Μετά την τεράστια επιτυχία του διαφημιστικού, «Η μέρα της Μαρμότας» με πρωταγωνιστή τον Bill Murray, το οποίο προβλήθηκε στο φετινό Super Bowl και ήδη έχει ξεπεράσει τα 50 εκατομμύρια views στο YouTube, η Jeep ανακοινώνει μια ακόμα συνεργασία που ξεσηκώνει –ιδιαίτερα- το νεανικό κοινό. Πιο συγκεκριμένα, από τις 7 Μαρτίου σε συνεργασία με το δημοφιλές pop συγκρότημα Now United, η Jeep, δημιουργεί μια σειρά προωθητικών ενεργειών, ξεκινώντας με το video clip του νέου τραγουδιού του συγκροτήματος με τίτλο “Come Together”, το οποίο μέσα σε 24 ώρες ξεπέρασε τα 1,8 εκατομμύρια προβολές.
Το συγκρότημα Now United είναι το πρώτο pop συγκρότημα, το οποίο αποτελείται από 15 τραγουδιστές που προέρχονται από 15 διαφορετικές χώρες και αποτελεί δημιούργημα που διάσημου μουσικού παραγωγού Simon Fuller. Το συγκρότημα αριθμεί περισσότερους από 40 εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο και αποτελεί μια ακόμα μεγάλη επιτυχία του Fuller, ο οποίος βρίσκεται πίσω από τεράστια ονόματα της μουσικής βιομηχανίας, όπως τα Spice Girls, η Amy Winehouse και η Annie Lennox.