Auto NewsNews

Η όγδοη γενιά του VW Golf εντοπίστηκε χωρίς καμουφλάζ στη Γερμανία!


Μοιράσου το....

Η όγδοη γενιά του Volkswagen Golf θα ξεκινήσει την παραγωγή της φέτος, αλλά η VW κρατά ακόμα τα χαρτιά της κρυμμένα, χωρίς να αποκαλύπτει το παραμικρό για το νέο μοντέλο της. Ωστόσο, ο δημοσιογραφικός -και μη- φακός συνέλαβε το Mk8 VW Golf σε δημόσιους δρόμους και το Δεκέμβριο, ενώ η σελίδα Tuned Automotive Magazine της Νότιας Αφρικής δημοσίευσε ένα βίντεο ενός κόκκινου Mk8 Golf να δοκιμάζεται στις τοπικές οδούς.

Ταυτόχρονα, την περασμένη εβδομάδα, ο χρήστης του Instagram johannes.vag δημοσίευσε φωτογραφίες από ένα μαύρο γκολφ στη Γερμανία, προσφέροντας μια πρώτη ματιά στο αναμενόμενο μοντέλο των Γερμανών.

Αυτό που αποδεικνύουν οι εικόνες είναι ότι παρόλο που το επόμενο Golf δεν μοιράζεται στοιχεία του αμαξώματος με την έβδομη γενιά, το Mk8 θα ξεχωρίσει στις λεπτομέρειές του και όχι για μια ολοκληρωτική επανασχεδίαση. Άλλωστε η VW δε μας έχει συνηθίσει σε ριζικές αλλαγές και συγκεκριμένα το Golf είναι το bestseller μοντέλο της, οπότε είναι λογικό οι Γερμανοί να ακολουθούν το ρητό «ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει!».

Κοιτάζοντας τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, οι μεγαλύτερες αλλαγές στο νέο Golf συναντώνται στην εμπρός και πίσω όψη. Το μπροστινό μέρος φαίνεται πιο «αιχμηρό» και το καπό έχει σχεδιαστεί με έντονα νεύρα στις πλευρές, ενώ νέα φωτιστικά σώματα πλαισιώνουν τη μάσκα.

Η έκδοση Mk8 θα κατασκευάζεται πάνω στην πλατφόρμα MLB Evo, με ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο και ίσως με χαμηλότερο ύψος, ενώ θα έχει και αρκετά μειωμένο βάρος σε σχέση με το μοντέλο της έβδομης γενιάς.

Οι επιλογές για τον κινητήρα αναμένεται να ξεκινούν από τον τρικύλινδρο του λίτρου και να περιλαμβάνουν έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 1.5 λίτρων ως βασικό κινητήρα, με απόδοση έως και 300 ίππους, ενώ διαθέσιμος αναμένεται να είναι και ένας turbo τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων κινητήρας για το GTI με απόδοση περίπου 250 ίππους. Το Golf R πιθανότατα θα διαθέτει ένα φαρδύτερο αμάξωμα για να διαφοροποιηθεί και θα τροφοδοτείται από έναν 3.0-λίτρων V-6 κινητήρα με 350 ίππους. Κάθε νέο Golf θα είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt για να τροφοδοτήσει υβριδική τεχνολογία. Τέλος, η μετάδοση της κίνησης θα μπορεί να γίνεται και σε όλους τους τροχούς ακόμα και στα χάτσμπακ μοντέλα και όχι μόνο στο στέισον βάγκον Alltrak.


Μοιράσου το....
Related posts
Moto NewsNews

Kymco CV3 Noodoe: Άρχισε η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsNews

Η CUPRA αποκαλύπτει το Terramar στους υπαλλήλους της Audi Hungaria που θα συμμετέχουν στην παραγωγή του

Auto NewsNews

Ford Mustang Mach-E: «Έπιασε» το ορόσημο των 150.000 μονάδων!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!