Auto NewsNews

BMW X1: Έφτασε η ώρα της 3ης γενιάς!

Αναμφισβήτητα ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της BMW είναι και η Χ1, η οποία στη νέα γενιά της ενσωματώνει μία αυθεντική εμπειρία ελευθερίας και ανεξαρτησίας στην καθημερινή οδήγηση και σε μεγαλύτερα ταξίδια.

Η BMW μόλις εχθές αποκάλυψε τη νέα –τρίτη- γενιά του δημοφιλούς SUV της, το οποίο κατά το λανσάρισμά του τον Οκτώβριο, θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel, ενώ στην πορεία θα έρθουν και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (iX1), δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

Εμφανισιακά, η νέα τρίτη γενιά ξεχωρίζει από το συνολικό σμίλευμα των επιφανειών, ενώ οι γραμμές και οι αριστοκρατικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης, καταδεικνύουν την Sports Activity Vehicle ταυτότητα πιο ξεκάθαρα από ποτέ.

Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών, το κάθετο εμπρός τμήμα, η μεγάλη και σχεδόν τετράγωνη μάσκα νεφρών BMW και οι νέοι λεπτότεροι προβολείς LED, που περιλαμβάνουν μεγάλη σκάλα matrix, παλμικά φλας και μεταβλητή κατανομή φωτεινής δέσμης.

Στα ενδότερα τώρα η εικόνα είναι εντελώς νέα σε σχέση με το άμεσο παρελθόν, με τις εντυπώσεις να «κλέβουν» ο πιο λεπτός πίνακας οργάνων, το BMW Curved Display, το «αιωρούμενο» υποβραχιόνιο με ενσωματωμένο πάνελ ελέγχου και η επιφάνεια του smartphone με έμμεσο φωτισμό στο εμπρός μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Από άποψη άνεσης, ο πίσω χώρος της νέας BMW X1 περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους που προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένη άνεση. Οι διαιρούμενες σε ποσοστό 40:20:40 πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ή να ρυθμίζονται σε διαφορετική γωνία για αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών, ο οποίος μπορεί να αυξηθεί από 540 σε 1.600 λίτρα το μέγιστο.

Στα κινητήρια σύνολα, η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί αρχικά με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες diesel από τη νέα αρθρωτή γενιά κινητήρων Efficient Dynamics του BMW Group. Η ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων, συνεισφέρει στην ενίσχυση τόσο της αποδοτικότητας όσο και της απόδοσης ισχύος στους δύο ισχυρότερους κινητήρες.

Με αυτή την τεχνολογία, η τετρακύλινδρη BMW X1 xDrive23i μπορεί να αποδίδει μέγιστη ισχύ 218 ίππων και η X1 sDrive18i -με την ισχύ ενός τρικύλινδρου κινητήρα- 156 ίππους.

Επίσης, ένας τετρακύλινδρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα BMW X1 xDrive23d για την απόδοση μέγιστης ισχύος 211 ίππων, ενώ στη νέα BMW X1 sDrive18d παράγει 150 ίππους.

Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση τώρα, με την ονομασία iX1 xDrive30, έχουμε δύο συνδυασμένες μονάδες κίνησης στον εμπρός και τον πίσω άξονα, που αποδίδουν συνολική ισχύ 313 ίππων και παράγουν συνολική ροπή 494 Nm. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια σε όλες τις καταστάσεις και η BMW iX1 xDrive30 ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Κλείνοντας, η νέα BMW X1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, όπου τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή συναρμολόγησης, για πρώτη φορά.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!