Ένα νέο ιστορικό ρεκόρ για την SEAT το 2018, όπου οι πωλήσεις της ισπανικής μάρκας έφτασαν συνολικά τα 517.600 οχήματα, 10,5% περισσότερες από το 2017 (468.400). Αυτό το αποτέλεσμα είναι ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων στην ιστορία των 68 ετών της SEAT και υπερβαίνει το προηγούμενο ρεκόρ που είχε επιτευχθεί το 2000 (514.800 πωλήσεις), ενώ το 2018 ήταν επιπλέον για την SEAT το έκτο συνεχές έτος αύξησης των πωλήσεών της. Από το 2012, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 60%.
Το Arona ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της SEAT το 2018. Κατά το πρώτο ολοκληρωμένο έτος πωλήσεων του πουλήθηκαν συνολικά 98.900 Arona, καθιστώντας το έτσι το τρίτο σημαντικότερο μοντέλο της γκάμας.
Το Arona αποτελεί μαζί με τα Ibiza, Leon και Ateca τους τέσσερις σημαντικούς πυλώνες της μάρκας. Το Leon εξακολουθεί να είναι το best-selling μοντέλο (158.300, -6,8%), πετυχαίνοντας ένα από τα καλύτερα ιστορικά του αποτελέσματα. Οι πωλήσεις Ibiza έφθασαν τα 136.100 οχήματα (-10,7%), ενώ το Ateca είναι το τέταρτο μοντέλο της SEAT με 78.200 πωλήσεις (-0,6%). Επιπλέον το 2018 η νέα μάρκα CUPRA έκανε επιτυχημένο ντεμπούτο και σημείωσε αύξηση 40,0% με 14.300 πωλήσεις, 4.100 περισσότερες από το 2017 (σημείωση: τα προαναφερθέντα αποτελέσματα είναι ενσωματωμένα στο συνολικό αριθμό πωλήσεων της SEAT).
Το ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων της SEAT προήλθε από τη διψήφια αύξηση στις πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Η Γερμανία ηγείται των πωλήσεων SEAT με 114.200 αυτοκίνητα (+ 11.8%) και σπάει το ρεκόρ της για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η αύξηση των επιδόσεων της SEAT στην Ισπανία παραμένει σταθερή, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13,2%, φθάνοντας τις 107.800 μονάδες και ενισχύοντας τη ηγετική θέση της εταιρείας στην αγορά. Επιπλέον, το Leon και το Ibiza ήταν τα δύο πιο ευρέως πωληθέντα μοντέλα στην Ισπανία.
Η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε επίσης ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην τρίτη αγορά που συνεισέφερε στο μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας, μετά από αύξηση 12,0% (62.900 πωληθέντα αυτοκίνητα).
Η ανάπτυξη ήταν ακόμη πιο θετική στη Γαλλία (31.800, +31.3%) και η χώρα κατατάσσεται ως μία από τις αγορές με το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης. Στην Ιταλία, όπου η ισπανική μάρκα διατηρεί πορεία ανάπτυξης, οι πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 10,9% σε σύγκριση με το 2017 φθάνοντας σε συνολικό όγκο 20.000 πωλήσεων το 2018.
Η SEAT είχε επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων της ιστορίας της και στην Αυστρία, με αύξηση 5,3%, φθάνοντας στα 18.400 πωληθέντα οχήματα και ανεβαίνοντας στην πέμπτη θέση της κατάταξης. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις SEAT ήταν επίσης αυξητικές σε αγορές όπως η Πορτογαλία (9.600, +16.7%), το Βέλγιο (9.500, +24.4%) και οι Κάτω Χώρες (8.900, +16.3%). Η Αλγερία σημείωσε την πιο σημαντική ανάπτυξη του έτους, όπου η SEAT πούλησε 18.500 οχήματα (2017: 5.100). Το 2018, η SEAT άρχισε να συναρμολογεί τα Leon, Arona και Ateca στο εργοστάσιο της Relizane στην Αλγερία, μετά το Ibiza που συναρμολογείται στην Αλγερία από τα μέσα του 2017.
Και για την Ελλάδα το 2018 έκλεισε με ρεκόρ αύξησης πωλήσεων, αφού με 2.669 συνολικά ταξινομήσεις η SEAT κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 42% σε σχέση με το 2017 (1.874 ταξινομήσεις). Με την επίδοση αυτή η ισπανική μάρκα κατέγραψε την 3ηυψηλότερη ετήσια αύξηση από όλες τις μαζικές μάρκες της ελληνικής αγοράς την χρονιά που μόλις τελείωσε και είδε το μερίδιο αγοράς της να φτάνει στο 2,6% (2,1% το 2017). Aντίστοιχη εικόνα ανόδου 43% καταγράφηκε και στις ταξινομήσεις λιανικής (1.345 το 2018, 943 το 2017) όπου το σχετικό μερίδιο αγοράς της SEAT κατέληξε σε 2,8% για το 2018 (2,4% το 2017).