Auto NewsNews

EuroNCAP: Πέντε αστέρια για το Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

Το plug-in hybrid της σειράς Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV έλαβε τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων από τo Euro NCAP. Έτσι, τα εξαιρετικά αποτελέσματα του ηλεκτρικού MX-30 e-Skyactiv EV που πέρασε το test το 2020 ισχύουν επίσημα και για το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο.

Και τα δύο μοντέλα MX-30 βαθμολογήθηκαν εντυπωσιακά και στις τέσσερις κατηγορίες δοκιμών του Euro NCAP: Ενήλικος επιβάτης – 91%, Παιδικός επιβάτης – 87%, Ευάλωτος χρήστης του δρόμου (ασφάλεια πεζών) – 68% και Safety Assist – 73%.

Επιπλέον, πέτυχαν μέγιστη βαθμολογία στις δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης και στην απόδοση στα crash test με βάση παιδιά 6 και 10 ετών τόσο για μετωπική όσο και για πλευρική πρόσκρουση.

Για την ιστορία, το MX-30 ήταν το πρώτο Mazda που πέτυχε συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων σύμφωνα με τις αυστηρότερες αξιολογήσεις 2020 Euro NCAP για την αντοχή σε σύγκρουση με μεγαλύτερη έμφαση στην προστασία των επιβατών, την προστασία μετά τη σύγκρουση και την προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού.

Αυτή η εξαιρετική απόδοση είναι αποτέλεσμα τριών βασικών παραγόντων: Η πιο πρόσφατη αρχιτεκτονική Skyactiv Vehicle Architecture διαθέτει ένα υψηλής ακαμψίας, απορροφητικό στις κρούσεις αλλά και ελαφρύ αμάξωμα. Ένα ευρύ φάσμα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας i-Activsense βοηθούν τους οδηγούς να εντοπίζουν πιθανούς κινδύνους και να μειώνουν την πιθανότητα ζημιάς ή τραυματισμού, ενώ τα υψηλά πρότυπα προστασίας των πεζών μετριάζουν τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης με ευάλωτους χρήστες του δρόμου.

Το plug-in υβριδικό της νέας σειράς της Mazda προσφέρει την ίδια οδηγική απόλαυση με το πλήρως ηλεκτρικό MX-30, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει νέους τρόπους χρήσης ενός αυτοκινήτου ως ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία. Με τη χρήση της μπαταρίας 17,8 kWh, το e-Skyactiv R-EV έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. Χρησιμοποιώντας τη μοναδική τεχνολογία περιστροφικού κινητήρα της Mazda, ο ολοκαίνουργιος βενζινοκινητήρας 830 κ.εκ. με ένα ρότορα λειτουργεί ως γεννήτρια για να επιτρέπει διαδρομές σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Χωρίς μηχανική σύνδεση μεταξύ του κινητήρα και των τροχών, η περιστροφική μονάδα λειτουργεί απλώς ως γεννήτρια, διασφαλίζοντας ότι το MX-30 e-Skyactiv R-EV κινείται πάντα μέσω του ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία οδήγησης EV.

Με περισσότερο από μισό αιώνα τεχνογνωσίας στην ανάπτυξη περιστροφικών κινητήρων, η Mazda επέλεξε τον περιστροφικό κινητήρα για το συγκεκριμένο όχημα λόγω της μοναδικής ικανότητάς του να παράγει την απαιτούμενη απόδοση από μια συμπαγή, ελαφριά και εύκολα συσκευασμένη μονάδα. Ο περιστροφικός κινητήρας είναι τοποθετημένος δίπλα στη γεννήτρια και τον κινητήρα υψηλής απόδοσης στο χώρο του συστήματος κίνησης. Ο συνδυασμός μπαταρίας 17,8 kWh και ρεζερβουάρ καυσίμου 50 λίτρων δημιουργεί ένα μοναδικό υβριδικό plug-in με ευέλικτη συνολική αυτονομία έως και 680 χλμ., ενώ η απόδοση CO2 WLTP μόλις 21 g/km εξασφαλίζει κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία.

Related posts
Auto NewsNews

Νέο John Cooper Works: Ντεμπούτο στο Nürburgring για το γρηγορότερο Mini παραγωγής!

Moto NewsNews

City's Art 2024: Επιτυχημένο το ξεκίνημα...

Auto NewsNews

Η Land Rover αναβαθμίζει τον πετρελαιοκινητήρα στο νέο Defender…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!