Missions

Οδηγούμε το νέο Nissan Juke…

Επέστρεψε με αξιώσεις!

Η κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου με την ευρέως διαδεδομένη ονομασία SUV είναι τα τελευταία χρόνια σε μεγάλη άνθηση και μέσα από αυτήν, χάρη και στην ανάγκη για downsizing, «ξεπήδησε» και εκείνη η υπό-ομάδα των crossover που ειδικά σε αγορές όπως η ελληνική έχει σημαντική απήχηση, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό και μεγάλο κοινό με… ιδιαίτερες απαιτήσεις.

Θέλοντας να καλύψει τέτοια ιδιαίτερα γούστα, εμφανίστηκε προ σχεδόν μιας δεκαετίας το Nissan Juke διχάζοντας την κοινή γνώμη με το εκκεντρικό παρουσιαστικό του, αλλά αποκτώντας ταυτόχρονα και ένα φανατικό κοινό, γεγονός που αποδεικνύεται από τις σχεδόν 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις που σημείωσε το ιαπωνικό crossover ανά την Ευρώπη μέχρι σήμερα.

Σήμερα, το ιαπωνικό crossover επιστρέφει με αξιώσεις και η δεύτερη γενιά του μόλις ήρθε και στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να έχουμε τη δυνατότητα να τη γνωρίσουμε από κοντά και να βγάλουμε τα πρώτα συμπεράσματά μας…

Από την Ευρώπη κατευθείαν στη χώρα μας!

Θέλοντας να συνεχίσει την πορεία αυτή, η Nissan αποκάλυψε στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου τη νέα έκδοση του Juke, σε μια ταυτόχρονη παρουσίαση σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο, Βαρκελώνη και Κολωνία και υποσχέθηκε ένα ολοκληρωμένο πακέτο σχεδιασμού, τεχνολογίας, ασφάλειας και καθημερινής οδηγικής απόλαυσης, το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας μέσω του δικτύου πωλήσεων της Nissan σε ποικιλία εκδόσεων εξοπλισμού.

Παραμένει ξεχωριστό και εντυπωσιάζει

Από πλευράς εξωτερικής εμφάνισης, το νέο Nissan Juke συνεχίζει την παράδοση του… ιδιαίτερου παρουσιαστικού και απευθύνεται, σύμφωνα με την εταιρεία, στους «Ευρωπαίους οδηγούς που εκτιμούν το σχεδιασμό».

Νέο στοιχείο αποτελεί η μάσκα με τη διάταξη σε σχήμα “V”, ενώ τα χαρακτηριστικά στρόγγυλα φωτιστικά σώματα -όπως και όλα τα υπόλοιπα φώτα πάνω στο αυτοκίνητο- ενσωματώνουν πλέον τεχνολογία LED.

Ξεχωριστό σημείο του εξωτερικού είναι η «αιωρούμενη» οροφή, στοιχείο που ενισχύει και τον κουπέ σχεδιασμό του μοντέλου, ενώ με μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, αλλά και τροχών που φτάνουν σε μέγεθος τις 19 ίντσες, η Nissan υπόσχεται στον καθένα τη δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό του ξεχωριστό και ακόμα πιο ιδιαίτερο Juke.

Από πλευράς διαμόρφωσης αμαξώματος, το νέο Juke είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με μήκος στα 4.210 χλστ., ύψος στα 1.595 χλστ. και πλάτος 1.800 χλστ. το οποίο συντελεί και σε μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Επιπρόσθετα, το νέο Juke είναι ελαφρύτερο κατά 23 κιλά, ενώ με τη χρήση υψηλής αντοχής χάλυβα στο σασί, το νέο μοντέλο είναι πιο άκαμπτο προσφέροντας καλύτερη σταθερότητα, κατευθυντικότητα και γενικά καλύτερο έλεγχο.

Άνεση, ποιότητα και πρακτικότητα

Χάρη στην αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων, το νέο Juke παρέχει αυξημένη άνεση και ευρυχωρία στους επιβάτες του, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών στην πίσω σειρά καθισμάτων έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκ., ενώ ο αντίστοιχος για τα κεφάλια τους αυξήθηκε κατά 1,1 εκ.

Επίσης, αυξημένος κατά 20% σε σχέση με το παρελθόν είναι και ο χώρος του πορτμπαγκάζ, που με χωρητικότητα 422 λίτρων μπορεί να μεταφέρει άνετα πολλές αποσκευές για τους επιβάτες του νέου Juke.

Από σχεδιαστικής άποψης, το νέο Nissan Juke παραμένει μοντέρνο και νεανικό στην καμπίνα του και προσφέρει ένα ευχάριστο περιβάλλον με στυλ και ιδιαίτερη άνεση, χάρη στη χρήση ποιοτικών υλικών, αλλά και σωστής εργονομίας.

Τα καθίσματα είναι ειδικά διαμορφωμένα για να προσφέρουν επαρκή πλευρική στήριξη, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα για επένδυσή τους με δέρμα ή αλκαντάρα.

Έμφαση στην τεχνολογία

Όπως κάθε άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο, έτσι και το νέο Juke έρχεται «φορτωμένο» με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που διαθέτει στην κατηγορία η Nissan, έτσι ώστε να ικανοποιήσει και τους πιο… γκατζετάκηδες.

Στην κορυφή της τεχνολογικής λίστας του νέου Juke τοποθετείται το σύστημα Nissan Connect, το οποίο προσφέρει όλες τις διαθέσιμες επιλογές διασύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο μέσω κινητού τηλεφώνου, με τη χρήση των εφαρμογών Apple CarPlay και το Android Auto, έτσι ώστε οι προτιμώμενες λειτουργίες του κινητού να προβάλλονται στο αυτοκίνητο μέσω της οθόνης αφής των 8 ιντσών του συστήματος.

Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε χάρτες δορυφορικής πλοήγησης ή ακόμα και να ενεργοποιήσει το «δικό του» δίκτυο Wi-Fi μέσα στο αυτοκίνητο, προκειμένου να επιτρέψει στους επιβάτες να συνδέσουν τους φορητούς υπολογιστές ή τα κινητά και τα τάμπλετ τους.

Επιπλέον, το Juke προσφέρει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Αναγνώριση Πεζών και Ποδηλάτων, η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας, η Έξυπνη Παρέμβαση Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πίσω Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και η Παρέμβαση Τυφλού Σημείου.

Τέλος, η τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPILOT της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση, διατίθεται στο Juke για πρώτη φορά.

Ένας και καλός!

Από πλευράς κινητήρων, η Nissan διαθέτει για το νέο Juke έναν μόλις κινητήρα!

Αυτός είναι ένας τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας τούρμπο DIG-T χωρητικότητας 1.000 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 117 ίππων.

Αυτός ο κινητήρας προσφέρει αναβαθμισμένες -σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση- επιδόσεις στο νέο Juke, ενώ οι επιλογές που προσφέρονται για το σύστημα μετάδοσης είναι δύο: ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) επτά σχέσεων με paddles στο τιμόνι.

Επίσης, διατίθενται και τρία προγράμματα οδήγησης για τη διαμόρφωση της απόδοσης του αυτοκινήτου, τα Eco, Standard και Sport.

Με σπορτίφ αίσθηση!

Τα πρώτα χιλιόμετρά μας με το νέο Nissan Juke είχαμε τη δυνατότητα να τα διανύσουμε κατά την πανελλαδική παρουσίαση του μοντέλου στους ανθρώπους του εγχώριου τύπου, όπου με αφετηρία τα κεντρικά της NISSAN– NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ στην Αττική κινηθήκαμε μέχρι τη Λιβαδειά Βοιωτίας.

Αρχίζοντας από την Αττική Οδό και το «ανοιχτό» οδικό δίκτυο, το νέο Juke εμφανίζει ένα αισθητά αναβαθμισμένο οδηγικό προφίλ σε σχέση με το παρελθόν, αφού η σωστή ρύθμιση της ανάρτησης και η βελτιωμένη ηχομόνωση κάνουν τη μετακίνηση στον αυτοκινητόδρομο άνετη και ξεκούραστη, ενώ ο κινητήρας με τη ζωντάνια του -λόγω της υπερτροφοδότησης- και το γρήγορο αυτόματο κιβώτιο, σου επιτρέπουν να προσπερνάς ομαλά και γρήγορα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.

Κατά τη μετακίνησή μας στο αυτοκινητόδρομο είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, το οποίο σε συνεργασία με το Adaptive Cruise Control (πρέπει να είναι ενεργοποιημένα και τα δύο) καταφέρνει και κάνει το Juke να ταξιδεύει σχεδόν μόνο του μέσα στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας, αρκεί να «αισθάνεται» τα χέρια του οδηγού επάνω στο τιμόνι και η ταχύτητα να μην ξεπερνάει τα 135 χλμ./ώρα.

Βγαίνοντας στο επαρχιακό δίκτυο τώρα, η καλή πλευρική στήριξη των καθισμάτων (που θυμίζει μπάκετ), τα paddles πίσω από το τιμόνι και η σπιρτάδα του κινητήρα, προσδίδουν μια σπορτίφ αίσθηση και σου κινούν το ενδιαφέρον για να κινηθείς σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς.

Σε εκείνους τους ρυθμούς εκτιμάς τη σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, που σε συνδυασμό με την αυξημένη στιβαρότητα της κατασκευής, σε κάνουν να περνάς από καμπές με ρυθμό που δύσκολα θα μπορούσες να έχεις μέχρι πρότινος με ένα crossover.

Περί τιμής ο λόγος

Όπως προαναφέραμε, το νέο Nissan Juke διατίθεται σε πολλές εκδόσεις εξοπλισμού και συγκεκριμένα στις Energy, Acenta, N-Connecta, N-Design και Techna.

Από πλευράς τιμής τώρα, η διάθεση του νέου μοντέλου ξεκινά στη χώρα μας, ανάλογα με την επιλογή μετάδοσης και εξοπλισμού, από τα 17.900 ευρώ για τη βασική έκδοση Energy με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και από τα 20.900 ευρώ για το αυτοκίνητο με το αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων DCT (διπλού συμπλέκτη), στην έκδοση Acenta.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                         1.0 DIG-T

Καύσιμο                                                       Βενζίνη

Χωρητικότητα(κ.εκ.)                                    999

Μεγ. Ισχύς(ίπποι/σ.α.λ.)                        117/5250

Μεγ. Ροπή(Nm/σ.α.λ.)                      180/1750-4000

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός                                              Γόνατα ΜακΦέρσον

Πίσω                                                 Ημιάκαμπτος άξονας

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κίνηση                                             Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο        Μηχανικό 6 σχέσεων ή Αυτ. διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ 

ΜήκοςXπλάτοςXύψος(χλστ.)          4210x1800x1595

Μεταξόνιο(χλστ.)                                          2636

Βάρος(κιλά)                                      1700 (1725 με DCT)

Χώρος αποσκευών(λίτρα)                           422

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

0-100 χλμ./ώρα (δευτ.)                   10,4 (11,1 με DCT)

Τελική ταχύτητα(χλμ./ώρα)                       180

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(λίτρα/100χλμ.)-ΡΥΠΟΙ(γρ./χλμ.)

Μέση τιμή κατασκευαστή         5,9-6,3 (6,1-6,5 με DCT)

Εκπομπή CO2                             135-143 (138-147 με DCT)

ΤΙΜΗ(ευρώ)

Βασικής έκδοσης                        17.900 (20.900 με DCT)

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
First ImpressionsMissionsOn The Road

Οδηγούμε το νέο Subaru Crosstrek!

EcoFirst ImpressionsMissionsOn The Road

EX30: Οδηγούμε το προσιτό ηλεκτρικό SUV της Volvo!

First ImpressionsMissionsOn The Road

Νέα Colt και ASX: Η Mitsubishi ξανά στην Ευρώπη!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!