Auto NewsNews

Η Citroen απλουστεύει την γκάμα της…

Έχοντας χαράξει μια μακρά πορεία επιτυχιών, η Citroën προχωρά τώρα σε ταυτόχρονη αναβάθμιση όλων των μοντέλων της, με την νέα γκάμα της γαλλικής εταιρείας να προσθέτει πλέον περισσότερη άνεση και ευεξία στην οδηγική εμπειρία, διατηρώντας παράλληλα την σωστή σχέση μεταξύ αξίας-τιμής.

Συγκεκριμένα, η Citroën επαναπροσδιορίζει τη γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας πλέον τρεις εκδόσεις εξοπλισμού αντί για πέντε. Έτσι, τα πάντα επικεντρώνονται πλέον γύρω από τρία επίπεδα εξοπλισμού, που ονομάζονται YOU, PLUS και MAX, αντικαθιστώντας τις υπάρχουσες εκδόσεις Live, Feel, Feel Pack, Shine και Shine Pack.

Με αυτό τον τρόπο, η γκάμα της Citroën επανασχεδιάζεται ώστε να είναι πιο κατανοητή και πιο απλή στη χρήση με σκοπό να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών, εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκες και λειτουργίες.

Με τον επαναπροσδιορισμό της γκάμας της,  η Citroën διευκολύνει τους πελάτες να κατανοήσουν τις διάφορες αναβαθμίσεις και επιλογές που διατίθενται ανάμεσα στις εκδόσεις , προτείνοντας το μοντέλο που είναι προσαρμοσμένο στις δικές τους προτιμήσεις και ταιριάζει πραγματικά στον τρόπο ζωής τους, προσφέροντας παράλληλα το σωστό επίπεδο εξοπλισμού για κάθε επίπεδο τιμής.

To κοινό σημείο που μοιράζονται όλες οι εκδόσεις είναι η έννοια του στυλ και της άνεσης, χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Citroën. Για παράδειγμα, η έκδοση YOU προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού τα οποία διευκολύνουν την καθημερινότητα κάνοντας παράλληλα το στυλ προσιτό. Η έκδοση PLUS αποτελεί τον κύριο εκφραστή των μοναδικών, καινοτόμων και ισχυρών χαρακτηριστικών της μάρκας όπως αυτά της άνεσης και της εξατομίκευσης και της τεχνολογίας, ενώ η έκδοση MAX βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας, αντικατοπτρίζοντας την αρτιότητα της, στους τομείς της ασφάλειας, της άνεσης και της συνδεσιμότητας. 

Με την ανανέωση της γκάμας των προϊόντων της, η Citroën επιβεβαιώνει επίσης την επιθυμία της να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες της, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος και τους χρόνους παράδοσης, ενώ έχει θέσει ως σημείο εκκίνησης τις ανάγκες των πελατών και αποτέλεσμα αυτού του στόχου είναι το πρόγραμμα Citroën Advisor, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να δημοσιεύουν σχόλια και απόψεις σχετικά με τα προϊόντα, τα σημεία πώλησης και τις προσφορές υπηρεσιών της μάρκας με απόλυτη διαφάνεια.

Related posts
Auto NewsNews

Η Alfa Romeo 4C επιστρέφει χάρη στην Abarth…

Moto NewsNews

KTM: Επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και για τα μοντέλα του 2023

Auto NewsEcoNews

Μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για το Ford E-Transit

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!