Auto NewsNews

Land Rover Defender 130: Έφτασε και στοχεύει ψηλά…


Μοιράσου το....

Η Land Rover απολαμβάνει τεράστια επιτυχία στις πωλήσεις της χάρη στο νέο Defender από τότε που εμφανίστηκε στις αντιπροσωπείες πέρυσι. Στο σήμερα, η βρετανική μάρκα ελπίζει να βρει ακόμα περισσότερους πελάτες με τη μεγαλύτερη έκδοση του off-road μοντέλου της, με την κωδική ονομασία 130.

Το 130 παίρνει την έκδοση 110 του Defender και προσθέτει επιπλέον 340 χλστ. μήκους, φτάνοντάς το στα 5.358 χλστ., δηλαδή περισσότερο από 10 εκ. μακρύτερο από την επταθέσια έκδοση του τελευταίου Range Rover.

Η Land Rover ισχυρίζεται ότι αυτή η εκτεταμένη πίσω προεξοχή δεν επηρεάζει την ικανότητα του Defender εκτός δρόμου, διατηρώντας γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης 37,5 μοιρών και 28,5 μοιρών αντίστοιχα.

Από την άλλη όμως, το μακρύτερο αμάξωμα ελευθερώνει τόσο πολύ επιπλέον χώρο στην καμπίνα που οι μηχανικοί μπόρεσαν να εγκαταστήσουν ένα τρίτο κάθισμα στην τελευταία σειρά. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει τώρα η δυνατότητα μιας διάταξης δύο-τριών-τριών θέσεων, καθιστώντας το αυτοκίνητο οκταθέσιο και υπερβαίνοντας την χωρητικότητα του επταθέσιου 110.

Η Land Rover πιστεύει ξεκάθαρα ότι η πρόσθετη χωρητικότητα θα είναι βασικό πλεονέκτημα στην πώληση. Το αυτοκίνητο θα είναι οκταθέσιο στη βασική εκδοχή και η αφαίρεση της τρίτης σειράς για να γίνει πενταθέσιο θα προσφέρεται ως επιλογή χωρίς κόστος.

Το Defender 130 θα είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τρία κινητήρια σύνολα, με τους εν δυνάμει πελάτες να χάνουν τον πιο λιτό, λιγότερο ισχυρό diesel κινητήρα, ενώ δεν υπάρχει ούτε plug-in υβριδική έκδοση.

Η γκάμα βενζίνης ξεκινά με τον P300, μια ήπια υβριδική έκδοση εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων που αποδίδει 300 ίππους και 470 Nm ροπής. Είναι ικανό να επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα προσφέροντας ικανοποιητική οικονομία καυσίμου (για το μέγεθός του) και ανάλογες εκπομπές καυσαερίων.

Το κορυφαίο (προς το παρόν, τουλάχιστον) κινητήριο σύνολο είναι το P400, με μια πιο ισχυρή έκδοση 400 ίππων του ίδιου παραπάνω κινητήρα που μπορεί να επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα.

Υπάρχει ένα μόνο diesel κινητήριο σύνολο που προσφέρεται κατά την αρχική κυκλοφορία: το D300, με 300 ίππους ισχύος και 650 Nm ροπής, αρκετά για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7,1 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό, το Defender 130 διαθέτει to μεγαλύτερο σύστημα infotainment Pivi Pro με οθόνη αφής 11,4 ιντσών το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στα μοντέλα 90 και 110 V8, καθώς και τυπικό σύστημα καθαρισμού αέρα.

Υπάρχει επίσης η επιλογή για την τρίτη σειρά καθισμάτων να είναι θερμαινόμενη και εκείνα που βρίσκονται στην έκτη, έβδομη και όγδοη θέση διαθέτουν επίσης υποβραχιόνια με επένδυση και θύρες φόρτισης USB-C.

Έως και πέντε από τα οκτώ καθίσματα (τα εξωτερικά καθίσματα στη δεύτερη και τρίτη σειρά, μαζί με το κάθισμα του συνοδηγού) μπορούν να διαθέτουν σημεία στήριξης Isofix.

Ο επιπλέον πίσω πρόβολος δίνει στο Defender 130 μερικά εντυπωσιακά στοιχεία πρακτικότητας. Οι οκταθέσιες εκδόσεις έχουν 389 λίτρα χώρου αποσκευών με τις τρεις σειρές στη θέση τους, ο οποίος επεκτείνεται σε σχεδόν 2.300 λίτρα με τη δεύτερη και την τρίτη σειρά διπλωμένες στο πάτωμα. Η χωρητικότητα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη στην πενταθέσια έκδοση, η οποία μπορεί να μεταφέρει έως και 2.516 λίτρα.

Θα υπάρχουν τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (SE, HSE, X-Dynamic και X) μαζί με μια Πρώτη Έκδοση που διατίθεται σε μια επιλογή από τρία χρώματα που επιμελείται η ομάδα σχεδιασμού της Land Rover.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

Μπάκετ και άνετα γίνεται; | H Ford το κάνει!

Auto NewsNews

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Lexus RX

Auto NewsHotNews

Αποκάλυψη για το νέο Peugeot 408

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!