First ImpressionsOn The Road

VOGE SR2 ADV 125/200: Πάνοπλο εντός και εκτός δρόμου…

Γεννημένο για όσους δεν σταματούν πουθενά και με τίποτα, το Voge SR2 ADV εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου, στο όνομα της περιπέτειας και της οδηγικής διασκέδασης, χωρίς να ξεχνά τη λειτουργικότητα.

Εμφανισιακά, η σχεδίαση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του νέου SR2 ADV, αποτελώντας μια σύνθεση μεταξύ δυναμισμού και χρηστικότητας.

Η επιθετική εμφάνιση ενισχύει την αίσθηση υπεροχής στον αναβάτη, που σημαδεύει με το βλέμμα του τον ορίζοντα και απλά ανοίγει το γκάζι, ενώ τα πάνελ του αμαξώματος είναι στιβαρά και σε συνδυασμό με το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο επιτρέπουν στο scooter να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες χρήσης χωρίς προβλήματα.

Επιπλέον των παραπάνω, τα Full LED φωτιστικά σώματα, εκτός από τη διασφάλιση εξαιρετικής νυχτερινής ορατότητας, συμβάλλουν με την αισθητική τους στη δημιουργία ενός εντυπωσιακού μοντέλου που δεν θα περάσει απαρατήρητο όπου κι αν κινείται.

Κινητήρες

Οι υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες των 125 και 200 κ.εκ. με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί από πλευράς κατανάλωσης χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start&Stop τελευταίας γενιάς, το οποίο τους θέτει εκτός λειτουργίας κάθε φορά που ακινητοποιείται το scooter.

Επιπρόσθετα, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το εργοστάσιο στην κατασκευή τους εγγυάται τεράστια αντοχή στη σκληρή χρήση και παράλληλα μια αξιοσημείωτη ευστροφία, ικανή να προσφέρει στο σύνολο δυνατές επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Με απόλυτα γραμμική λειτουργία και χωρίς ενοχλητικά ξεσπάσματα απόδοσης, η επιτάχυνση εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη να κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια σε κάθε είδους οδόστρωμα, ενώ η ύπαρξη -ως στάνταρ- του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι αυτή που θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε κάθε οδηγική υπερβολή.

Ηλεκτρονικά

Πέραν των συστημάτων start&stop και Traction Control, το SR2 ADV διαθέτει αξιοζήλευτο επιπρόσθετο (πάντα στάνταρ) εξοπλισμό, αφού η αεροδυναμική ζελατίνα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, η εκκίνηση και όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς κλειδί, ενώ μια κάμερα (Dash Cam), που βρίσκεται κάτω από τους δύο προβολείς, καταγράφει δεδομένα με εύκολο χειρισμό από μπουτόν στο τιμόνι.

Ομοίως μέσω μπουτόν ελέγχεται και η λειτουργία ανοίγματος σέλας και τάπας ρεζερβουάρ, ενώ μια βαθιά θήκη στην ποδιά και μια θύρα USB προσφέρουν καλοδεχούμενους πόντους στη χρηστικότητα.

Πλαίσιο

Το πλαίσιο σχεδιάστηκε για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά και απόδοση σε κάθε τομέα, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην παροχή ευκολίας σε καίριους τομείς όπως είναι ο χειρισμός και ο συνολικός έλεγχος. Οι αναρτήσεις έχουν τις προδιαγραφές για να αντιμετωπίζουν πραγματικά δύσκολες καταστάσεις οδήγησης, ειδικά εκτός δρόμου, ενώ οι μεγάλες τους διαδρομές εγγυώνται οδήγηση σε κακοτράχαλα εδάφη χωρίς δυσκολία.

Παράλληλα, τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου προκειμένου να διατηρούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους σε κάθε συνθήκη, ακόμα και στην πολύωρη χρήση, τη στιγμή που το τιμόνι του νέου SR2 ADV εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές του καθόσον προέρχεται απευθείας από μοτοσυκλέτα κατηγορίας MX/Enduro. Eίναι τύπου Fat Bar, διαθέτει καβαλέττα και μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν από τον αναβάτη.

Τέλος, οι τροχοί 14″ μπροστά και 13″ πίσω είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους δρόμο και εμπνέοντας τον αναβάτη να αγγίξει τα όριά του με μεγάλη ασφάλεια.

Κύρια χαρακτηριστικά SR2 ADV 125/200

  • Υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες 125/200 κ.εκ.
  • Ισχύς 11,4 ίπποι και 17,70 ίπποι αντίστοιχα
  • Ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο
  • Αλουμινένιο ψαλίδι
  • Σύστημα πέδησης με δίσκους σε κάθε τροχό
  • Δικάναλο ABS
  • Ζάντες 14″ μπροστά και 13″ πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης
  • Αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου
  • Traction Control
  • Start&Stop τελευταίας γενιάς
  • Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (ακόμα και εν κινήσει)
  • Έγχρωμη οθόνη LCD με μαύρο φόντο και λευκούς χαρακτήρες για βέλτιστη αναγνωσιμότητα ακόμα και σε έντονο φως
  • Υποδοχή USB για φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών
  • Φωτισμός Full LED
  • Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Keyless)
  • Τιμόνι Fat Bar με καβαλέττα, για μέγιστο έλεγχο ακόμα και εκτός δρόμου
  • Διαστάσεις 1.950 x 770 x 1.300 χλστ. (μήκος x πλάτος x ύψος)
  • Bάρος 135/140 κιλά (125/200)
  • Ύψος σέλας 810 χλστ.
  • Μεταξόνιο 1330 χλστ.
  • Ρεζερβουάρ 9 λίτρα
Related posts
8.5
EcoOn The RoadTest Drives & Rides

Δοκιμή: Kia EV6 Long Range RWD | Ρηξικέλευθο...

First ImpressionsOn The RoadPresentations

Νέα Alfa Romeo Milano: Αλφίστας μιας νέας εποχής...

6.2
On The RoadTest Drives & Rides

Δοκιμή: Opel Crossland 1.2T 110 HP S&S

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!