Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να χτυπά την πόρτα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά ας μην προβλέψουμε ακόμα το θάνατο των συμβατικών κινητήρων. Τουλάχιστον όχι για μεγάλους κατασκευαστές όπως η BMW, της οποίας ο επικεφαλής στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, Klaus Froehlich, δήλωσε πως οι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες diesel εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα τουλάχιστον 20 χρόνια μέλλοντος, με τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες να φτάνουν και τα 30 χρόνια ακόμα.
Ωστόσο τα νέα δεν είναι καλά για τους V8 και V12 κινητήρες της εταιρείας. Σύμφωνα με τον Froehlich ο V12 δε φαίνεται να έχει μέλλον, μιας και τα μικρότερα σύνολα της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να παράγουν εξίσου υψηλές τιμές ισχύος, χωρίς να συνυπολογίζουμε και το κόστος ανάπτυξης εκ νέου ενός τέτοιου μεγάλου κινητήρα.
Από την άλλη, ο V8 είναι και αυτός ένας πλεονασμός, καθώς παρόμοιες ή και μεγαλύτερες επιδόσεις έρχονται από σύνολα με λιγότερους κυλίνδρους. Είναι γεγονός ότι η ίδια η εταιρεία μπορεί να διαθέσει αντί του V8, τον εξακύλινδρο plug-in υβριδικό των 600 ίππων, ο οποίος σύμφωνα με τον Froehlich «μπορεί να διαλύσει αρκετά κιβώτια μετάδοσης…»