύστημα στη νέα OCTAVIA RS iV έχει συνδυασμένη ισχύ 245 ίππων (180 kW), προερχόμενη από βενζινοκινητήρα TSI 1.4 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 400 Nm και μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων DSG με 6 σχέσεις. Οι εκπομπές CO2 του αυτοκινήτου είναι περίπου 30 γρμ./χλμ. στον κύκλο WLTP, πράγμα που σημαίνει ότι πληροί ήδη το νέο αυστηρότερο πρότυπο εκπομπών ρύπων EU6d για όλα τα καινούργια ταξινομημένα οχήματα στην ΕΕ, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2021.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 37 Ah, προσφέροντας στο αυτοκίνητο ενέργεια 13 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι 60 χλμ. στον κύκλο WLTP.

Παράλληλα, καθώς η ροπή 330 Nm που παρέχεται από τον ηλεκτροκινητήρα διατίθεται από μηδενικές στροφές, η OCTAVIA RS iV μπορεί να επιταχύνει πολύ γρήγορα. Στη λειτουργία Sport, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να αξιοποιήσει την πλήρη ισχύ του αυτοκινήτου, η OCTAVIA RS iV επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δευτερόλεπτα, την ώρα που η μέγιστη ταχύτητά είναι 225 χλμ./ώρα.

Εξωτερικά, η SKODA OCTAVIA RS iV διαθέτει ειδικά φώτα ομίχλης LED, μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (προαιρετικά και 19 ιντσών) και κόκκινες δαγκάνες φρένων, ενώ η μάσκα, οι κουρτίνες και οι δίοδοι αέρα, ο διαχύτης στην εμπρός ποδιά, ο διαχύτης στην πίσω ποδιά και τα πλαίσια παραθύρων είναι σε μαύρο χρώμα και προσθέτουν στην σπορ εμφάνιση.

Στο εσωτερικό της OCTAVIA RS iV επικρατεί το μαύρο χρώμα. Το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι τριών ακτίνων φέρει λογότυπο vRS και διαθέτει paddles για τη λειτουργία του DSG. Τα μπροστινά σπορ καθίσματα είναι επικαλυμμένα με μαύρο ύφασμα, ενώ τα προαιρετικά καθίσματα Ergo διαθέτουν Alcantara και δερμάτινη ταπετσαρία, καθώς και ρύθμιση του βάθους καθίσματος.

Τέλος, τα καθίσματα είναι διακοσμημένα με λογότυπο RS και έγχρωμες διακοσμητικές ραφές σε κόκκινο ή ασημί-γκρι χρώμα, οι οποίες διακοσμούν και το δερμάτινο τιμόνι, τα υποβραχιόνια και το ταμπλό, που επίσης είναι επενδυμένο με Alcantara. Οι διακοσμητικές λωρίδες σε στυλ RS και τα πεντάλ με αλουμινένια επένδυση, ολοκληρώνουν τη σπορ εντύπωση.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

Το επερχόμενο Hyundai Ioniq 5 N δοκιμάζεται στο Nurburgring!

Auto NewsEcoNews

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Opel Astra!

Moto NewsNews

Kymco CV3 Noodoe: Άρχισε η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!