Auto NewsNews

Audi RS 6 Avant & RS 7 Sportback performance: Ήρθαν για να στοιχειώσουν τα όνειρά μας…

Τα Audi RS 6 Avant performance & RS 7 Sportback performance που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία είναι τα ισχυρότερα και ταχύτερα RS 6 και RS 7 που έχουν κατασκευαστεί ποτέ και με 630 ίππους πίσω από το αγριεμένο παρουσιαστικό τους, ήρθαν για να στοιχειώσουν τα όνειρά μας!

Στην Audi η λέξη «performance» σημαίνει περισσότερη ισχύς και συνοδεύει τις πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις της σειράς RS. Έτσι, μετά το Audi RS3 Performance που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, προχωράμε σήμερα στην παρουσίαση των νέων Audi RS 6 Avant & RS 7 Sportback performance, με αμφότερα να μοιράζονται τον V8 biturbo TFSI των 4,0 λίτρων που με τους μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές και την αύξηση της πίεσης από 2,4 σε 2,6 bar, επιτυγχάνεται μία αύξηση ισχύος κατά 30 ίππους και μια αύξηση ροπής κατά 50 Nm, σε σύγκριση με τις βασικές εκδόσεις. Κάτι που σημαίνει συνολική αύξηση της ισχύος από 600 ίππους σε 630 ίππους και της μέγιστης ροπής από 800 σε 850 Nm.

Στον τομέα των επιδόσεων, αυτό μεταφράζεται σε 3,4 δευτερόλεπτα (ήτοι 0,2 ταχύτερα από τα «απλά» RS 6 / RS 7) για το 0-100 χλμ./ώρα και σε τελική που αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα (305 με το πακέτο RS Dynamics Plus), τη στιγμή που το RS 6 Avant performance έχει συνολικό βάρος 2.090 κιλά (χωρίς φορτίο) και το RS 7 Sportback performance ζυγίζει 2.065 κιλά.

Η ισχύς τώρα του οκτακύλινδρου 4.0 TFSI μεταφέρεται στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro μέσω ενός στάνταρ αυτόματου κιβωτίου tiptronic με ταχύτερους χρόνους αλλαγής των οκτώ σχέσεων, ενώ το αυστηρά μηχανικό κεντρικό διαφορικό κατανέμει την ισχύ του κινητήρα στον πίσω άξονα σε ποσοστό 40:60 και όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης τότε η περισσότερη ροπή μεταφέρεται αυτόματα στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Παράλληλα, το κεντρικό διαφορικό self-locking (αυτόματου κλειδώματος) είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές, βελτιώνοντας την εμπειρία οδήγησης και προσφέροντας μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμού με λιγότερη υποστροφή σε οριακές συνθήκες.

Για την επίτευξη των παραπάνω, τα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance εφοδιάζονται με τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων Continental “Sport Contact 7”, τα «οποία» ντύνουν τις στάνταρ 10άκτινες ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών (προαιρετικά και 22’’), με τον κάθε τροχό να είναι περίπου πέντε κιλά ελαφρύτερος από τον αντίστοιχο που υπάρχει στα τωρινά RS 6 Avant ή RS 7 Sportback, κάτι που σημαίνει μία μείωση βάρους κατά 20 κιλά για τις μη αναρτημένες μάζες βελτιώνοντας τα οδικά χαρακτηριστικά.

Στο εσωτερικό, στα γνώριμα πακέτα RS design σε γκρι και κόκκινο πλέον προστίθεται το μπλε χρώμα. Έτσι, η στεφάνη του τιμονιού σε μαύρο Alcantra έχει μπλε ραφές Mercato, ενώ τα πατάκια, τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας και ο επιλογέας ταχυτήτων διαθέτουν επίσης μπλε ραφές που δημιουργούν μία όμορφη αντίθεση.

Από άποψη τεχνολογίας, οι στάνταρ οθόνες 12,3 ιντσών του Audi virtual cockpit plus προσφέρουν νέα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων που αναβοσβήνει στη manual λειτουργία του κιβωτίου, με την ένδειξη για τις σ.α.λ. να αλλάζει από πράσινο σε κίτρινο και κόκκινο, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, υποδεικνύοντας τη βέλτιστη αλλαγή σχέσεων.

Επιπλέον, το Launch Control, το οποίο αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες επιτάχυνσης των RS 6 Avant performance και των RS 7 Sportback performance, διασφαλίζει την ιδανική επιτάχυνση από στάση.

Κλείνοντας, τα νέα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance θα είναι διαθέσιμα σε συνολικά 16 χρώματα αμαξώματος για πρώτη φορά, στα οποία περιλαμβάνονται το μεταλλικό και ματ Ascari Blue και το ματ Dew Silver, που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Όσο για την διάθεσή τους, αυτή θα ξεκινήσει στη χώρα μας (για παραγγελία) τον Ιανουάριο του 2023 και αμφότερα θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό αυτοκίνητων.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!