Auto NewsNews

Νέα Ford Mustang: To εμβληματικό μοντέλο αναγεννιέται και έρχεται στην Ελλάδα [τιμές]

Η Ford ανακοίνωσε σήμερα ότι η νέα Mustang είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στην Ευρώπη και η ελληνική αντιπροσωπεία με τη σειρά της ανακοινώνει τη διάθεση και τις τιμές της για τη χώρα μας…

Η νέα Ford Mustang έρχεται να εγκαινιάσει το νεότερο κεφάλαιο στην ιστορία ενός πραγματικού «performance icon» και του κορυφαίου σε πωλήσεις σπορ αυτοκινήτου σε ολόκληρο τον κόσμο εισάγοντας ένα πρωτοποριακό ψηφιακό cockpit, έναν προηγμένο, νέο V8 κινητήρα και ένα φρέσκο, πιο αιχμηρό ντιζάιν για να προσελκύσει μια νέα γενιά οπαδών της Mustang.

Εμφανισιακά, η νέα Ford Mustang συνδυάζει μια μοντέρνα και σμιλεμένη εμφάνιση με σχεδιαστικά στοιχεία τα οποία αντλούν έμπνευση από την κληρονομιά της με στόχο τη δημιουργία μιας ασυμβίβαστης σιλουέτας και την προσέλκυση περισσότερων πελατών από ποτέ.

Το χαμηλό, οριζόντιο «φρύδι» στο εμπρός μέρος του χαρακτηριστικού καπό τριών τμημάτων ευθυγραμμίζεται με τους νέους προβολείς LED, δημιουργώντας ένα πιο εντυπωσιακό εμπρός μέρος, το οποίο είναι επηρεασμένο από την αρχική σχεδίαση του μοντέλου της δεκαετίας του 1960.

Συγχρόνως, το συγκεκριμένο τμήμα διαθέτει μεγαλύτερα ανοίγματα στη μάσκα για αυξημένη ροή αέρα, ενώ η αεροδυναμική βελτιστοποιείται περαιτέρω τόσο με την προσθήκη νέων αεραγωγών στο καπό, όσο και με τον ανασχεδιασμό του εμπρός splitter.

Στο πλάι η κομψή γραμμή της οροφής, η φαρδιά σιλουέτα που θυμίζει δρομέα και ο κοντύτερος πίσω πρόβολος παραμένουν πιστές στις αναλογίες του μοντέλου πρώτης γενιάς, ενώ τα φαρδύτερα πίσω φτερά, τα νέα τολμηρά φωτιστικά σώματα και ένας επανασχεδιασμένος διαχύτης συμπληρώνουν την εικόνα του πίσω μέρους.

Στο εσωτερικό, η Mustang έβδομης γενιάς διαθέτει ένα τεχνολογικά προηγμένο, οδηγοκεντρικό cockpit, που συνδυάζει ιδανικά την κληρονομιά της Mustang με την τεχνολογία αιχμής.

Το παραδοσιακό άνω τμήμα του ταμπλό με τα χαρακτηριστικά διπλά «φρύδια» έχει δώσει τώρα τη θέση του σε μια ρέουσα και πιο «ανοιχτή» διάταξη με επένδυση από γυαλί, προσφέροντας ένα πιο καθαρό και ελκυστικό περιβάλλον για τον οδηγό.

Πίσω από το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και την παχύτερη στεφάνη που προσφέρει καλύτερο έλεγχο, βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών, ο οποίος μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να απεικονίζει διαφορετικές διατάξεις ενδείξεων και νέα, προσαρμοζόμενα γραφικά, ανάλογα με το Drive Mode.

Αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ρέει απρόσκοπτα καταλήγοντας σε μια κεντρική οθόνη SYNC 4 13,2 ιντσών, ενώ με αισθητή κλίση προς τον οδηγό, οι δύο οθόνες βρίσκονται πίσω από το ίδιο κομμάτι ενσωματωμένου γυαλιού. Επίσης, η εργονομική τους θέση εξασφαλίζει κορυφαία ορατότητα στις πληροφορίες που παρέχουν και εύκολη πρόσβαση σε διάφορα χειριστήρια ελέγχου, τα οποία δημιουργούν σε συνδυασμό μια καθηλωτική ψηφιακή εμπειρία.

Κάτω από το μακρύ καπό τώρα, η νέα Ford Mustang έρχεται να απογειώσει τις θρυλικές επιδόσεις του μοντέλου σε νέα επίπεδα, διαθέτοντας αναβαθμισμένο hardware, λογισμικό και ρυθμίσεις, καθώς και έναν νέο V8 κινητήρα 5,0 λίτρων τέταρτης γενιάς (Gen IV) που αποδίδει ισχύ 446 ίππων με ροπή 540 Nm και συνεργάζεται είτε με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με χειροκίνητο 6 σχέσεων

Παράλληλα, υπάρχουν διαθέσιμα έως και έξι προφίλ οδήγησης, βελτιστοποιώντας την απόδοση της νέας Ford Mustang σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Τα Drive Modes που διατίθενται είναι τα Normal, Sport, Slippery, Drag και Track, ενώ μια ρύθμιση που μπορεί να εξατομικευτεί επιτρέπει στον οδηγό να «συντονίσει» την Mustang του σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις.

Κλείνοντας, με την έναρξη της διάθεσης της «απλής» Mustang, η Ford διαθέτει στην Ευρώπη και την έκδοση Dark Horse, η οποία με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή απόλαυση στην πίστα, εφοδιάζεται με το Performance Package που περιλαμβάνει ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού κινητήρα, ένα ψυγείο λαδιού για το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, ένα μοναδικό ψυγείο χαμηλού βάρους για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, ισχυρότερους ανεμιστήρες στο σύστημα ψύξης, καθώς και ένα ακόμα ψυγείο στον πίσω άξονα.

Επίσης, το Performance Package περιλαμβάνει μια μοναδική ρύθμιση πλαισίου, μεγαλύτερες πίσω αντιστρεπτικές δοκούς, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, 6-πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός με δίσκους 390 χλστ., μπάρα θόλων εμπρός, πίσω μπάρα σχήματος «K», ζάντες διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (19 x 9 ιντσών εμπρός και 19 x 9,5 ιντσών πίσω) και ελαστικά Pirelli P Zero PZ4.

Όσο για τις τιμές, τόσο για την «απλή» Mustang, όσο και για την Dark Horse, αυτές διαμορφώνονται ως εξής:

Έκδοση Αμάξωμα Κινητήρας Κιβώτιο ταχυτήτων CO2 (WLTP) Ανώτατη Λιανική Τιμή με ΦΠΑ, Τέλος Ταξινόμησης
Fastback GT 5.0L RWD 5.0L Βενζίνη 446PS 6-τάχυτο μηχανικό 273 €76.295
Fastback GT 5.0L RWD 5.0L Βενζίνη 446PS 10-τάχυτο αυτόματο 277 €80.304
Convertible GT 5.0L RWD 5.0L Βενζίνη 446PS 10-τάχυτο αυτόματο 282 €86.324
Fastback Dark Horse 5.0L RWD 5.0L Βενζίνη 454PS 6-τάχυτο μηχανικό 279 €92.052
Fastback Dark Horse 5.0L RWD 5.0L Βενζίνη 454PS 10-τάχυτο αυτόματο 282 €96.061

 

Related posts
Moto NewsNews

KTM 790 Duke: Με δώρο το Quickshifter+ και το 2024

Auto NewsEcoNews

Προχωρεί το «πράσινο» υδρογόνο: Συστήματα ηλεκτρόλυσης 300 MW στην Ελλάδα...

Auto NewsEcoNews

COTY 2024: Στο Renault Scenic E-Tech ο πολυπόθητος τίτλος!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!