Auto NewsNews

Ford GT Mk IV: Ο «επίλογος» για 67 τυχερούς!

Αποτελώντας το απόλυτο και πιο ακραίο Ford GT στην ιστορία του μοντέλου που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, το νέο Ford GT Mk IV που υπογράφουν οι Ford Performance και Multimatic είναι ένα εξαιρετικά προηγμένο supercar που προσφέρει μέγιστη απόδοση, χάρη στο μοναδικό του αμάξωμα, το κορυφαίο σύστημα μετάδοσης κίνησης και την αγωνιστική του ανάρτηση.

Για να προσφέρει επιδόσεις χωρίς περιορισμούς, που ξεπερνούν εκείνες οποιουδήποτε Ford GT μέχρι σήμερα, το Ford GT Mk IV διαθέτει ένα μοναδικό twin-turbo EcoBoost κινητήρα, αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, εξωτερική σχεδίαση με εστίαση στην αεροδυναμική απόδοση και πλαίσιο με μεγαλύτερο μεταξόνιο για ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά στην πίστα.

Το νέο Ford GT Mk IV τιμά τη χρονιά που το πρώτο Mk IV κέρδισε στις 24 Ώρες του Le Mans, με μόλις 67 χειροποίητα αντίτυπα να κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της Multimatic στο Markham του Οντάριο.

Ταυτόχρονα, μία νέα διαδικασία υποβολής αιτήσεων ενδιαφέροντος από τους πελάτες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.ford.com/performance/gt/mk-iv/ θα ξεκινήσει σύντομα για το supercar των 1,7 εκατομμυρίων δολαρίων (προ φόρων), με τους επιλεγμένους πελάτες να επιβεβαιώνονται το πρώτο τρίμηνο του 2023 και τις παραδόσεις ναξεκινούν στα τέλη της άνοιξης του 2023.

Το Ford GT Mk IV κουβαλά μία ιστορία τεχνολογικών εξελίξεων

Έχοντας ως σημείο αναφοράς το θριαμβευτικό «1-2-3» του Ford GT Mk II στο Le Mans το 1966, η ομάδα εξέλιξης της Ford δεν υπαναχώρησε σε τίποτα και επανασχεδίασε το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες την εποχή εκείνη τεχνολογίες αιχμής για τη δημιουργία του 1967 Ford GT Mk IV.

Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακά υλικά, οι μηχανικοί της Ford και η Kar Kraft ανέπτυξαν ένα νέο, ελαφρύ πλαίσιο χρησιμοποιώντας μια καινοτόμα κυψελοειδή δομή από αλουμίνιο σε συνδυασμό με ένα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα, ενώ το αυτοκίνητο πήρε την ονομασία “J-Car” επειδή κατασκευάστηκε σύμφωνα με τους νέους κανόνες του Παραρτήματος J της FIA. Σε συνδυασμό με τον διάσημο κινητήρα 427 Ford V-8 (7L) και ένα ειδικό κιβώτιο ταχυτήτων με το δικό του σύστημα ψύξης που μετέφερε την ισχύ στους πίσω τροχούς, το Ford GT Mk IV του 1967 ήταν 9 ίντσες μακρύτερο, όντας κατασκευασμένο για να κυριαρχεί σε αγώνες αντοχής σε παγκόσμιο επίπεδο.

Related posts
Auto NewsNews

Νέα γκάμα κινητήρων για το CUPRA Leon

Auto NewsNews

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz B-Class στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsIn Pen & InkNewsOld School

Πωλείται η Ferrari F40 του Toto Wolff

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!