Η Pagani αποκάλυψε το τελευταίο της supercar, το νέο Utopia. Διαθέτει τον ίδιο V12 διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με το Huayra, αν και με περισσότερη ισχύ. Χρησιμοποιεί μόνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, παραλείποντας την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Σε μια μεγαλειώδη εκδήλωση, ο ιδρυτής της ιταλικής μάρκας, Horacio Pagani έκανε τα αποκαλυπτήρια παρέα με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Ωδείου του Μιλάνου.
Η Pagani πρόβαλε επίσης ένα βίντεο για να συνοδεύσει την εκδήλωση που έδειχνε τον Horacio να κοιτάζει τις λεπτομέρειες του νέου αυτοκινήτου, πολλές από τις οποίες έχουν σαφώς επηρεαστεί από προηγούμενα υπεραυτοκίνητα Pagani.
Έχουμε δει στο παρελθόν εικόνες της Utopia που διέρρευσαν, με την κωδική ονομασία “C10” από την Pagani (το Zonda ήταν εσωτερικά γνωστό ως “C8” και το Huayra είχε την κωδική ονομασία “C9”). Στο εξωτερικό, μπορούμε να δούμε τυπικά σχεδιαστικά στοιχεία της Pagani, όπως οι καλυμμένοι προβολείς, το χωνευτό καπό, τα κυκλικά πίσω φώτα και φυσικά η διάταξη της τετραπλής εξάτμισης.
Η συνολική εμφάνιση του Utopia είναι σίγουρα λιγότερο επιθετική από τα προηγούμενα Pagani, αλλά διαθέτει άφθονη αεροδυναμική δουλειά. Ενώ λειτουργεί χωρίς τα πτερύγια πέδησης που φαίνονται στο καπό του Huayra, ο αέρας διοχετεύεται μέσω της κάτω μάσκας πάνω από το παρμπρίζ για να ενισχύει τη σταθερότητα. Η πίσω αεροτομή διαθέτει επίσης ενεργά πτερύγια που μπορούν να γέρνουν ανάλογα με το πόση δύναμη προς τα κάτω χρειάζεται.
Κάτω από το μονοκόκ αμάξωμα που είναι κατασκευασμένο από ένα μείγμα άνθρακα και τιτανίου (ο Pagani το αποκαλεί carbotanium) βρίσκεται ένας V12 6,0 λίτρων με διπλό τούρμπο. Παράγει 865 ίππους στο Utopia, που είναι 85 ίπποι περισσότεροι από την πιο ισχυρή έκδοση του Huayra, το NC. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα 1100 Nm ροπής από τις 2.800 έως τις 5.900 σ.α.λ.
Η ισχύς από τον κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από τη Mercedes-AMG, αποστέλλεται στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτοματοποιημένου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων Xtrac επτά σχέσεων ή ενός καθαρά χειροκίνητου με «ηλεκτρομηχανικό διαφορικό».
Η ανάρτηση είναι κατασκευασμένη από σφυρήλατο κράμα, με διπλά ψαλίδια και ημι-ενεργά αμορτισέρ. Όπως θα περίμενε κανείς, τα φρένα είναι εξίσου εντυπωσιακά. Υπάρχουν γιγάντιοι δίσκοι 410 χιλιοστών με δαγκάνες Brembo έξι εμβόλων μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Αυτά είναι σχεδόν ορατά πίσω από τους αεροδυναμικά προσαρμοσμένους τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω.
Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και ελαφρών υλικών για το Utopia σημαίνει ότι είναι ελαφρύ. Ζυγίζει μόλις 1.280 κιλά, κάτι περισσότερο από 100 κιλά ελαφρύτερο από το πρόσφατα αποκαλυφθέν Koenigsegg CC850. Ωστόσο, το Utopia θα είναι ελαφρώς πιο… συνηθισμένο από τον Σουηδό αντίπαλό του, με 99 αντίγραφα να έχουν προγραμματιστεί για παραγωγή αντί για τα 70 του Koenigsegg. Σε κάθε περίπτωση, το Utopia έχει ήδη εξαντληθεί.
Περισσότερες φωτογραφίες: