Test Drives & Rides

Δοκιμή: Harley-Davidson Fat Boy 114

Ο Εξολοθρευτής επέστρεψε!

Ως έννοια, το Fat Boy της Harley-Davidson μετρά αρκετά χρόνια ζωής, καθώς «γεννήθηκε» το 1988, αλλά στην πραγματικότητα κέρδισε το ενδιαφέρον του κόσμου όταν ο Arnold Schwarzenegger οδήγησε ένα στην ταινία Terminator 2…

Και δεδομένου ότι είναι μια τόσο δημοφιλής μοτοσυκλέτα, δε μας εξέπληξε το γεγονός ότι επιβίωσε κατά την «εκκαθάριση» που έκανε στα μοντέλα της η Harley-Davidson το 2017 η οποία οδήγησε στη εξαφάνιση πολλές μοτοσυκλέτες από τις σειρές Softail και Dyna καθώς η πρώτη απορρόφησε ουσιαστικά τη δεύτερη.

Χαμηλό και ελαφρύτερο…

Οι σημαντικότερες αλλαγές στο ανανεωμένο Fat Boy περιλαμβάνουν την ανάρτηση, τους τροχούς και τα ελαστικά, ενώ το νέο και πιο σκληρό χαλύβδινο πλαίσιο της σειράς Softail κάνει και εδώ την εμφάνισή του.

Η νέα μπροστινή ανάρτηση είναι μαλακή, με πιο ευαίσθητα χαρακτηριστικά απόσβεσης, ωστόσο προσφέρει καλή πληροφόρηση και δεν πρόκειται να τρομάξει πουθενά με την ανάδρασή της. Την ίδια στιγμή, η νέα ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί για να βελτιώσει την ποιότητα οδήγησης, την πρόσφυση και τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Το νέο πλαίσιο είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, 65% πιο άκαμπτο από το παλιό, ενώ ζυγίζει 5.89 κιλά (15%) λιγότερο, κάνοντας έτσι το Fat Boy να είναι συνολικά 15 κιλά ελαφρύτερο από τη μοτοσυκλέτα που αντικαθιστά.

Πατώντας μίζα…

… ο Milwaukee-Eight ζωντανεύει με το χαρακτηριστικό του ήχο να θυμίζει γνήσια Harley-Davidson. Βάζουμε πρώτη και ξεκινάμε. Τα 155 Nm ροπής του δυνατού κινητήρα είναι υπεραρκετά για να σχηματίσουν χαμόγελα και σύντομα βρισκόμαστε να αλλάζουμε από δευτέρα σε τρίτη σχέση στο κιβώτιο έχοντας ήδη φτάσει και… ξεπεράσει λίγο το όριο ταχύτητας στο δρόμο που βρισκόμαστε.

Είναι αλήθεια πως η δύναμη του νέου Fat Boy 114 το ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του, ενώ χάρη στο κοντό τιμόνι και τα φαρδιά ελαστικά ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας είναι εύκολος και δεν προβληματίζει, ακόμα και στα κλειστά κομμάτια.

Κάνει τα πάντα!

Συνολικά το Harley-Davidson Softail Fat Boy 114 μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με πλούσια ιστορία, η οποία μπορεί να κάνει τα πάντα με ευκολία.

Δυνατή στον ανοιχτό δρόμο, εύχρηστη στην πόλη και ιδιαίτερα άνετη υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, διαθέτει το σωστό μίγμα χαρακτηριστικών ώστε να διεκδικήσει τη θέση της νέας σας μοτοσυκλέτας…

ΥΠΕΡ: Κινητήρας, Σέλα

ΚΑΤΑ: Ανάρτηση, Γωνία κλίσης

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                         Milwaukee-Eight 114

Τύπος                                                     Τετράχρονος, αερόψυκτος, σε V

Χωρητικότητα(κ.εκ.)                                                 1.868

Κύλινδροι                                                                          2

Βαλβίδες                                                                           8

Μεγ. Ισχύς(ίπποι/σ.α.λ.)                                            Δ.Α.

Μεγ. Ροπή(Nm/σ.α.λ.)                                          155/3000

Τροφοδοσία                                                Hλεκ. Ψεκασμός (ESPFI)

Διάμ.X Διαδρ.(χλστ.)                                            102 x 114.3

Σχέση συμπίεσης                                                       10,5:1

Εκκίνηση                                                                      Μίζα

Εξαγωγή                                                                      2 σε 2

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός                                                    Aνεστραμμένο πιρούνι Showa

Πίσω                                              Αμορτισέρ Showa, προφόρτιση ελατηρίου

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός                                                     Δίσκος με 4πίστονη δαγκάνα

Πίσω                                                         Δίσκος με 2πίστονη δαγκάνα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος                                                              Ατσάλινο σωληνωτό

ΤΡΟΧΟΙ

Υλικό                                                                    Χυτό αλουμίνιο

Τύπος ελαστικών                                         Michelin Scorcher “11”

Διάσταση ελαστικών(εμπρός-πίσω)   160/60 R18 – 240/40 R18

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ

Μήκος(χλστ.)                                                            2370

Μεταξόνιο(χλστ.)                                                    1665

Απόσταση από το έδαφος(χλστ.)                          115

Ύψος σέλας(χλστ.)                                                  675

Βάρος(κιλά)                                                              317

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(λίτρα/100χλμ.)-ΡΥΠΟΙ (γρ./χλμ.)

Kατασκευαστή                                                        5,6

Μέση τιμή δοκιμής                                                 6,7

Ρεζερβουάρ(λίτρα)                                                18,9

Εκπομπή CO2                                                         129

ΤΙΜΗ(ευρώ)

Βασικής έκδοσης                                                25.990

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής:

Related posts
9.2
On The RoadTest Drives & Rides

Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DSC6: Μια εικόνα, χίλιες λέξεις…

7.3
On The RoadTest Drives & Rides

Δοκιμάζουμε: Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V 6MT

8.7
On The RoadTest Drives & Rides

Δοκιμή: Jeep Avenger 1.2T 100 HP

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!