Οι μηχανικοί της Fostla δεν μπόρεσαν να αρκεστούν στην απόδοση των 585 ίππων της εργοστασιακής Mercedes–AMG GT R και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μια αναβάθμιση του ήδη ισχυρού μοντέλου.
Προσθέτοντας ένα φίλτρο αέρα της BMC και ρυθμίζοντας κατάλληλα την κεντρική μονάδα επεξεργασίας (ECU), η ισχύς που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς πλέον είναι 650 ίπποι (65 περισσότεροι από τη βασική έκδοση), ενώ την ίδια στιγμή η ροπή αυξήθηκε από 700 σε 770 Nm για ακόμα πιο δυνατές επιταχύνσεις!
Με τις νέες αυτές τροποποιήσεις, η GTR είναι πλέον σε θέση να ανταγωνιστεί ακόμα και την πιο εξωτική, τετρακίνητη Huracan Performante, που έχει αγωνιστικό προσανατολισμό. Βέβαια, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ίσως δημιουργήσει προβλήματα στην εκκίνηση, ωστόσο με τη χρήση του traction control οι 650 ίπποι μπορούν να γίνουν πραγματικά χρηστικοί.
Οι επιδόσεις της νέας δημιουργίας της Fostla δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί από την εταιρεία, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι το βασικό μοντέλο κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 320 χλμ./ώρα, θα λέγαμε ότι η προσθήκη των 65 ίππων θα κατεβάσει σίγουρα το χρονόμετρο στην επιτάχυνση, ενώ πιθανότατα θα ανεβάσει και την τελική ταχύτητα πάνω από τα 330 χλμ./ώρα.
Περισσότερες φωτογραφίες: