Auto NewsNews

ΟΔΟΜΕΛ: Εννιά προτάσεις για τη μείωση των τροχαίων…

H Oδική Oμοσπονδία Eλλάδος (ΟΔΟΜΕΛ) μετά τα δύο πρόσφατα τροχαία δυστυχήματα που είχαν σαν αποτέλεσμα να σκοτωθούν τέσσερα νέα παιδιά και να τραυματιστούν ακόμα  δύο, επισημαίνει τα εξής:

«Η ιστορία  επαναλαμβάνεται για άλλη μια φορά, επισυμβαίνουν θανατηφόρα δυστυχήματα στον αστικό ιστό -επί του προκειμένου  στο Λεκανοπέδιο- τα οποία  όπως έχουμε επανειλημμένα επισημάνει, διαφέρουν  σημαντικά από  αυτά  σε αυτοκινητόδρομους ή σε αγροτικούς δρόμους. Εδώ το  40% των δυστυχημάτων  αναφέρεται σε νέα άτομα ηλικίας 18 έως 40 ετών ενώ -σε συνδυασμό με υψηλές ταχύτητε-, ένα εξίσου μεγάλο ποσοστό  45%  περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες ή πεζούς . 

Η ΟΔΟΜΕΛ καταγγέλλει για άλλη μια φορά την αβελτηρία των υπεύθυνων φορέων  να  προχωρήσουν  σε ουσιαστικές ενέργειες για την Οδική Ασφάλεια.

 Και προτείνει να προχωρήσουν άμεσα στα εξής:

  • ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΜΕΡΕΣ στην Παραλιακή λεωφόρο και στη λεωφόρο Βουλιαγμένης που έχουν μετατραπεί εδώ και χρόνια σε πίστες αγώνων.
  • ΝΑ ΜΠΟΥΝ  ΚΑΜΕΡΕΣ παντού και στους άλλους  αυτοκινητόδρομους του Λεκανοπεδίου, κάθε 100 μέτρα με καταγραφή 24/7 και 365 μέρες  το χρόνο και να γίνεται χρέωση  απευθείας του  προστίμου στο ΑΦΜ του ιδιοκτήτη.
  • ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΘΑΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στις μεσαίες διαχωριστικές νησίδες  των δρόμων αυτών, παρακάμπτοντας δήθεν εμπόδια νομικής φύσεως για το θέμα αυτό. 
  • ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ στις εξετάσεις απόκτησης διπλωμάτων οδήγησης.
  • ΝΑ ΜΠΟΥΝ   ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ  ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης.
  • ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ και  στις εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος μοτοσυκλέτας.

Ακόμη:

  • να διδάσκεται η   κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία.
  • η οδηγητική παιδεία και ασφάλεια  να συμπεριληφθούν   στις προτεραιότητες της πολιτείας και της κυβέρνησης.
  • να ιδρυθεί άμεσα  Υφυπουργείο  Oδικής Aσφάλειας.

Η οδική ασφάλεια σήμερα κινείται σε αχαρτογράφητα νερά, χωρίς ξεκάθαρη στρατηγική, στόχους και όραμα, ενώ η πολιτεία επαναπαύεται στη δήθεν μείωση δεικτών που όμως δεν σχετίζεται ούτε με την οδηγητική  συμπεριφορά, ούτε με τα απαιτούμενα  έργα οδικών υποδομών (κάμερες, στηθαία κλπ), τα οποία εξακολουθούν να είναι ελλειμματικά.

Related posts
Auto NewsEcoNews

Μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για το Ford E-Transit

Auto NewsNews

Νέο πρόγραμμα άτοκης χρηματοδότησης από τη Citroen

Auto NewsEcoNews

GranCabrio Folgore: Το νέο ηλεκτρικό κάμπριο της Maserati με τους 830 ίππους...

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!